شناسه خبر : 48845
شنبه 06 شهريور 1395 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عاشقانه یک جانباز تقدیم به همسرش

هرچه به همسرم گفتم نزدیکم نیاید اما برای نگه داشتنم و جلوگیری از صدمه به خودم، بارها با ایشان برخورد داشتم که صدماتی به همسر و پسرم وارد شد.

محسن ناطق- درود خدا و پیامبران و معصومین (ع) و تمام ایرانیان با غیرت و وجدان که دفاع از ناموس و دین و میهن را برترین ارزش های انسان و عالم می دانند. تمام مسئولان نظام اسلامی مدیون جانبازان و شهیدان و آزادگان هستند و تمام جانبازان و شهیدان و آزادگان مدیون همسران فداکارشان هستند که بدون هیچگونه پشتیبانی و کمک با ایثار و گذشت از حقوق زندگی بهترین همسران و مادران و خواهران در عالم هستی هستند.

 وظیفه تربیت و پرورش فرزندان در حالیکه قادر به تامین نیازهای اولیه زندگی نباشند اما شاهد شعارهای مسئولان در خصوص رشادت ها و شجاعت ها و اهمیت حفظ و پایداری کشور اسلامی توسط ایثارگران هستیم و از سوی دیگر فشارهای سیاسی حقوق زنان مسلمان را در بوق و کرنا دارند بسیار دردناک و به شدت آزار دهنده است.

 بنده پس از گذشت 34 سال تحمل دوندگی و درد و رنج چندین مجروحیت لاعلاج و اعصاب و روان بویژه کمک جناب آقای ساقی توانستم بخشی از درصد مورد نیاز را بدست آورم گرچه هیچ یک از مسئولان پاسخگوی کارشکنی 34 ساله و حقوق تضییع شده 34 سال گذشته توسط مسئولان بنیاد و تحمل گسترش مجروحیت زیر فشارهای شدید سه شغل را نداد اما شرایط مادی زندگی هیچ گونه تفاوتی با 34 سال دوران زیر 25 درصد ندارد زیرا اصولا" مسئولان فقط شعار برای عمل به قوانین و رعایت حقوق ایثارگران می دهند و هیچ گونه ارزشی برای جان و آبروی ایثارگران قائل نیستند.

 بنده از همسرم که سال های متوالی مشکلات مجروحیت و درد و رنج و ساعت ها انتظار پشت اتاق عمل و مریض داری در منزل را تحمل کرد لیکن هنگام از دست دادن تعادل اعصاب ناشی از فشارهای شدید و غیر قابل تحمل روانی در حالیکه برای خلاص شدن از فشارهای روانی بدون اختیار دست و پا به اطراف پرتاب می شود و اثاث منزل تخریب می شوند هرچه به همسرم گفتم نزدیکم نیاید اما برای نگه داشتنم و جلوگیری از صدمه به خودم، بارها با ایشان برخورد داشتم که صدماتی به همسر و پسرم وارد شد.

 علی ایحال با اجازه جناب آقای ساقی! استاد عزیزم و با احترام به همسرم برای تشکر و قدردانی از فداکاری ها و گذشت از تمام حقوق زندگی و تمام همسران ایثارگران دارای قدرت مافوق بشری جهت پرستاری و حمایت از ایثارگران محترم غزلی سروده شد امیدوارم مرهمی بر زخم های بیش از 30 ساله همسران ایثارگر باشد چون غیر از شعار و ادعای پوچ مسئولان هیچ اقدام شایسته خانواده ایثارگران معزز وجود نداشته است.

امیدست چند بیت شعر مورد قبول طبع صاحب نظرتان قرار گیرد.

همسرم ای با تو عمرم جاودانه
بی تو هرگز نشکفد گل های خانه
همسرم ای مهر تو پیمان قلبم
با تو بستم عهد و پیمان عاشقانه
همسرم ای چشم و ابرویت اشاره
تا کنم جانم فدایت صادقانه
همسرم ای دور گیتی از تو گردان
گلبن هستی ز خاکت زد جوانه
همسرم ای محرم اسرار عشقم
سینه ات گنج محبت را خزانه
همسرم ای همدم راز و نیازم
آگهی از ناله هایم عارفانه
همسرم ای همرهم در شادی و غم
مرهم دل، کیمیای مادرانه
همسرم ای معدن جود و سخاوت
در جهان هستی مرا در یگانه
همسرم ای اوج غیرت در حجابت
از وفاداری عفافت خالصانه
همسرم ای طالع بخت سفیدت
بر سعادت تکیه دارد شادمانه
همسرم ای مالک ملک وجودم
دوست دارم من شما را عاشقانه

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نهضت امام خمینی ره.وشعیان امیرالمؤمنین آل حق زینب وا تاریخ ایثاروشجاعت ونوشتن باورکردن این مسایل برای جعمی مسخره مزاح است اما ما شعیآن افتخارمی کنیم چنین عزیزان بزرگواردرانقلاب اسلامی داریم ..تاکنون اسلام وولایت این عزیزان باگذشت ازعزیزتران هدیه اللهی جلو دنیای استکباری ایستادیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi