شناسه خبر : 51063
چهارشنبه 01 دي 1395 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به خدا این ظلم آشکاره!

یونس - پرونده جانبازی بنده در سال۹۳به بنیاد رفت. در اولین کمیسیون جانبازی اعصاب و روان بنده احراز شد و رفت برای تعیین درصد.
روز کمیسیون بنده که حافظه درستی ندارم رفتم پیش دکترکمسیون و سوالاتی کرد، بعدا برای جواب که رفتم گفتند که نظرکمیسیون اینه که آسیب شما انتساب به موج انفجار ندارد و درصد ندادند.
گفتم چه کنم؟ گفتن مدارک هرچی داری بیار.
مدارک دوبار بستری در بخش اعصاب را بردم و سال ۹۵ دوباره رفتم کمسیون درصد. اما بازهم رای قبلی تکرارشد که آسیب و مدارک انتساب به موج انفجار ندارد!
حالا سوال من اینه من که الان از شدت لرزش دست و ضعف اعصاب تمرکز درستی ندارم و زندگی معمولی هم ندارم، من کجا به این درد دچار شده ام و سلامتم را از دست داده ام؟
اگر مدارک بنده موج گرفتگی رو تایید نمیکنه پس چرا جانبازیم رو اول احراز کردند؟
اگر کسی تجربه ای دارد خواهش میکنم کمک کند.
بنیاد سرکار گذاشته مرا. از خودشان میپرسم پس چطور جانبازی موج انفجارم احراز شده اگر مربوط به موج نیست و اگه احراز شده چرا درصد نمیدن؟
بخدا فقط یک وام مسکن نیاز دارم، پیرشدیم و هنوز مستاجریم. چندبار در شبهای چهارشنبه سوری با صدای انفجار ترقه تشنج کرده ام و چشم که باز کردم بیمارستان بودم.
پس تکلیف امثال من چیه؟ آیا باید حتما یک چشمم کور میشد که انکارنشدنی باشد؟!
یا اینکه باید توی کمسیون نقش بازی کنم و غش کنم؟
بخدا این حق الناسه! چرا باید من حالم که بدمیشه زن و بچه مو کتک بزنم و وقتی خوب میشم با فهمیدن کارهایم و دیدن آثار اون از خودم و خانوادم خجالت بکشم؟
آقای پزشک بنیاد میدونی وقتی حالم بد شده و افتادم تو خونه دخترم داشت گریه میکرد؟  میدونی همچین زدم تو گوش زنم گوشواره تو گوشش شکست یعنی چی؟
آخه دردمون رو به کی بگیم؟!
به خدا ظلم آشکاره!
ترا به امام حسین اگه کسی میدونه منو راهنمایی کنه.
کمک کنید خدا خیرتون بده رفتم پروندمو بگیرم همونجا پاره کنم از دستم گرفتنش.
خدا وکیلی این جواب ایثاره؟ یادم رفت بگم که همون زمان مجروحیت با برادرم بودم و اون شهید شد و من که قاطی کرده بودم حالیم نبود و نتونستم حتی با پیکر برادرم خدافظی کنم. الان برام شده عقده که چرا برای آخرین بار نبوسیدمش!
یا الله کمک کن

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
از ارشیو روزنامه جمهوری اسلامی مورخه بهمن 1369 بخواهید تاریخ اول بهمن ماه بود یا عکس بزرگ بزارید پیدا شده مژدگانی بگیرید
خجالت داره چهار نفر مثل تو مملکتو به گند کشیدن انشالله اونایی که درد رزمنده هارو به مسخره میگیرند خدا هدایت شان کنه نتونستم آرزوی بد برایت بکنم میدانم تحملش رو نداری جانبازها شهدای زنده اند
یونس جان دقیقا من مثل شما هستم در کمسیون عالی سپاه شیمیایی من احراز شد چون نظامی نبودم کمسیون سپاه جهت تعیین درصد به بنیاد کردستان معرفی شدم سالی یک بار دکتر شیمیایی از تهران میاد محل موقعی که نوبت به من رسید دکتر با خانواده اش تلفنی صحبت میکرد با دست اشاره کرد برو تمام شد بعد دو ماه نتیجه دکتر فاقد درصد زده بو د (چون شهر ما کوچکه) کارمندهای بنیا د همه شان میدانستند که من بیش از 10 عملیات شرکت کرده ام و در عملیات حلبچه بودم دوباره به کمسیون فرستادن دکتر نظر دکتر قبلی رو دید همونو نوشت حتی نگذاشت یک کلمه حرف بزنم
سلام رستمی عزیزکردباغیرت /امان ازبی پارتی بودن.امان ازدست رابطه.امان ازدست مسولین ضدرزمنده خداذلیلشان کندهمرزم عزیز......دوستدارهمگی مشکانی
دوست عزیر مناطق عملیاتی که شیمیایی زده شده است مشخص و در لیست مسولان نظامی و بنیاد مشخص است با استناد به تاریخ اعزام و شرکت در عملیات و حضور در منطقه آلوده میتوان شیمیایی شمارا اثبات کرد در غیر اینصورت از طریق ماده ۱۶ اقدام فرمایید
آقا یونس همه ما مشکلات اعصاب و روان داریم که متاسفانه به علت عدم مدارک بالینی لازم کمسیون پزشکی بنیاد فقط مدارک را دیده و نظر میدهد ولی باز در لابلای همین قوانین بنیاد آمده است چنانچه شخص جانباز فاقد مدارک همزمان با مجروحیت باشد و اگر به تشخیص کمسیون پزشکی جراحات وارده بر اثر مجروحیت در جنگ باشد یا اینکه شما در دوسال اول مجروحیت بعلت موج گرفتگی بستری شده یا داروی اعصاب و روان استفاده کرده اید کمسیون بهانه ای برای نپذیرفتن موج گرفتگی ندارد و باید الزاما از طرف بنیاد پذیرفته شود زیرا کمسیون پزشکی معتمد بنیاد است و اگر کمسیون قبول دارد که مجروحیت شما ناشی از جنگ میباشد این دیگر تخلف بنیاد است که نمیپذیرد و از طریق ماده ۱۶ مستقر در بنیاد شکایت خود را به قوه قضاییه ارسال دارید و نتیجه خواهید گرفت زیرا تا کنون رٱی های زیادی قضات محترم و کارآزموده در صورت محق بودن شخص ایثاگر صادر کرده اند شما با استناد بر متن بالا اقدام کنید.
سلام من هم اعصاب درستی ندارم اگر یکبار زن و بچه ام را کتک زدم و چیزی شکستم.
مسئولان را هم ادب کرده، ام تا کنون و کیف می کنم و می روم جبهه یک جنگ جوی بحال می شوم اگه سلاح دستم باشه. همه را می زنم اگه بنزین دم دست باشه.
نا مسئولان را بزن کیف داره دلم خنک میشود.
اگه می ترسی بیا با هم بریم کتک کاری.
یاعلی8968
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi