شناسه خبر : 50162
دوشنبه 03 آبان 1395 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفتگوی فاش نیوز با مدیرکل بنیاد کرمان:

آخرین اخبار درباره ضرب و شتم جانباز جیرفتی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در پاسخ به سووالات خبرنگار فاش نیوز، به بیان اطلاعات جدید ی در باره ضرب وشتم جانباز کرمانی پرداخت.

فاش نیوز -  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در پاسخ به سووالات خبرنگار فاش نیوز، به بیان اطلاعات جدیدی درباره ضرب وشتم جانباز کرمانی پرداخت.

بر پایه این گزارش، در پی مضروب شدن " حسینعلی محمدی" جانباز نخاعی جیرفتی در راه انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر، و در ادامه پیگیری های فاش نیوز برای کسب اطلاعات موثق جدید، صبح امروز خبرنگارما طی تماسی که با «حسنی سعدی» مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان کرمان داشت، به اطلاعات جدیدی دست یافت.

فاش نیوز: جناب حسنی! شما و بنیاد شهید درباره برخوردی که با جانباز جیرفتی شده نظرتان چیست و چه اطلاعاتی دراین باره دارید؟

مدیر کل بنیاد استان کرمان: الان بازرسی و بخش حقوقی و حراست بنیاد دارند روی قضیه کار می کنند. دادستان از فیلم های مداربسته که از اداره راه گرفته شده است دارد بازبینی می کند و الان نمی توانیم همه آنچه که در سایت ها گفته شده است را تأیید کنیم که درست است یا غلط. البته یک مقداری هم سایت ها و فضای مجازی غلو می کنند و اعتقادم این است که به این شدتی که گفته اند نبوده است. البته دادستانی تمام کارکنان وزارت راه را که در محل حضور داشته اند برای تحقیق فراخوانده است. علاوه بر دادستانی، بخش حقوقی خودمان، فرمانداری و امام جمعه و بنیاد شهید هم پیگیر هستند.  همه متفق القول هستند درگیری به این شدت که در سایت ها گفته شده نبوده است.

فاش نیوز: یعنی اصلا بحث ضرب و شتم و ضرب دیدگی نبوده است؟

- به این شدت که در سایت ها آمده نبوده است.

فاش نیوز: بالاخره ما بخاطر اینکه فقط به خبرهای سایت ها و فضای مجازی اکتفا نکنیم با شما تماس گرفتیم.

- اجازه دهید نتیجه کار حقوقی و دادستانی را هم بگیریم تا موثق صحبت کنیم. خود جانباز گفته چون فشارم افتاده رفتم بیمارستان تا فشارم را چک کنم که سایت ها قدری شلوغ کاری کردند.

فاش نیوز: اینکه از ویلچر واژگون شده و دستش دچار آسیب دیدگی شده است حقیقت دارد؟

- من خودم هنوز به این جمع بندی نرسیدم که همه اتفاقاتی که گفته شده برای ایشان اتفاق افتاده یا نه، اما پیگیر این قضیه هستیم و حتی اگر جانباز قطع نخاعی ما هم عصبانی شده باشد باید از طریق قانون پیگیری می شد نه اینکه مورد اهانت و ضرب وشتم قرار گیرد. و اینکه در برخی سایت ها گفته شده که تجمع راه بیندازیم درست نیست. بلکه باید از طریق مجاری قانونی اقدام کرد.

فاش نیوز: اگر مردم اطلاع پیدا کنند که بنیاد شهید و مسئولینی که متولی این امر هستند پیگیر ماجرا هستند و اطلاع رسانی کافی انجام می شود این فضای ملتهب که در سایت ها راه افتاده آرام خواهد شد.

- بله. کاملاً صحیح است. الان هم بنیاد شهید و فرمانداری و امام جمعه جیرفت پیگیر قضیه هستند و به محض اینکه به نتیجه برسد به اطلاع خواهیم رساند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با این طرز مدیریت و روش کار نباید انتظار داشته باشیم از بنیاد آبی برای ایثارگران گرم بشود. بنیاد بیشتر روبروی ایثارگران قرار داردتا پشتیبان و همراه آنان!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi