شناسه خبر : 49486
سه شنبه 23 شهريور 1395 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند «دشت آزادگان» به روی آنتن می رود

"احمد کاوری" کارگردان مجموعه مستند داستانی «دشت آزادگان» با بیان اینکه تصویربرداری این اثر روزهای پایانی مرداد ماه به اتمام رسیده است، گفت: این روزها در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی این مستند هستیم.
 
وی ادامه داد: این مستند داستانی در 7 قسمت تولید شده است و طبق شنیده‌هایم قرار است در هفته دفاع مقدس به روی آنتن برود.
 
کاوری با اشاره به لوکیشن‌های این اثر بیان داشت: لوکیشن‌هایمان در آبادان،‌خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان، کویر مرنجاب و شهرک سینمایی بود.
 
این کارگردان همچنین ادامه داد: قصه «دشت آزادگان» درباره اتفاقاتی است که در زمان جنگ در همان منطقه می‌افتد و مردم بدون حضور نظامی‌ها وارد دفاع از شهر خود می‌شوند. در حقیقت از اوایل جنگ تا قبل از عملیات طریق القدس این داستان ادامه دارد.
 
وی در ادامه بیان داشت: من در زمان جنگ در دشت آزادگان حضور نداشتم و در منطقه دهلران و فکه بودم.
 
کارگردان سریال «خواب بلند» با اشاره به زمان تولید و تحقیقی این مستند داستانی گفت: از بهمن سال گذشته تا مرداد امسال مشغول تحقیق و پروسه پیش تولید و تولید این اثر بودیم. در کل ساخت چنین آثاری را دوست دارم و از تولیدشان لذت می‌برم.
 
مستند داستانی «دشت آزادگان» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی مهدی همایونفر با همکاری روایت فتح در 7 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شده است.
 
منبع: حیات
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi