شناسه خبر : 50461
چهارشنبه 26 آبان 1395 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وعده بدون عمل ارتش، به درجه داران

مجید -
محضر مبارک مردم فهیم ایران ، رهبر انقلاب وتمامی کسانی که برای سربازان بی ادعا وگمنام این سرزمین دل می سوزانند:

چندی پیش که فیش های حقوقی نجومی برملاشد درجه داران ارتش نیز فیش حقوقی خود را رسانه ای کردند! فیش حقوقی 234 میلیونی یک مدیر بانک و از طرف دیگر فیش 700 هزارتومانی یک نظامی!

یعنی یک مدیر بانک حقوقی معادل با حقوق334نظامی می گیرد واین درحالی است که در قانون اساسی وقوانین مصوب مجلس، حقوق پرسنل نیروهای مسلح باید 35درصد بالاتر ازسایر کارمندان دولت باشد. ولی در واقعیت حقوق نظامیان ومخصوصا ارتشیان از همه کارمندان دولت کمتر است، لذا پس از انتشار فیش حقوقی این درجه دار شجاع و ولایی فرماندهان ارتش وعده های فراوانی دادند که به یکی دو مورد از آنها اشاره می کنم.

- شایع شد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری قرار است به حقوق هرنظامی معادل 1میلیون تومان اضافه شود. قرار بود این وعده در فیش های شهریور ماه اعمال شودکه بهانه آوردند بودجه لازم برای اینکار 60 میلیارد تومان است که 45میلیارد آن تامین شده ولی 15 میلیارد دیگر هنوز تامین نشده! ما فکر می کردیم که اگر درفیش شهریور ماه اعمال نشده پس حتما در فیش مهر  اعمال خواهد شد، اما باز هم خبری نشدوفهمیدیم  که این نیز مثل سایر وعده ووعید های فرماندهان فریبی بیش نبوده. لذا ما از محضر رهبر انقلاب وفرماندهی کل قوا درخواست می کنیم که خود در این مساله ورود کنند چون ما نظامیان هیچ مرجعی برای درد دل کردن نداریم وهرتجمعی از ما هم تبانی حساب میشود! لذا از محضرحضرت عالی هم به عنوان فرمانده مان وهم رهبرمان خواستاریم برای مافکری کنند.

لازم به ذکر است که خانواده های این پرسنل در وضع اسف باری که در شان آنان نیست گذران روز گار می کنندودر حالی که صدای شکستن استخوان های آنان گوش فلک را کر کرده فرماندهان رده بالای ارتش خود را به خواب ونشنیدن زده اند وبه فکرخود شیرینی  در محضر رهبر انقلاب هستند. وقتی حضرت آقا از آنها سوال می کند چه مشکلی دارید باوجود این همه فقر وبد بختی ومشکلات میگویند که مشکلی نداریم، تا بلکه چند صباحی دیگر در آن پست بمانند. این پرسنل هم مجبور میشوندبرای تامین مایحتاج اولیه خانواده هایشان به مشاغلی که در شان آنان نیست روی بیاورند (مشاغلی مانند راننده آژانس .پیک موتوری .کارسنی و....).

عرض من این نیست که خدای ناکرده به صاحبان این مشاغل توهین کنم بلکه حرف من این است، چرا باوجود اینکه او یک نظامی است سازمان مطبوعش نیازهای اولیه او را برطرف نمی کند که او به این مشاغل رو نیاورد؟

مگر مجلس تصویب نکرده که حقوق نظامیان میبایستی درصدی از حقوق سایر کارمندان دولت بیشتر باشد؟ این اتفاق کاملا برعکس است وشما هیچ کارمند دولتی را پیدا نمی کنید که حقوق او از نظامیان کمتر باشدوهیچ نظامی را هم پیدا نمی کنید که حقوق او با هم پایه او در دولت برابر باشد! بلکه حقوق کارمند دولت شاید هم به مراتب بیشتر باشد.
همچنین مجلس شورای اسلامی قانون تسری مواد 79 و83 قانون استخدام نیروی انتظامی به ارتش وسپاه را مصوب کرده وبرای اجرا به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کرده اما ستاد کل به بهانه های واهی اجرای این قانون را به تعویق می اندازد(بهانه قبلی ستاد کل برای اجرا نکردن این قانون این بود که این قانون مشکلاتی را در ارتش وسپاه ایجاد می کند) ویا هر روز می گویند امروز در این باره کمیسیون گذاشته اند و وعده های پوچ می دهند.
چرا در حالی که مجلس بار مالی این قانون راقبول کرده ستاد کل این مصوبه را اجرایی نمی کند؟

شاید زور مجلس به زور ستاد کل نمی رسد! در مملکتی که مجلس همه قوانین را وضع وبر آن نظارت می کند چرا ستاد کل این مصوبه را اجرا نمی کند؟
ما درجه داران ارتش می گوییم که اجرای این قانون هیچ مشکلی در سپاه و ارتش ایجاد نمی کند بلکه باعث می شود وضع مالی این پرسنل بهتر هم بشود. سایر پرسنل نیز که تحصیلات عالی ندارند تشویق می شوند تا سوادخود را بالا برده وکارایی خود را افزایش دهند.

لذا احساس می شود که فرماندهان ستاد کل وارتش راضی نیستند این مصوبه اجرا شود تا دردی از این پرسنل دردمند درمان شود. بنابر این ما از محضر رهبرمعظم انقلاب ومردم فهیم میخواهیم قبل از اینکه کارد به استخوان این پرسنل برسد که رسیده، خود برای آنان کاری کنندوگر نه امید بستن به این فرماندهان کاریست عبس. چراکه سواره از پیاده خبر ندارد وآدم سیر هیچ وقت حال گرسنه را درک نمی کند. چون این فرماندهان خود حقوقهای بالا دریافت می کنند. لذا تنها مرجعی که میتواند به مشکلات ما رسیدگی کند رهبرمان است وتنها راه بیان اعتراضات ودرد های ما همین شبکه های اجتماعی است که دست به دست شود و آخر به دست صاحب امر برسد.                     

با آرزوی فردایی بهتر برای تمامی همکاران محترم          
والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر...شمافکرمیکنیدمسئولین نمیدانند؟!همه میدانندو...
چگونه فرزندان دلبندمان رابراي فريضه خدمت به ارتش بسپاريم . وقتي بخودمان اينگونه رسيدگي کردند //// بنده با 70 ماه خدمت و 20 درصد جانبازي در ارتش نبايدحداقل يک دفترچه بيمه داشته باشم که فقط جراحات جنگيم را مداوا کنم /// نبايد از يک حداقل مستمري برخوردار باشم /// و هزاران نبايد هاي ديگر ..../// بخدا هيچ ارتشي در دنيا با پرسنل خود اينگونه نکرد ///جانباز را با هزاران بهانه واهي اخراج کردن اصلا درست نيست /// خصوصا جانباز را بخاطر موجي بودن و غيبت اخراج کردن که وامصيبتا دارد ...
وضعیت واقعا اسفناکتر از این صحبت هاست .امیدوارم روزی مقامات سیاسی و نظامی خود را برای این اهمال کاری ها و سیاست بازی ها ملامت نکنند. چون آن روز دیگر فرصت ها سوخته است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi