شناسه خبر : 51588
چهارشنبه 29 دي 1395 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلم/وعده یک مادر شهید با پادشاه بحرین

دو روز قبل رژیم دست نشانده ی «آل خلیفه« در «بحرین» دست به اعدام سه جوان انقلابی این کشور با جوخه ی آتش زد. این جوانان که پیکرهای سوراخ سوراخ شده شان ساعاتی پس از اعدام به خانواده هایشان تحویل شد «عباس السمیع»، «علی السنکیس» و «سامی مشیمع» نام داشتند. این جنایت نابخشودنی خشم عمومی مسلمانان بحرین را به دنبال داشت.

آن چه پیش رو دارید،  فیلمی است کوتاه که از مادر یکی از جوانان اعدام شده به نام «سامی مشیمع»، دقایقی پس از مشاهده ی جسد فرزندش به ثبت رسیده است. در این فیلم، مادر شهید با جملاتی زینب گونه، پس از ادای جمله ی تاریخی «ما رایت الا جمیلا» با «ملک حمد» بر سر خون پسرش وعده ی دیدار در روز قیامت می گذارد:
download

اینستاگرام
فقط دعا کنیم آقا صاحب الزمان(عج) هرچه زودتر بیایند و دنیارا از دست این ظالمان نجات دهند نمیدونم قدرت و ثروتی که برای ما انسانها ماندگار نیست چرا باید اینقدر هم نوع خودرا برای آن از بین ببریم وای به انسانها که بیشتر از هر موجود زنده ای در دنیا هم نوع خودرا از بین برده اند حتی در بعضی مواقع انسانها بخاطر زیاده خواهی خودشون اونقدر اخلاقیات را زیر پا میگذارند که به خانواده و نزدیکان خود هم رحم نمیکنند! ما مسلمانان فقط ادعای مسلمانی داریم در صورتی که دین اسلام و آموزه های آن در دنیا بی نظیر و رهای بخش انسانها از مشکلات اجتماعی امروز است همه ادیان الهی و پیامبران بزرگ قابل احترام هستند ولی اسلام کاملترین هست ان شاء الله که همه مردم دنیا با هر دین و مذهبی که هستند پایبند به قوانین دینی و انسانی بوده و شاهد زندگی مسالمت آمیزی در کنار هم باشیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi