شناسه خبر : 49255
سه شنبه 16 شهريور 1395 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد خوزستان با خانواده شهید مدافع حرم

 عبدالرضا فرجیان مدیـرکل بنیاد خوزستان به همراه زمانپـور عضو شورای شهر اهواز و قهفـرخی رییس بنیـاد منطقه 2 اهـواز، روز یکشنبه 14 شهریور ماه 95 با همـسر و مادر شهیـد دیــدار کردند.
در این دیدار همسر شهید ضمن بیان خاطراتی از شهید گفت: شهید مدافع حرم، فقط مدافع حرم نیست بلکه مدافع ولایت هم هست. شهید رشید پور عاشق نظام بود و عاشقانه امام  ورهبری را دوست داشت و همیشه می گفت جان خود و فرزندانم فدای رهبر.
در ادامه فرجیان نیز ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر گفت: خدا راسپاسگزاریم در برهه ای از زمان قرار داریم که شهداء مدافع حرم ما همه نگین ایثار و شهادت دفاع مقدس برانگشت خود دارند.
زرمنده دلاور و یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج مصطفی رشید پور بزرگ شده مکتب امام حسین (ع)  وامام راحل بوده و عاشقانه به نظام عشق می ورزید که براثر جراحات وارده در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام در بیمارستان اهواز بستری و در تاریخ 7 شهریور ماه به یاران شهیدش پیوست و شهیدی دیگر از دیار شهیدپرور خوزستان تقدیم به آستان آل محمد علیهم السلام شد.
لازم به ذکر است که از خانواده این شهید گرانقدر با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi