شناسه خبر : 49116
شنبه 13 شهريور 1395 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پول دولت به حقوق ما نمیرسه!

داود درونکی- ماده 51 در سازمان تامین اجتماعی هم تا الان اجرا نشده. همچنین مابه التفاوت معافیت بیمه ای فرزندان شاهد شاغل در مدیریت درمان خوزستان که از سال 89 اجرایی شده هنوز پرداخت نشده.

 با شکایت دوستان، دیوان محترم به نفع عزیزان شاهد رای صادر کرد ولی سازمان میگه باید دولت این تفاوت را به ما بده که پرداخت کنیم. دولت هم که پول هاش کفاف این پرداخت ها را نمیده و باید حقوق مدیران ارشدش را پرداخت کنه.

ان شالله که رسیدگی بشه.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، رهبر معظم انقلاب در توصیه های اتحاد دولت و مردم ذیل معیارهای انقلابی گری فرمود: انتقاد و مطالبه از دولت بلا اشکال است. میگویند دولت در موضوعات برجام و مبارزه با فساد اداری و پولشویی و تجملگرایی مسئولان و سرمایه گذاری در صنایع و املاک کشورهای غربی و مسکن مهر و بیمه سلامت و قراردادهای خارجی و هدفمندی یارانه و غیره تلاش بسیاری کرد تا اقتصاد کشور را شکوفا و مردم را از فلاکت و جیب خالی نجات دهد.
نتیجه و جمعبندی اقدامات وسیع دولت علاوه بر تحمیل هزینه های گزاف و بسیار سنگین در موضوعات فوق الذکر و شکست برنامه ها بویژه برجام هنوز دولت را متقاعد نکرده تا از سیاستهای کسب رضایت استکبار دست بردارد و همچنان برای قراردادهای مشکوک و تک نرخی شدن دلار و بطور کلی تمام معیارهای انقلابی گری مورد نظر رهبر معظم انقلاب راه را معکوس اجرا و طی کرده است.
پایبندی به ارزشها و اصول مبنایی و همت بلند برای پیشرفت و رسیدن به آرمانها و پایبندی به استقلال و حساسیت در مقابل دشمن و تقوای دینی و سیاسی اصول و معیارهای انقلابی گری میباشند که قبل از هرگونه شکوفایی اقتصاد مورد مطالبه مردم از دولت میباشد که متاسفانه وارونه عمل شدند.
اگر قرار باشد برای شکوفایی اقتصاد رضایت استکبار جهانی جلب شود میتوان رژیم طاغوت را در این زمینه بسیار موفق ارزیابی کنیم لذا انقلاب اسلامی و هزاران شهید و امدادهای غیبی الهی و اصول انقلابی گری را فراموش کنیم در حالیکه جمعبندی عملکرد سه ساله دولت حکایت از شکوفایی اقتصاد نیست بلکه برگشت با خواهش و تمنا به شرایط دوران طاغوت است. هیهات پس از تقدیم هزاران شهید و جانباز و تحمل انواع جنایات دشمنان انقلاب اسلامی برای تدبیر و شیطنت شکوفایی اقتصاد به چنین ذلتی تن دهیم و خطوط مرزی با دشمنان و انقلاب و امام امت (ره) و مردم و امید شیعیان و مسلمین جهان را از دست بدهیم و سررشته را در اختیار دشمنان اسلام و مسلمین قرار دهیم هیهات و هیهات !!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi