شناسه خبر : 48594
پنجشنبه 28 مرداد 1395 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان سرمنشأ تحول در جامعه هستند

استاد حوزه علمیه قم گفت: جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که با روحیه ایثار و کلام نافذ خویش سرمنشأ تحولات در جامعه به شمار می‌روند.

 

جانبازان سرمنشأ تحول در جامعه هستندبه گزارش میزان، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به اینکه شهدا جان خویش را فدا کردند تا اسلام باقی بماند اظهار کرد: جانبازان رسالت سنگین‌تری بر دوش دارند و در جایگاه شایسته‌ای قرار دارند و باید این شأن و منزلت را حفظ کنند، جانبازان الگوهای استقامت، ایثار و صبر و پایداری و مقاومت هستند.

وی افزود: کلام جانبازان و اعمال آنان نافذ و الگو است، شهید با نثار جان خویش به اسلام و میهن اسلامی خدمت کرد اما جانباز با نثار اعضا و جوارح خویش باقی ماند تا جامعه را متحول سازد.

آیت‌الله حائری شیرازی ادامه داد: جانبازان سرمنشأ تحولات هستند و اثر گذارند و باید در جایگاه شایسته خویش در جامعه حضور داشته باشند و نسل‌های امروز با دیدن یادگاران دوران دفاع مقدس بدانند این عزت، اقتدار و امنیت را مدیون چه ایثارگری‌ها و پایداری‌هایی هستند.

وی ادامه داد: شما خادمان به شهدا موجب بخشیدن روحیه به این عزیزان هستید و باید به شیوه‌ای نیکو و شایسته خدمات با رعایت اصول و قوانین ارائه شود، وظیفه شما سنگین است اما خداوند در این مسیر شما را یاری می‌کند.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: این خدمات اگر خالصانه باشد و برای رضای خداوند خود سیر و سلوک الی الله و رسیدن به مقامات معنوی است، ولی اگر در این مسیر طاقت خدمت ضعیف باشد می‌تواند نتیجه عکس در پی داشته باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi