شناسه خبر : 50261
سه شنبه 16 آذر 1395 , 13:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صدها چرا...؟!!!

ایثارگر- چرا کسانی که خواستار لحاظ نشدن قانون جامع ایثارگران در برنامه ششم هستند استعفا نمی دهند؟
مگر وقتی برای ایثارگران باقی مانده؟
چرا برای مخالفین دائمی شدن قانون جامع در برنامه ششم جایگزینی دلسوز قرار نمی دهند؟
چرا متولی ایثارگران را شورایی از خود ایثارگران تعیین نمی کنید تا در مجلس شورا ی اسلامی حضوری قدرتمند داشته باشد؟

چرا در مورد ایثارگران و وضعیت اسفبار ایشان تصمیمی فوری انجام نمی پذیرد؟
چه کسانی سنگ اندازی می کنند؟ چرا ایشان را معرفی نمی کنید؟
چرا مشکلات حل نشده ایثارگران در اولویت کار مجلس محترم شورای اسلامی قرار نمی گیرد؟
چرا مشکلات درمان ایثارگران و خانواده ایشان حل نمی شود؟


 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
کسی حرف رهبر رو گوش نمیده اون وقت برای من وتو کار کنند

...

وقتی حقوق یک دفتر نشین ماهی ۲۰ ملیون تومان است ؟!

و در پایان خدمت هم پاداش میلیاردی می گیرد ؟!

( حقوق چند صد ملیونی را هنوز نگفتم )

و وقتی رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵% بالاخص ۵% را از حوزه حقوق و درمان و سهام و پاداش چند ملیونی و دگر امکانات معیشتی بنیاد محروم کردند .

و بچه های جبهه و جنگ را در فقر رها کردند .

و فرهنگ ایثار و شهادت را .

با رانت خواری و پول پرستی عوض کردند و ترویج کردند .

کدام قانون جامع ؟!

این قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که ضد ارزش است ؟!

و برای نابودی انقلاب و انقلابیون نوشته و تدوین شده است ؟!

ما که در قدرت نیستیم : ولی از حذفش و از اجرایی نشدنش

حمایت می کنیم .

...

بخوربخوراست بجای خوردن وبالاکشیدن18دکل طبق گفته آقای سلطانی نماینده مجلس. بدادمارزمندگان ازیادرفته هابرسیدکه28سال مسولین ازازیادبرده اند ان هم باکلی دردکه ازجنگ بمارسیده چرا؟ ؟مسولین عزیز این حقوق ناچیز که برای رزمندگان معسر وضع شده کجای زندگی مشقت بارشان را التیام می بخشد؟

آیا خود شما که این تصمیم را گرفته اید میتوانید با این حقوق زندگی تان را اداره کنید؟ بچه های رزمنده معسر دارند یا کنار خیابان ها دست فروشی می کنند یا گارگری می کنند یا راننده دیگران شده اند و مسافرکشی می کنند!

رزمنده های معسر یا در آلونک های اجاره ای با بدبختی زندگی می کنند یا در خانه های پدری شان سربارند!

بچه های رزمنده معسر همه افسردگی شدید دارند!

رزمنده های معسر، سال هاست شرمنده خانواده هایشان هستند!

رزمنده های معسر جان خود را جهت حفظ انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند. چرادرحق این شیرمردان این چنین نمودید؟دلیل تبعیض وبی مهری مسولان بالا دست با ما رزمندگان آنهم بطورآشکاراچیست؟!

مگراز به برکت همین رزمندگان، که حال همگی ازیادهارفته اند شما حضرات که دیگر نمی شود به شماگفت برادر، از برادری فاصله گرفته اید، در آرامش به پست و مقام رسیده اید و راحت دروغ می گویید!

من و تمامی بچه های رزمنده متعجبیم که ... بنده و دیگر رزمندگان به فراموشی سپرده شده... از مسئولین امر این سوال را دارم.

آیا بعد از اتمام جنگ 8ساله حق کسانی که با بدنی سالم درسن جوانی و نوجوانی رفتند از کشورشان دفاع کردند و بااعضایی ناقص و با کلی درد برگشتند حق شان این است که بعد از 27سال از پایان جنگ اینچنی رفتارشود؟

مگرهمین رزمندگان دردمندبابقیه دریک منطقه ودرمقابل یک دشمن نجنگیدند؟ پس چرااین چنین آشکارا درحق این عزیزان داریدجفامی کنید؟

چرامسولین به این همه کامنت که درباره نارضایتی رزمندگان است جوابگونیستند؟

لایحه درطول این سالها زیادتصویب شده وواقعاهم غلط اندازاست! خانواده های ما، این بندگان خدامرتکب چه جرمی شده اندکه زن وبچه مارزمندگان و جانبازان زیر 25% موجی وبدون حقوق شده اند!؟لطفا این کامنتهارانشردهیدبه مسولین بالا دست تابدانندوارثان اصلی انقلاب درروزمره خودمانده اندچراکسی بدادمارزمندگان نمیرسد؟چراهرکس برای خودش کیسه دوخته وداردمملکت رابه یغمامیبرد؟مگرکشورمال شمامسولین است که چوب حراج زده اید؟مگرمارزمندگان گناه کردیم رفتیم ازکشورمان دفاع کردیم /؟مسولین آیامیدانیدچقدرخون ریخته شده تاشمامسول امروزراحت صاحب یک صندلی شدی وداری غارت میکنی؟آیااین مقام هاوپستهارا براحتی بدست آورده ایم که شماهاراحت داریدغارت میکنیدودروغ میگویید؟بخداخون هزاران جوان ناکام ریخته شده تامملکت امروزدرامنیت است اماامنیت اقتصادی اصلا نیست چراچون همین ناامنی راهم بعضی ازمسولین ضدرزمنده درست کرده اندلطفامارزمندگان راباگذشت28سال ازپایان جنگ بااینهمه دردکه ازجنگ رسیده رایاری کنیدنگذاریدرزمندگان امام خمینی یکی پس ازدیگری کنارخیابان بمیرندومسولین هم نظاره گرشان باشندنگذاریدنگذاریدفردای قیامت بایدجواب بدهیدبه خون شهدا.جانبازان.اسیران وبخصوص شهدای زنده8سال جنگ رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاکه متحمل تبعیضهای نارواشده اندودارندمیشوند//رزمنده ای که بالای20سال استکه دارم ازانواع قرصهای اعصاب وروان آنهم بصورت ازادمصرف میکنم دریغ ازیک دفترچه بیمه درمانی ازطرف دولت کریم
درودبه دوست ایثارگرم که واقعیت رابیان نموده وماایثارگران بخصوص رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاازگفته های این دوستم حمایت میکنم ومسولین هم بایدبه اینهمه چراواماواگرمارزمندگان فراموش شده بایدپاسخ درست ودرمان بدهد.چرا28سال استکه مارادورمیزنند؟چرافرماندهان سپاه که زمان جنگ متولی مارزمندگان داوطلب بودند28سال استکه هیچ اعتراضی به این لایحه هاکه همش ضعیف کردن قشررزمنده است رانمیکنند؟مارزمندگان دردمندبیشترازمسولین ونمایندگان مجلس ازسپاه انتظارداریم که برایمان کاری انجام دهدچراهیچ اقدامی درطول این مدت برای مارزمندگان نکرده/دلیل این کارسپاه چیست که مارزمندگان رابعدازاتمام جنگ باکلی دردکه ازجنگ رسیده بودبحال خودمان رهاکردنددریغ ازیک سرکشی خشک وخالی چرا؟؟؟؟؟؟مگرمارزمندگان داوطلب مرتکب جرمی شده ایم که مثل دشمن دارندبامابرخوردمیکنند؟بایدنمایندگان مجلس هم درموردرای شان علیه رزمندگان تجدیدنظربکننداگراین کاررانکنندروزقیامت بایدجوابگوی هزاران رزمنده وجانباززیر25درصدباشندچون ظلم اشکاردرحق این شیرمردان کرده اند وبایدهم پاسخگوباشندچون نمایندگان همین مردم هستندورزمندگان جزهمین مردم که نگذاشتندانقلاب نوپابدست دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بیفتد///رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
درویشی تنگدست به در خانه توانگری رفت و گفت:
شنیده ام مالی در راه خدا نذر کرده ای که به درویشان دهی، من نیز درویشم.
خواجه گفت: من نذر کوران کرده ام تو کور نیستی.
پس درویش تاملی کرد وگفت: ای خواجه کور حقیقی منم که درگاه خدای کریم را گذاشته به در خانه چون تو گدائی آمده ام.
این را بگفت و روانه شد.
خواجه متأثر گشته از دنبال وی شتافت و هر چه کوشید که چیزی به وی دهد قبول نکرد.
از او بخواه که دارد و میخواهد که از او بخواهی,
از او مخواه که ندارد و می ترسد که از او بخواهی.

خواجه عبدالله انصاری
بودن و نبودن این قانون چه فرقی میکند وقتی اجرا نمی شود..اجرای قانون موقت چکارکردندکه بادائمی شدنش کاری انجام بدهند...فقط ماراسرکارگذاشنه اند...یک دلیل که میخواهندکارکنند...فقط...شعار...شعار..شعار
سلام ، میدانیم قانون را نمایندگان مجلس تصویب میکنند و میدانیم نمایندگان مجلس را مردم را انتخاب میکنند. مشکل و سوال اصلی اینجاست چرا مردم شهید داده و خون داده و میلیونها رزمنده و جانباز و خانواده شهید سرخورده و مردم پابرهنه و کسبه شاکی و کارمندان وام دار و بدهکار و اقشار مختلف مردم به اینگونه نمایندگانی رای میدهند که نسبت به وضعیت باندهای ثروت و قدرت بسیار حساس و موشکافانه عمل میکنند اما بلافاصله پس از نشستن بر صندلی نمایندگی مردم بطور کلی مردم را فراموش میکنند تا دوره بعدی که نیاز به رای مردم دارند.
خب مردم به افراد شایسته و لایق رای بدهند و مثل گذشته از هرگونه لجبازی و فضا سازی سیاسی و تبلیغات لیستهای دروغ و باور وعده های پوشالی که موجب فریب مردم و نفوذ افراد بی ایمان و ضد ایثارگر میشود خودداری کنند. چنانچه مردم خودشان تحقیق کنند به آمارهای واقعی و برنامه های دلسوزان نظام توجه کنند و اعتناعی به تبلیغات دشمنان دین و میهن و باندهای ثروت و قدرت و گرین کارتی در روزنامه ها و سایتهای زنجیره ای و هزاران کامنت و نظرات و لایکهای دروغین که توسط چند نفر حقوق و مواجب بگیر و مزدور صهیونیست تکثیر و پخش میشوند فریب نخورند که هیچکسی دلسوزتر از والدین واقعی مردم یعنی عالمان و دانشمندان دین وجود ندارد فلذا اختیار کشور را به همدستان و دشمنان نقابدار و فریبکار مردم و دین و میهن ندهند زیرا ادامه این روند گرچه باعث نابودی عوامل مزدور و جاسوس و نفوذی دشمن خواهد شد لیکن زحمت زیادی بر دوش مردم مستضعف تحمیل کرده است که عواقب سهل انگاری مسئولان مربوط گریبانگیر خودشان خواهد شد.
جناب ناطق اگر فرد لایقی به مجلس راه پیدا کند بیشتر از شش ماه دوام نمی آورد و همکاران خودش موجبات حذف را برایش فراهم میکنند از طرفی کاندیداهای مجلس را شورای نگهبان تایید صلاحیت میکند و اگر نماینده ای بعدا مشخص شد اصلح نبوده و یا ناکارآمد است تقصیر مستقیما متوجه شورای نگهبان است و باید پاسخگوی تایید خود باشد و در آخر اینکه....نگم بهتره یا حق.
باسلام اینهاخوب میدانندایثارگران اگرتأمین مالی شده ومشکلی نداشته باشندمثل گذشته باجدیت تمام درهمه صحنه هاحضورپیداکرده وبرایشان مشکل ایجادمیکنندنمونش حاج احمدمتوسلیان،بااینکه ثابت شده دربنداسرائیل اسیرهستندهیچ اقدامی نمیکنندچون اگرحاج احمدآزادشودقطعامسئولیتی به عهده میگیردوبابودن ایشان وامثالهم عرصه برایشان تنگ میشودوفرصت پیداانمیکنندبیت المال راغارت کنند?
داداش من مشکل الهاق قوانین و یا اضافه کردن تبصره به ماده قانونی یا تصویب قوانین اصلاحی و موارد دیگر چاره کار نیست که یکی از دوستان هم بر این امر تاکید کرده بودند مشکل از آنجا شروع میشود که دستگاهی که خود قانون را تصویب کرده نظارت کامل و کافی بر اجرای آن ندارند و مصداق خانواده ای میباشند که تصمیم گرفته اند فرزندی به دنیا بیاورند ولی مسولیت نگهداری آنرا به عهده نمیگیرند و از مخارج آن شانه خالی میکنند قوانین را نمایندگان مجلس تصویب میکنند و اجرای آن با قوه مجریه و نظارت با قوه قضاییه و مجلس است که با در اختیار داشتن ابزارهای قانونی مسول همچون اصل ۹۰ و دیوان محتسبات و سازمان بازرسی کل کشور و کمسونهای تخصصی و به اجماع رسیدن تعدادی از نمایندگان در اسنیضاح و حتی تذکر به رییس‌جمهور و ده ها راه قانونی که دست نمایندگان را بر نظارت باز گذاشته حالا اگه شاهد آن هستیم که سه قوه در رسیدگی به ایثارگران که بخش کوچکی ار جامعه را تشکیل میدهند ناتوان هستند اشکال در جای دیگر است!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi