شناسه خبر : 50474
یکشنبه 23 آبان 1395 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین نمازجمعه شهید طهرانی

در دوران دفاع مقدس با شهید حسن شفیع زاده دوست و همرزم بودیم و دورادور با شهید طهرانی مقدم آشنایی دارم اما در عملیاتی با هم شرکت نداشتیم.

جانباز «فیروز احمدی» فرمانده دیدبانان گردان بریر (ادوات) تیپ 10 حضرت سیدالشهدا (ع) و تیپ 110 خاتم (ص) با اشاره به سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم، گفت: تحولات عظیمی که از دوران دفاع مقدس تا به امروز در توپخانه و موشک داریم مدیون حسن هستیم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با شهید حسن شفیع زاده دوست و همرزم بودیم و دورادور با شهید طهرانی مقدم آشنایی دارم اما در عملیاتی با هم شرکت نداشتیم.

احمدی با بیان این مطلب که در آخرین نمازجمعه شهید طهرانی مقدم حضور داشتم، اظهار کرد: پسرم علاقمند بود که در رشته هوا و فضا تحصیل کند از من خواست تا فردی را که با این رشته آشنایی دارد معرفی کنم. میدانستم که طهرانی مقدم در نماز جمعه لشکرک حضور مییابد. بنابراین با فرزندم به آنجا رفتیم.

وی افزود: پس از برگزاری نماز جمعه پسرم به نزد ایشان رفتند. شهید طهرانی مقدم بدون اینکه آشنایی با او داشته باشد با روی باز او را پذیرفت. او لباس و شلوار سفیدی بر تن داشت و با روی باز صحبت میکرد. مشتاق شدم در گفت و گویشان شرکت کنم به همین دلیل به نزدشان رفتم.

جانباز احمدی تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم آخرین نماز جمعه اش را در لشکرک خواند. چند روز بعد این فرمانده بزرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی به وضعیت حجاب در نمایشگاه انتقاد کرد و اظهار داشت: حجاب چیزی نیست که بتوان آن را نقد کرد. حجاب نیز همچون دیگر اصول دین واجب است. ما به عنوان کسانی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس شرکت داشتیم وظیفه داریم جوانان را از مسائل و تهدیدات تهاجم فرهنگی آگاه کنیم.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi