شناسه خبر : 48972
سه شنبه 09 شهريور 1395 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استخدام فرزندان جانبازان در شرکت های خصوصی

س - سلام برادر تشکر بابت رحمانی که میکشی خواستم حق و حقوق من چیه؟ این هفته درخواست میدم
سلام برادر کارشناسی تحویلشان دادم  اما میخوام با 14سال زود درخواست بازنشتگی بدم وسی سال سابقه دارم با توجه به 25درصد جانبازیم متولد1347هستم دیگه از این قوم خسته شدم حلال کنید کاری وامری داشتی رو من حساب کنید بردار کوچک شما

ج – سوال شما خیلی کلی و مبهم است اگر سی سال شما تکمیل شده باشد که می توانید بازنشسته شوید مگر اینکه  سازمان شما و یا وضعیت خدمتی شما واجد شرایط خاص باشد که نیاز به توضیح است . اگر هم سی سال خدمت شما به پایان نرسیده با توجه به درصد جانبازی که اعلام کرده اید می توانید زود تر از موعد و با استفاده از سنوات ارفاقی بازنشسته شوید. چنانچه سوالات دیگری باشد شفاف بیان کنید در خدمتتان هستیم.

 

 

س -  سلام بنده جانباز چهل درصد هستم حدود بیست سال در یک شرکت که حدودا هفت سال است که خصوصی شده سابقه دارم آیا برای استخدام فرزندم دراین شرکت امیدی هست؟
ج – ایثارگران عزیز توجه کنند خصوصی با غیردولتی شدن سازمان تفاوت دارد لذا نام دستگاه و نوع واگذاری را دقیق تر بیان کنید. اگر همچنان شاغل هستید و شرکت شما واقعا" خصوصی شده باشد امکان استفاده از ماده 48 قانون الحاق برای استخدام فرزندتان را ندارید.

 

 

س - آیا معلول حین خدمت میتواند از ماده 100 استفاده کند؟
ج – ماده 100 کدام قانون منظورتان است . ولی اگر منظور شما از تسهیلات و امتیازات اختصاصی ایثارگران در سازمانها و دستگاههای اجرایی غیر از نیروهای مسلح است ،‌معلولین حین خدمت از آن برخوردار نیستند.

 

 

س - اینجانب همسر شهید و صاحب یک دختر از شهید هستم. که حقوق شهید بین والدین تقسیم میشه در صورتی که تحت تکفل شهید نبودن. تا 15 سال از بنیاد حقوق گرفتن. بعد 15 سال حقوق تقسیم شد. من همه جا رفتم ولی نتیجه نگرفتم.
ج – اخیرا بنیاد در تفکیک حقوق والدین شهدا و همسران آنان مرتکب تخلفات جدی قانونی شده که نسبت به اصلاح برخی اقدام کرده است ولی این تخلف همچنان ادامه دارد . اگر والدینی به عنوان تحت تکفل در پرونده کارگزینی شهید نبوده اند الحاق آنان به پرونده به عنوان تحت تکفل توسط بنیاد خلاف صریح قانون بوده و قابلیت پیگیری قضایی علیه دستور دهنده آن وجود دارد. بنیاد می تواند فقط برای والدین مستمری برقرار کند. اگر با طی تشریفات قانونی یگان صادر کننده حکم در نیروهای مسلح به تقاضای والدین رسیدگی کرده و در کمیسیونهای مواد 183 سپاه یا 165 ارتش تحت کفالت بودن والدین به تصویب رسیده است و نیروهای مسلح حکم را صادر و به بنیاد اعلام می کنند، این مسیر قانونی است و تخلفی توسط بنیاد صورت نگرفته است . لکن این اقدام نیروهای مسلح در حالی که امکان برقراری مستمری توسط بنیاد برای والدین وجود دارد آنهم بعد از شهادت با توجه به تضییقاتی که به واسطه کاهش درآمد به خانواده شهید تحمیل می کند نوعی بی انصافی و خروج از سیاستهای حمایتی در خصوص معیشت خانواده شهداست که نیروهای مسلح در این تصمیمات خود باید تجدید نظر کنند .

اینستاگرام
سلام سهمیه استخدامی فرزندان جانباز زیر بیست،وپنچ درصد چنددرصد؟ وایا باید آزمون شرکت کنند وحدنصاب ببارند؟
سلام ما فرزندان شهید مخابرات تکلیف ما چی هست استخدام قراردادی هستم
باسلام بنده فرزند جانباز بیست و پنچ درصد هستم ودر شرکت نیمه دولتی مشغول بکار هستم
حدود نه سال بصورت فصلی کار مار میکنم پدرم هم بازنشسته همین شرکته خواستم بدونم
ایا باشکایت از طریق دیوان میتونم دایمی کارکنم
سلام .برروح .شهدای هشت سال دفاع مقدس .من جنبازهستم وبرادرشاهد ..بیکاروچنان چه مجاوروبومیه این منطقه میباشم .وبیشترازچندسال که متابع شرکت نفت .وشرکت نیشکردارم ومیدانم استخدام دارن میکنن .ازریاست محترم خواش مندیم پیگراین مشکلات ماباشید باتشکر. شماره ملی6629934589
سلام من فرزند جانباز ۲۵درصد هستم حدود ۱۰ساله در شرکت خصوصی وابسته به سازمان دولتی کار میکنم خواستم بدونم بخشنامه شامل حال ما هم میشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi