شناسه خبر : 48111
چهارشنبه 13 مرداد 1395 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان در فریدونکنار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار گفت:  معضل بیکاری و اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان در فریدونکنار وجود دارد.
 
مجید حسین‌پور در دیدار با سرپرست فرمانداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: چهارشنبه‌ها در طرح سپاس با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار می‌کنیم که برای هر هفته یک اداره میزبان این برنامه فرهنگی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه فرمانداری در روزهای چهارشنبه جلسات کمتری داشته باشد تا با خانواده شهدا و جانبازان دیدار شود، گفت: آمار شهدای شهرستان 350 نفر است که 315 پرونده در بنیاد شهید وجود دارد و 335 شهید نیز در مزارهای شهدای فریدونکنار مدفون هستند.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار با اشاره به اینکه 43 آزاده در فریدونکنار زندگی می‌کنند، گفت: 240 جانباز 25 تا 49، 23 جانباز 50 تا 69 و 7 جانباز بالای 70 درصد در فریدونکنار حضور دارند.
 
حسین‌پور افزود: 465 جانباز زیر 25 درصد نیز در این شهرستان حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه معضل بیکاری و اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان در فریدونکنار وجود دارد، گفت: امیدوار بودیم با راه‌اندازی بندر این مشکل برطرف شود که همچنان این معضل وجود دارد چرا که 99 فرزند جانباز و آزاده با مدرک دیپلم و زیردیپلم بیکار داریم.
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi