شناسه خبر : 49334
چهارشنبه 17 شهريور 1395 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعمال سلیقه مسئول بیمه نیروهای مسلح

محسن ناطق- لطفا" افراد دلسوز و انقلابی و مسلمان واقعی و مطلع ارشاد و راهنمایی کنند. در مقابل اعمال سلیقه مسئول بیمه نیروهای مسلح که چرا پلاتین از شرکت مورد نظر ایشان خریداری نشده، از پرداخت 100 درصد هزینه پلاتین استاندارد که در بدن بیمار نصب شده خودداری می کند. در حالیکه طبق قانون میبایست بیمه نیروهای مسلح پس از بستری بیمار پلاتین را در اتاق عمل به جراح تحویل دهد و بیمار اورژانسی شبانه هیچگونه دوندگی برای تهیه پول و پلاتین بخشی نقد و بخشی نسیه و چک هیچ هزینه ای پرداخت نکند و منت بار شرکت فروشنده پلاتین نگردد. حالا ضمن کوتاهی و قصور مسئولان بیمه نیروهای مسلح مدعی شدند قصور از طرف بیمار است به کجا مراجعه کنیم.

  چرا به هر ارگانی مراجعه می کنیم سراسر اعمال سلیقه و پارتی بازی و خود سری و خلاف قانون و فساد و زور گویی است؟ چرا با انواع ترفند و بهانه های من درآوردی حق و حقوق قانونی را لگد مال می کنند و هیچ مرجعی پاسخگو نیست؟

 آیا ایثارگرانی که با جان و مالشان جهاد کردند و دین و میهن را از چنگ دشمنان خونخوار و جنایکار نجات دادند در حکومت اسلامی هیچگونه حقی برای دریافت حداقل پاسخگویی لازم از مسئولان ندارند؟

 چرا مسئولان نظارت و بازرسی کشور در مقابل فساد گسترده و خودسری مسئولان و تضییع حق و حقوق قانونی مردم لب دوختند و چشم بستند و خاموش شدند و همیشه در همه حال و احوال حق و حقوق به جانب مسئول خطا کار است؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi