شناسه خبر : 50227
شنبه 08 آبان 1395 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا خدمت به ایثارگر خیانت است!

با یکی از دوستان که در آن سازمان دغدغه مند ایثارگران هست تماس گرفتم و موضوع را پیگیر شدم که این عزیز مطلبی فرمود که جای تامل است و باید به خدا پناه برد.

جعفرطهماسبی، روضه خوان هیئت عشاق الولایه (سنگرسازان بی سنگر استان تهران) و رزمنده دوران دفاع مقدس در پی انتشار مطلبی در مشرق به نقل از روزنامه جوان، پیگیری هایی انجام داده و توضیحاتی را ارائه داد که متن کامل آن را برای قضاوت مخاطبان، عینا نقل می کنیم.

 
 هفته گذشته مطلبی را با عنوان" همسرم 14 سال در تهران مفقود شده بود" در فضای مجازی خواندم و عجیب به هم ریختم. در گام اول باورم نمی شد جانباز اعصاب و روان که نیاز مبرم به مداوا دارد 14 سال در تهران سرگردان و آواره باشد و عجیب تر اینکه همسر مظلوم و صبور این جانباز در مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی استان تهران که اعزام کننده این رزمنده به جبهه بوده حرف هایی بشنود که عرق شرم بر پیشانی جاری شود.
 
با یکی از دوستان که در آن سازمان دغدغه مند ایثارگران هست تماس گرفتم و موضوع را پیگیر شدم که این عزیز مطلبی فرمود که جای تامل است و باید به خدا پناه برد. ایشان فرمود: مدیر مربوطه در مواجه با همسر ایثارگر درحضور من گفت:  اگر خدمتی به این خانواده کنی خیانت کردی. پس خیانت نکن.
 
جای تاسف است مدیری که میز ریاستش صدقه خون های ریخته شده و سلامتی از دست رفته ایثارگران است به خود اجازه چنین جسارتی دهد.
 
اینقدر که بنده مطلعم تصاویر بیش از 300 شهید سنگرساز بی سنگر جهاد سازندگی استان تهران در نمازخانه این سازمان خود نمایی می کند و ای کاش سردار شهید حجت ملاآقایی فرمانده دلاور مهندسی جنگ استان تهران بود و مثل دفعه قبل مدیر خطا کار را گوش مالی می داد و فریاد می زد:" اگر اون سنگرساز بی سنگرجلوی توپ و خمپاره نمی ایستاد امروز چیزی به تو نمی رسید."
 
جای امام عزیزمان خالی که فرمود: "زحمات بی‌وقفه جهاد، این سنگر سازان بی‌سنگر، در دفاع مقدسمان از جمله مسائلی است که ترسیم آن در قالب الفاظ نمی‌گنجد. عشق جهاد در خدمت به اسلام و مردم چشم دل عشاق خدمت به دین و مردم را روشن نموده است.
اینستاگرام
سلام ، اینها حاصل تدبیر و امید هستند. از عده ای سکولار که تلاش میکنند دین از سیاست جدا شود حاصلی بیش این انتظار نداشته باشید.
از دولت اصلاحات برنامه توسعه سیاسی را گسترش دادند تا امروز به جایی رسیدیم که در نظام اسلامی بجای عشق و فرهنگ ایثار و شهادت و جلوه های دین و مذهب متاسفانه بین مسئولان کشور فقط سیاست بازی و جناح گرایی وجود دارد. آیا دشمن موفق شده تا دین را از سیاست جدا کند ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi