شناسه خبر : 49083
جمعه 12 شهريور 1395 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش توسعه مراکز استانی جمعیت جانبازان برگزار می شود

دبیر کمیته تشکیلات «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» از برگزاری همایش توسعه مراکز استانی این تشکل در هفته آینده خبر داد.

فاش نیوز -  دبیر کمیته تشکیلات «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» از برگزاری همایش توسعه مراکز استانی این تشکل در هفته آینده خبر داد.

حسن مخملی دبیر کمیته تشکیلات و برنامه‌ریزی و توسعه دفاتر استانى جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از برگزاری همایش توسعه مراکز استانی این تشکل در روز 18 شهریورماه خبر داد.

مخملی با بیان اینکه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی متشکل از جمع خواص ایثارگر و متخصص ایران اسلامی، درصدد است تا مطالبات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، به‌ویژه گروه‌هاى شاهد و ایثارگر را از مسئولین پیگیرى و محقق سازد، گفت: این تشکل با تشکیل کمیته‌هاى تخصصى و با روحیه جهادى در تلاش است گفتمان انقلاب اسلامى و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را ترویج و بر اساس دکترین پیشرفت و تعالى، امور مربوطه را برای مسئولین جهت‌سازى، الگوسازى و تصمیم‌سازى نماید.

دبیر کمیته تشکیلات «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» با اشاره به اینکه کارگروه‌هاى تخصصی جمعیت جانبازان، تمامى برنامه‌ها و عملکرد مسئولین را چه در داخل و چه در خارج ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: این تشکل پاسدارى از ارزش هاى حاکمیت نظام مقدس جمهورى اسلامى را مأموریت اصلى خود مى‌داند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از طرف امام خامنه‌ای به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: شورای مرکزی جمعیت جانبازان، تشکیلات سازمانى و دفاتر استانى خود را توسعه داده و بسترها و محمل هاى کارا و ذى‌تأثیر خود را در قالب برگزارى همایش توسعه مراکز استانى در روز 18 شهریور ماه سال 95 برگزار می‌کند.

مخملی خاطرنشان کرد: این همایش مبتنى بر مأموریت هاى مرامنامه جمعیت و گفتمان قدیم و معاصر انقلاب اسلامى و مقام عظماى ولایت است که به مسئولین راه‌اندازى دفاتر استانى معرفى و تفویض خواهد شد.

اینستاگرام
با سلام روز اول که ما عضو شدیم خبری از این اقایان نبود حالا از کجا اینها پیدا شدن هدا میداند با این روال پس بهتره راهمان را از هم جدا کنیم
اول اینکه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار با مسولین و متولیان امور ایثارگران یعنی بنیاد هست و دوم اینکه وقتی ما یعنی ایثارگران نتونستیم تا حالا مطالبات به حق خودمون رو بطور کامل طلب کرده و دریافت کنیم (بخاطر بی لیاقتی خودمون نبوده بلکه فقط بخاطر حضرت آقا بوده که که ایشان پدر معنوی ایثارگران محسوب میشوند و نخواستیم تا حالا دغدغه ای مزاعف برای ایشان درست کنیم چون حضرت آقا به اندازه کافی مشغله داشته و یک تنه گرفتار رفع مشکلات جامعه و امت اسلامی هستند) چطور این جمعیت میخواهد بر عملکرد مسولان نظارت داشته باشد! از طرفی اگر اهداف جمعیت پاسداری از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی میباشد چرا نام جانبازان را به یدک میکشد چون معمولا انجمنها و جمعیت ها نهادهای غیر انتفاعی مردم بنیانی هستند که در راستای اهداف گروههای خاص جامعه فعالیت میکنند نه امور حکومتی! و در آخر تجربه نشان داده که چنین نهادهایی بعداز مدتی به دلایل مختلف یا کمرنگ میشوند و یا غیر فعال و منفعل ولی باز برای چنین گروههایی که نیت پاک و خالصانه دارند آرزوی موفقیت میکنیم.
سلام لطفا جمعیت جانبازان بالای 25 درصد بفرمایید نه جمعیت کل جانبازان .
چون جانباز یعنی بالای 25% درست است حضرت آقا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتی یک ریال به زیر 25% ندادید و هیچ کمکی و هیچ دفاعی و هیچ و پوچ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعیت بالای 25% برازنده تراست
سلام ، نکته قابل توجه در تفکیک سره از ناسره در موضوعات مظلوم نمایی دشمنان نظام اسلامی که عده ای تلاش میکنند بنام ارزشهای انقلاب اسلامی مردم را فریب دهند تا به مطامع شوم استکبار برسند فقط مظلومیت واقعی شیعیان مخلص است.
همانطور که دوست عزیزمان بیان کردند رهبر معظم انقلاب علیرغم قدرت بی نظیر در جهان اسلام و عشق شیعیان به ولایت همچون جد شریف و بزرگوارشان مولا امیرالمومنین (ع) و یازده فرزندش در عصر حاضر مظلوم واقع گردیده است. میدانیم اگر رهبر معظم انقلاب اشاره کند میلیونها مسلمان و شیعه کفن پوش طومار استکبار و عناصر شیطان صفت نفوذی را در هم پیچیده که هیچ نشانی از وجود کثیفشان در زمین باقی نماند اما رهبر معظم انقلاب و عاشقان ولایت همچون اجداد بزرگوارشان برای حفظ اتحاد مسلمین و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان سنت معصومین (ع) را در پیش گرفتند.
دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند تا نظام اسلامی را به زانو درآورند لیکن عشقبازی بهترین جوانان عاشق ولایت با خون مقدسشان آنچنان سیلی به استکبار جهانی زدند که سالها سرگیجه داشتند و عاقبت با ترفند اختلاف افکنی بین شیعه و سنی آتش جنگ نیابتی بوسیله نوکرانشان را در منطقه افروختند که بحمدالله بزرگترین اعجاز قرون بعد از اسلام با تدابیر رهبر معظم انقلاب و کفن پوشان مدافع حرم بوسیله اتحاد شیعه و سنی در منطقه موجب شکست عظیم استکبار گردیده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi