شناسه خبر : 50419
سه شنبه 18 آبان 1395 , 18:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همراه با مهمانان چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات در فاش نیوز

فاش نیوز - چهارمین روز نمایشگاه با نشست مطبوعاتی  حجت الاسلام والمسلمین موذنی معاونت فرهنگی بنیادشهید و امرور ایثارگران در تالار گفتگوی نمایشگاه مطبوعات برگزارشد.

وی در ابتدای این نشست در توضیحاتی درخصوص حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت:  در عصر ارتباطات، توسعه اقتصادی هر جامعه نیازمند توسعه فرهنگی آن جامعه است و تعالی جامعه بدون افکارعمومی مقدور نیست واین رسالت بردوش جامعه مطبوعاتی است.

وی در ادامه گفت: بحث اعتمادسازی و تعهد سازنده و پیش بینی بحران و تبلیغات سالم از رسالتهای رسانه است و درکشورما که متاسفانه شکاف نسل ها روبه افزایش است این خلا باید توسط رسانه ها از میان برداشته شود.

وی یادآورشد: خبرگزاریها و خبرنگاران باید بیشترین تلاش خود را در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند و از حواشی گری بپرهیزند.

موذنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص مباحث فرهنگی عنوان کرد:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مباحث معنوی  است که همواره دغدغه مقام معظم رهبری بوده و نیاز امروز جامعه ما نیز محسوب می شود. اگرچه مشکلات بیکاری، معیشتی در اصل قرار دارد اما باید فضای جامعه را آرام نگاه داشت تا جامعه به سوی جامعه مجاهدپروری که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، گام بردارد.

وی درپایان از برگزاری چهارمین کنگره شهدای جهان اسلام (شهدای مدافع حرم) در شهر مشهدمقدس به عنوان پایگاه جهان اسلام  در آینده نزدیک خبر داد.

میهامان عزیز دیگری که غرفه فاش نیوز را با پاهای آسمانی خود مزین می سازد جانباز نخاعی از آسایشگاه امام خمینی(ره) است.  بسیار شیوا و دلنشین سخن می گوید و زیبایی کلامش دل و جانمان را صفا می دهد.  شرط گفتگویش را "گمنامی اش" می گذارد و ما هم به جان و دل می پذیریم. وی که دانشجوی دکتری دانشگاه تهران است از سایت فاش نیوز  و زحمات همقطارانش در حفظ ارزشهای دفاع مقدس بسیار شادمان است و شرکت در جشنواره مطبوعات را مایه مباهات جامعه ایثارگری بالاخص جانبازان می داند ولی معتقد است که نشریه تحلیلی خبری"فاش نیوز" باید از طریق صدا و سیما برای تمامی جامعه شناسانده شود.

حسن ابوطالبی استاد دانشگاه نیز که برای دیدار از نمایشگاه مطبوعات قبول زحمت کرده و خود را به  این مکان رسانده با دیدن غرفه سراسر معنوی "فاش نیوز" ابراز خرسندی می نماید و حضور دوستان جانباز حاضر در فاش را نماد ایثار معرفی می کند.

وی که از مشکلات جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان و قطع عضو به خوبی آگاه است اما وضعیت جانبازان نخاع گردنی را بسیار دشوارتر عنوان می کند و از فاش نیوز به عنوان یک رسانه ارزشی در حوزه دفاع مقدس، بازتاب مشکلات این قشر به واقع مظلوم را از این رسانه ایثارگر خواهان است.

محمدرضا حیاتی هم به عنوان مخبر خبرهای ایران و جهان که ارادت ویژه ای به جانبازان دارد با افتخار در غرفه فاش نیوز حضور می یابد. وی که در ابتدای امر با دیدن سربندهای سبز و سرخ نماد فرهنگ ایثار و شهادت زیبایی معنوی این مکان را می ستاید و می گوید بسیار بجاست که درجامعه کنونی همه ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز بکوشیم و خوشبختانه فاش نیوز به خوبی از عهده کار برآمده است.

اما گروه سه نفره ای از معلولین به عشق دیدار با جانبازان حاضر در غرفه فاش حضور پیدا می کنند و با جانبازان عکس یادگاری می گیرند.

حسین اسرافیلی مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی کشور یکی دیگر از میهمانان ویژه فاش نیوز است که در چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها خود را به غرفه فاش نیوز رسانده است.  وقتی از حس و حال ایشان می پرسم می گوید:  غرفه "فاش نیوز" با چیدمان  سراسر حماسی خود مرا بی اختیار به یاد سالهای دفاع مقدس می اندازد.

فاش نیوز در تمام کشور مخاطبان خود را دارد و  انتظار من از دیگر رسانه ها بخصوص صدا و سیما این است که خبرهای فاش نیوز را در میان برنامه های خود  بگنجانند و خبرهای آن را انعکاس بدهند.

سردار "منتظرالمهدی" سخنگوی نیروی انتظامی ناجا نیز به همراه تعدادی از همکاران خود در غرفه فاش نیوز حاضر شد  و در دفتر  مخصوص میهمانان، جملاتی را به یادگاری گذاشت.

دکتر دیناروند نیز در میان فاش نیوزی ها حاضر شد و با جانباز اسرافیلی در خصوص مشکلات درمان و داروی جانبازان با معاونت وزارت بهداشت و دارو به بحث و تبادل نظر پرداخت  وقرار بر آن شد که در آینده نزدیک مسوول انجمن نخاعی کشور نشستی با وزیر بهداشت و درمان داشته باشد.

از دیگر بازدیدکنندگان، سردار سعید قاسمی و بهزاد پروین قدس عکاس دوران دفاع مقدس بودند که در آخرین ساعات نمایشگاه قدم به غرفه فاش نیوز گذاشتند و با دست اندرکاران فاش به گفت و گو پرداختند و در پایان تمام بازدیدکنندگان دفتر یادگاری از جشنواره مطبوعات را به زیبایی با قلم خود آراستند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

...

با این دیدارها

رئیس جمهور بعدی

بهروز ساقی عزیز

معاونش هم رحمانی عزیز

ولی بچه های جبهه و باز هم حقوق و معیشت ندارند .

البته تا بخواهی شعار هست :

ما هر طرحی برای حمایت نوه نتیجه های ایثارگران باشد تصویب می کنیم .
فقط با رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵ % جبهه و جنگ مخالیم .

که آنهم داستان دارد .

جان شما .

...
بعضی از نظرات منو که درج نمیکنید
همه میهماناتون یه طرف حاج سعید قاسمی یطرف خدا حفظش کنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi