شناسه خبر : 48162
پنجشنبه 14 مرداد 1395 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غبارروبی مزارشهدای همدان در پیشواز روز خبرنگار

عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای همدان در هفته خبرنگار

همدان- ایرنا- همزمان با چهارمین روز از هفته خبرنگار و با حضور خبرنگاران و جمعی از مسئولان، قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای شهر همدان غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، خبرنگاران و دیگر شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه و نثار گل، ضمن تجید میثاق با آرمان های بلند بیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای راستین انقلاب اسلامی به مقام شامخ امام راحل و شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ادای احترام کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهید سردار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) گرامی داشته شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گفت: هفته خبرنگار فرصتی است که تلاش های خبرنگاران تکریم شود.
فاضل عبادی افزود: روز خبرنگار فرصتی است که بتوان نقش و اهمیت کار خبر و خبرنگاری را در جامعه تبیین کرد.
وی تاکید کرد: خبرنگاران همواره منشا اثر هستند و جامعه را رهبری می کنند؛ در نتیجه کیفیت رسانه در لایه های جامعه تاثیر گذار است.
در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.
به این مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.
استان همدان هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi