شناسه خبر : 49574
یکشنبه 28 شهريور 1395 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند شهیدی که ، پدر شهیدش را شاهد عقد خود قرار داد

همزمان با دهه ولایت و در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج ساده و آسان به یاد و خاطره شهدا، زهرا سادات منصوری فرزند شهید مدافع حرم سید علی منصوری زندگی مشترک خود را از جوار گلزار شهدای بهشت فضل نیشابور و تربت پاک پدرش آغاز کرد.

زهرا سادات منصوری با بیان هدف و انگیزه این عمل صالح گفت: با استمداد جستن از ارواح پاک و مطهر شهدا و پدرم و اینکه بتوانم همانند آنان زندگی کنم و سبک زندگی خود را همانند سیره شهدا نگه دارم این حرکت ارزشمند را در جوار مزار پدر شهیدم انجام دادم.

فرزند شهید مدافع حرم، پدر شهیدش را شاهد عقد خود قرار داد

فرزند شهید منصوری افزود: اگر پدرم بود قطعاً دوست داشت زینب ­وار زندگی کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم، پدرم در کنار من و خانواده ­ام حضور نداشت و من با این کار آمدم تا از او اجازه بگیرم.

وی افزود: در سفری که به سوریه داشتیم از حضرت زینب (س) خواستم که استعانت نماید تا شرمنده پدرم و دیگر شهدا نشوم.

همچنین یونس مروی همسر فرزند زهراسادات منصوری گفت: باتوجه به اینکه همسرم فرزند شهید مدافع حرم است، این واقعیت مسئولیت مرا دو چندان کرده است و امیدوارم در کنار این یادگار ارزشمند شهید مدافع حرم پیرو راستینی برای شهدا و یاوری برای امام زمان (عج) و نایب بر حق امام خامنه‌ای باشیم.

گفتنی است خطبه عقد این زوج جوان توسط حجت الاسلام سلامی امام جمعه موقت نیشابور جاری شد./دفاع مقدس

فرزند شهید مدافع حرم، پدر شهیدش را شاهد عقد خود قرار داد

 
منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi