شناسه خبر : 51225
پنجشنبه 09 دي 1395 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشریح ویژه‌برنامه‌های دارالشهدای تهران در یوم الله نهم دی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع همزمان با نزدیک شدن به یوم الله نهم دی و روز بصیرت در دارالشهدای تهران خبر داد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های دارالشهدای تهران در یوم الله نهم دی «عقیل منصوری» معاون اجتماعی و فرهنگی دارالشهدای تهران ضمن تشریح برنامه‌های اجرایی یوم الله 9 دی، اظهار داشت: بصیرت افزایی و روشنگری انقلابی محور اصلی برنامه‌های روز بصیرت است که توسط دارالشهدای تهران به اجرا در خواهد آمد.

 

وی با اشاره به اینکه در هر محله یک مسجد متولی برگزاری برنامه 9 دی است، گفت: همایش جامع و متمرکز گرامیداشت حماسه بصیرت نیز با همکاری ناحیه حبیب بن مظاهر ساعت 14:30 الی 16:30 روز پنجشنبه نهم دی ماه با سخنرانی سردار بافرانی، تجلیل و تکریم فعالان مردمی در حوزه فرهنگی نهم دی ماه، اجرای تئاتر فاخر با موضوع حضور مهم از سال 42 تا نهم دی ماه 88 با محوریت انتظار و همچنین رونمایی از مستند تلویزیونی «نهم» در محل سالن همایش‌های فرهنگسرای بهاران برگزار خواهد شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه میثاق با ولایت و سیر نمایشگاهی بصیرت و میثاق امت با ولایت، برپایی کرسی‌های جریان شناسی و بصیرت در مساجد دارالشهدای تهران، پخش فیلم و مستندات با محوریت آگاهی‌بخشی و تدوین حافظه تاریخی انقلاب اسلامی در خصوص حماسه نهم دی ماه در مساجد و سرای محلات، تولید روزنامه دیواری با موضوع فتنه و بصیرت با همکاری بسیج و سرای محلات با هدف نمایش روش های نفوذ دشمن از دیدگاه مقام معظم رهبری، همچنین راههای مقابله با آن از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بصیرت خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی دارالشهدای تهران در پایان ضمن تشکر از بسیج و سرای محلات، این دو دستگاه را همراه و همگام معاونت اجتماعی دارالشهدای تهران در اجرای برنامه‌های بصیرت‌افزایی در این روز اعلام کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi