شناسه خبر : 48357
سه شنبه 19 مرداد 1395 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگارش زندگی‌نامه شهید «تندگویان»

عالیه سادات حسینی، نویسنده «اینک شوکران6» که به وسیله موسسه روایت فتح منتشر شده است درباره فعالیت‎‌های کاری خود اظهار داشت: کتاب «اینک شوکران6» اولین تجربه من است. انتشارات روایت یک متن تحقیقی راجع به شهید «حسین شایسته‌فر» به من دادند و من کار روی متن کتاب را شروع کردم و طی سه ماه کار به اتمام رسید و تا زمان انتشار یک‌ سال زمان برد؛ که  در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی و عرضه شد.

نویسنده کتاب «اینک شوکران6» درباره مشکلات کار توضیح داد: متاسفانه در حین نگارش با محدودیت‌هایی روبه‌رو بودم؛ که در صورت نبودن آنها کتاب می‌توانست مستندتر از این باشد؛ البته اگر کار تحقیق و نویسندگی به عهده یک نفر باشد قطعا حاصل کار بهتر می‌شود؛ که در مورد «اینک شوکران6» اینگونه نبود. چون در این شرایط نویسنده مجبور می‌شود بعضی از مصاحبه‌ها را دو مرتبه انجام بدهد. می‌توان ترتیبی داد تا محقق و نویسنده در کنار هم کار را پیش ببرند.

حسینی در پایان گفت: کتاب بعدی دیگری که در حال نوشتن آن هستم زندگی «محمدجواد تندگویان» است؛ که در رده «نیمه پنهان» که از زبان همسر شهید روایت می‌شود منتشر خواهد شد. کتاب دیگر نیز راجع به شهید «امین کریمی» از مدافعان حرم است که در حلب به شهادت رسیده‌ است. البته کار تحقیقی روی زندگی این دو شهید عزیز را من انجام ندادم و کار نویسندگی آن به عهده من است. البته در مورد «شهید تندگویان» باید بگویم که با همسرشان مصاحبه تفصیلی انجام داده‌ام؛ که تا حدی زیادی با شهید آشنا شدم. هر دو کتاب تا سال آینده منتشر خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi