شناسه خبر : 49415
یکشنبه 21 شهريور 1395 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر ۹ شهید گمنام وارد شیراز شد

 پیکر مطهر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح دیروز شنبه 20 شهریور وارد شیراز شد و در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب در مراسمی معنوی مورد استقبال جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان استان فارس و مردم ولایتمدار شیراز قرار گرفت.
از میان این تعداد شهدا، پیکر مطهر 4 شهید گمنام امروز 21 شهریور میهمان ویژه مراسم دعای عرفه در شهر شیراز است و پیکر 5 شهید گمنام دیگر نیز برای حضور در این مراسم معنوی به شهرستانهای آباده، اقلید، داراب، فسا و لارستان منتقل می شود.
پیکر مطهر این شهدای گمنام پس از برگزاری دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین برای شناسایی به تهران اعزام می شود.
معاون مدیرکل و رییس پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه این مراسم گفت: شهدا حافظ استقلال، امنیت و آزادی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان بودند و برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب از بذل مال و جان خود نیز دریغ نکردند.
حجت الاسلام محمدی پور افزود: اکنون وظیفه خدمتگزاران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ادامه دادن راه و سیره این شهدای بزرگوار و قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.
 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi