شناسه خبر : 50811
شنبه 20 آذر 1395 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شماها، بسیجیانِ افراطی هستید!


ذوالفقار بابایی - حمایت تمام قد فرماندار، بخشدار، نماینده مردم در مجلس و معاون یکی از مسئولان ارشد استان از یک گروه خاص و خاطی که حتی یک روز بسیجی ندارند.

در روز سه شنبه 09/09/95 قرار بر این بود مزاردو شهید گرانقدر دفاع مقدس در یکی از روستاهای مرزی استان کرمانشاه ساماندهی شود. با هماهنگی بنیاد شهید و اطلاع به دهیار و شورا و دیگر مسئولان بخش و روستا جهت ساماندهی این دو عزیز، گروهی برای این امر اعزام شدند ولی متأسفانه در روز موعود، هیچ نوع همکاری برای این منظور نشد که هیچ، حتی مسئولین به خودشان اجازه ندادند به کارگر های زحمتکشی که از طرف بنیاد شهید مشغول کار بودند،خسته نباشیدی بگویند.

وقتی موضوع به فرمانداری یا بخشداری منعکس شد گفتند که حساسیت نشان ندهید! این دو شهید خانواده دارند، چرا خودشان برای سازماندهی نمی آیند؟ ما هم ربطی ندارد!

وقتی که به مسئولین موضوع قاچاق بنزین، نفت سفید و کالای خارجی اعتراض می شود، در جواب به ما می گویند: شماها، بسیجیان افراطی هستید و تندرو! به شما ربطی ندارد، شماها چه کاره هستید؟!

کسی نیست به این آقایان بگوید اگر این طور باشد، حضرت امام (ره) هم تندرو و افراطی بوده اند!چون حرفهایش را بدون رودرواسی می زدند.

معلوم نیست یک نفر تا دیروز چه کاره بوده و حتی یک روز بسیجی و یک روز هم سابقه حضور درجبهه ندارد، چرا باید برای شهدا تعیین تکلیف کند.

واقعاً جای تأسف دارد ؟!


باید به آنان گفت: جناب آقای مدیر یا مسئولی که پشت آن میزی نشسته اید و حرف های نامربوط می زنید، بدانید شماها از صدقه سر همین شهدا و خانواده آنان و ایثارگران هستید که نان بیت المال را می خورید!

تمام ایران، تمام ملت، تمام خانواده ها، امنیت و آسایش  خود را مرهون شهدا می دانند.

خدا لعنت کند عده ای را که برای شهدا احترام قائل نیستند. یعنی کسی یا مسئولی نیست با آنهایی که به شهدا بی احترامی می کنند برخورد کند و از پُست و مقام شان سلب و آنها را اخراج کند، تا عبرتی باشد برای دیگر مدیران و مسئولان نالایق ؟!
شهدا کجائید که ببینید
دارند به خون پاکتان، برخی ازمسئولان و مدیران بی لیاقت بی احترامی می کنند؟

کجائید که یادتان بخیر ای چمران ها، همت ها، ابوعمارها، بصیرها، بابایی ها، کشوری ها، تهرانی مقدم ها، اجاقی ها، سیفی ها، کاظمی ها، عبدالله زاده ها، احمدی ها، رحیمی ها، محسنی ها و ...

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
اکثریت مدیران!! و مدیرکان!! نه تنها نالایق بلکه در مسیر جهل خویش و لجالت با منش آدمیت و انسانیت استوارند!!
.......
فهم تفکر والای بسیجی و ایثارگری برای این جاهلان ظاهرا" ناممکن است.
چرا مراد و مرشد بسیجیان شرافتمند عالم حضرت علی علیه السلام از دست این گروه آنهمه سختی و رنج دید.

و آیا نمی دانند که چرا بنیانگذار انقلاب بزرگ اسلامی جهان فرمود: ای کاش من هم یک بسیجی بودم.سلام بر بسیجیان دفاع مقدس و مدافعان حریم حضرت زینب و بسیجیان مدافع حرمت اهل بیت عراقی..و هزاران درود بر بسیجیان شایسته ایران ...
ازروزی میترسم این کشتی سوراخ شود!!

همه هم سکوت کرده اند!!!!
اگر حسن روحانی و لیبرال ها ی چب گرا باشند ومردم را با وعده های دروغی گول بزنند از این هم گستاخ میشوند تو را جون و خون شهدا و امام شهدا کساتی که به امام مظلوم امام خامنه ای نزدک هستند نگذارید بیش از این دلشان خون و غصه بخورند و تکیده شود به حضرت عباس فقط و فقط امام مظلوم خامنه ای را نگذارید غصه بخورد اماما جانم فدای یه لحظه نفستان به روح مادرم که روحش با نام امام خامنه ای آرام میگیرد در خواب بارها مشاهده کردم جانم فدایت مظلوم تاریخ
از مديران دو ريالي جز اين انتظار نيست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi