شناسه خبر : 50914
دوشنبه 22 آذر 1395 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انصاری:

ساختار بنیادجوابگوی نیازها نیست

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هزار شهید مدافع‌حرم به آمار شهدای ما افزوده شده است، گفت: با توجه به افزایش آمار شهدا باید برای آینده بنیاد شهید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد؛ زیرا امروز ساختار بنیاد شهید جوابگوی نیازهای آتی نیست.

بنیادشهید برای آینده به برنامه‌ریزی دقیق‌تر نیاز دارد/ سیستم امروز بنیاد شهید جوابگوی نیازهای آینده نیستمراسم تجلیل از پژوهشگران برتر ایثارگر کشور صبح امروز (یکشنبه 21 آذرماه) با حضور سردار «حسین انصاری» قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید برگزار شد.

در این مراسم سردار انصاری با بیان اینکه یک هزار شهید مدافع حرم به آمار شهدای ما افزوده شده است، اظهار داشت: افزایش آمار شهدا نشان از باز بودن درِ شهادت دارد و باید برای آینده بنیاد شهید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد؛ زیرا امروز ساختار بنیاد شهید جوابگوی نیازهای آتی نیست.

وی در ادامه با پاسداشت پژوهشگران و اهمیت کار پژوهشی گفت: کار پژوهشی و مطالعاتی باید یک جریان پیوسته باشد تا روشن کننده یک مسیر شود.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: یک سازمان برای بهره‌ور بودن باید پژوهش‌محور باشد، از این رو در بنیاد شهید ارکان یک سازمان توسعه‌یافته را مدنظر قرار داده‌ایم؛ زیرا بدون نظام پژوهشی ارکان یک سیستم نظام‌مند مختل می‌شوند.

انصاری میزان نارضایتی ایثارگران و جانبازان نسبت به ارائه خدمات درمانی را  بالا برشمرد و تاکید کرد: باید در این زمینه چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه به دلیل محدود بودن منابع، باید ارکان استراتژیک یک سازمان توسعه‌یافته را مدنظر قرار دهیم و با این ارکان حرکت کنیم، گفت: نظام آموزشی، تولید، تکنولوژی، برنامه‌ریزی و پژوهشی در این راه اهمیت زیادی دارند و بدون نظام پژوهشی، سایر ارکان استراتژیک نیز متوقف خواهد شد.
 
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: بنیاد شهید جهت جلوگیری از آسیب‌دیدگی نظام پژوهش، مرکز مطالعات ایجاد خواهد کرد. مدیرعامل یک سازمان مسئولیت رونق‌دهی و تولید فرهنگ را دارد و به همین دلیل باید استعدادهای درونی پژوهشگر را شناسایی و تربیت کند، که این کار طی برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و ترویج فرهنگ پژوهشی انجام خواهد شد.
 
انصاری با اشاره به الزامات توسعه پژوهش عنوان کرد: ایجاد یک ساختار و نهاد مناسب برای ترویج فرهنگ، ایجاد استراتژی و هدف مشخص، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های اجتماعی و ایجاد ساز و کار مناسب، ایجاد برنامه پژوهشی منظم و کنترل شده و در اختیار داشتن منابع و اعتبارات لازم ازجمله این موارد است.
 
اینستاگرام
این دیگه چه بهانه ای است یعنی الان باید چند سال صبر کنیم تا یک مرکز مطالعات در بنیاد تشکیل شود و یه چند سال هم منتظر کارهای پژوهشی باشیم و آخر سر هم بگویید بودجه نداریم!
یه جا خوندم که گفته بود بار اول اگه فریب خوردید اشکالی نداره ولی اگه برای بار دوم در همان موضوع فریب خوردید نادان هستید لطفا به شعور ایثارگران احترام بگذارید دیگر وقت برای کارهای اینچنینی وجود ندارد و بودجه بنیاد را به بهانه چنین کارهایی حیف و میل نکنید مشکلات مشخص و بودجه لازم را تخصیص دهید تمام.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi