شناسه خبر : 49642
چهارشنبه 31 شهريور 1395 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یاد شهید «یوسف راسخ»؛

خُمَینیِ عزیز، نائب امام زمان(عج) است

فاش نیوز - شهید «یوسف راسخ» به تاریخ شهریورماه سال 1342 در محله تلخداش شیراز به دنیا آمد.  یوسف در تیرماه سال 60 بود که به آرزوی خود رسید و با ثبت‌نام در گروه‌های چریکی شهید چمران و فراگرفتن آموزش‌های لازم عازم جبهه شد و قریب سه ماه درجبهه جنوب ماند.  او در عملیات‌های بزرگی چون فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، محرم و والفجر شرکت داشت. «یوسف» درتاریخ 20 تیرماه سال 1364  بر اثر اصابت ترکش به آرزوی خود که همان شهادت بود،‌رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید: درود فراوان بر رهبرکبیر انقلاب، امام خمینی که نورچشم ما این پیر عزیز است. مادر و پدرعزیزم! سلام عرض می‌کنم و برای شما وصیت نامه خودم را می‌نویسم چون مسلمان باید وصیت کند. از رفتن برادرانم به جبهه‌ها جلوگیری نکنید. اگر برادرانم به آرزوی دیرینه خود که شهادت درراه الله است رسیدند ناراحت نشوید، چون در آخرت در محضر خدا نمی‌توانید رودرروی خانواده‌ای که چند شهید داده‌اند بایستید و روی آنها را نگاه کنید. اجر شماها را خدا چه در این دنیا و چه در آخرت می‌دهد؛ و من راه و هدف خود را کم‌کم شناختم و گواهی می‌دهم که الله ما را آفریده و ما را به سوی خود می‌برد و چه خوب است که ما در راه الله به سوی الله برویم. گواهی می‌دهم که محمد(ص) فرستاده اوست و حضرت علی(ع) و امام زمان(عج) اولین و آخرین امام ما هستند و خمینی عزیز نایب امام زمان(عج) است.

 

" تصویری از روزنامه کیهان "

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi