شناسه خبر : 50808
یکشنبه 21 آذر 1395 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون نیروی انسانی و مسئول ایثارگران بسیج در انجمن جانبازان

دومین جلسه مشترک سازمان بسیج و انجمن جانبازان نخاعی صبح روز گذشته در محل ساختمان انجمن برگزار و مشکلات جانبازان نخاعی مورد بررسی قرارگرفت.

فاش نیوز - دومین جلسه مشترک سازمان بسیج و انجمن جانبازان نخاعی صبح روز گذشته برگزار و مشکلات جانبازان نخاعی مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار ما، این نشست پیرو جلسه نهم آذرماه با سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و تاکید وی بر تشکیل جلسات مشترک بین انجمن با مسئولین و کارشناسان بسیج برای پیگیری مطالب و مسائل بیان شده در آن جلسه تشکیل شد که "سردارحسینی" معاون نیروی انسانی سازمان بسیج برای رسیدگی به مشکلات جانبازان نخاعی در محل دفتر انجمن حضوریافت.

در این نشست که "سرهنگ تقوی" مسئول ایثارگران بسیج نیز حضور داشت مشکلات جانبازان نخاعی بسیجی مورد بحث و بررسی قرارگرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

همین گزارش حاکیست، مقرر گردید اینگونه جلسات برای هماهنگی بیشتر و اطلاع از روندپیگیری مشکلات و رسیدگی لازم به جانبازان نخاعی در دوره زمانی سه ماهه تشکیل شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خيلي وقت گذاشتيد خداوند حفضتان کند
باسلام واحترام به استحضار می رساند که بنده دردوران جنگ تحمیلی بعنوان معلم در منطقه در گیر شهرستان نقده مشغول خدمت بوده ام واحکام برابر اصل شده سالهای یاد شده را در دست دارم که ازمزایای منطقه جنگی استفاده کرده ام اخیرا ستاد کل نیروهای مسلح به وزارتخانه ها وسازمان بسیج مستضعفین اعلام نموده که معادل50درصد ازخدمت کارکنان دولت در فاصله سالهای 59 لغایت 67بعنوان حضور در جبهه درکسرخدمت فرزندان افراد مشمول محاسبه میشود اکنون یگانه فرزندم با 9 ماه سابقه در راهور مهاباد مشغول سربازی است اگر کسر خدمت اعمال گردد ترخیص می شود خواهشمند است قبل از انقضای مهلت واتمام سربازی برای جلوگیری از تضییع مزایاراهنمایی ومساعدت فرمایید متشکرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi