شناسه خبر : 50339
پنجشنبه 13 آبان 1395 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حق فرزندشهید خوردن ندارد!

مصطفی اصغری کبریا- خدمت همه خانواده های شهدا و ایثارگرانی که بازیچه دست یک مشت آدم ... درنهاد مقدسی به نام بنیاد شهید شده اند.

 عزیزان ما، جانشان راداده اندتااینها بنشینن پشت میز وحقوق مجانی بگیرن. من فرزندشهید هستم و پدرمان بازنشسته سال 92 فقط در همان سال یک سوم ازپاداش بازنشستگی رابه ماپرداخت کرده اند و با وعده و وعید، اول سال، آخر سال و امسال وسال دیگه تاالان که 11/8/95 هست هیچ گونه خبری از مابقی پاداش مانیست!

من و مادرم و دیگر برادران و خواهرانمان که هرگز کسانی که مسئول این کوتاهی هاهستند رانمی بخشیم و آنها رابه خدا واگذار می کنیم. بالاخره قیامتی هم هست وباید جوابگوی ما باشند. حق یتیم و فرزند شهید خوردن نداره. چطور برای اختلاس های میلیاردی بودجه هست ولی برای حق و حقوق ما بودجه نیست. بازهم تکرار می کنم، شما را نمی بخشیم.

 گرفته شده از متن یک همسر شهید که هم درد من و خانواده شهیدم بود. خدا به ایشان و ما و تمامی خانواده شهیدان صبر دهد و از خدا میخوام در این دنیا به کسانی که حق دیگران را می خورند حقشان را دهد ان شاالله.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من فرزند شهید هستم مطالبات بازنشستگی سال 91 هستیم هنوز پرداخت نکردن

الان 4 سال از این موضوع میگذره و هر سال وعده پرداخت پایان سال میدن و خبری نیست

شما که سال 92 هست کی بدن خدا میدونه
با سلام من پدرم سال ۹۵بازنشسته شدند و در تعطیلات نوروز تماما بازنشستگی را به حسابمان ریختن دوستان .مشهد
ندارم هراسی زنیروی مشت مرا نا جوانمردی خلق کشت
سلام مهدی جان پیشنهاد خوب وجامعی هست منتها این آقایون چندین سال است که فقط به فکر پست ومقامشون هستند ما جامع ای ایثارگران به کلی فراموش شده هستیم اینها وقتشونرا صرف نقشه کشیدن به رقبایشان می کنند تا آن میزیکه به برکت هزاران خون شهید ومقاومت رزمندگان بدست آوردند حفظ کنند امید وارم در پیشگاه خداوند متعال به دردشان بخورد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi