شناسه خبر : 51623
شنبه 02 بهمن 1395 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند جانباز و همدم جانبازان به دیار ابدی پرکشید!

عباس ( علیرضا) بخشی، فرزند حاج علی و نوه حاجی بخشی، شیر پیر جبهه ها، عصر روز گذشته به علت بیماری در بیمارستان نور شهریار به رحمت خدا پیوست.

محمدرضا عسکری - عباس (علیرضا) بخشی، فرزند حاج علی و نوه حاجی بخشی معروف عصر روز گذشته به علت بیماری در بیمارستان نور شهریار به رحمت خدا پیوست.

به گزارش خبرنگار ما، مرحوم عباس بخشی ظاهرا به دنبال سوماخوردگی و مشکل ریوی بی حال شده و به بیمارستان منتقل می شود که تلاش پزشکان معالج موثر واقع نشده و وی به کما می رود و ساعاتی بعد نیز فوت می کند.

وی با وجود شرایط سخت جسمانی اش، از روحیه بسیاربالا و طبع لطیفی برخوردار بود و ارتباط خوب و دوستانه ای با از جانبازان داشت. همچنین به خاطر اینکه دو عمویش (عباس و علیرضا) در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده بودند و درقطعه 24 گلزاربهشت زهرا(س) مدفون هستند، عصر پنج شنبه هر هفته به قصد زیارت قبور مطهر آنان و سایرشهدای گرانقدر و پدر بزرگ نام آشنایش حاج ذبیح الله بخشی در قطعات بهشت زهرا(س) حضور می یافت و تا پس از نمازجماعت مغرب و عشاء وقت خود را در آنجا می گذراند.

عباس ارتباط خوب و تنگاتنگی با فاش نیوز، مدیرمسئول و پرسنل آن داشت و معمولا اخبار سایت فاش و فضای مجازی را پیگیر بود. آخرین موضوعی که وی را به شدت متاثر کرده بود و خواستار پیگیری آن ازطریق فاش نیوز بود، مربوط به بنای یادبود و مجسمه پدر بزرگش (حاجی بخشی) در کرج می شد که در حال تخریب است؛ البته این موضوع باپیگیری"فاش" و انعکاس آن  به شورای اسلامی شهرکرج و بنیادشهید استان البرز کار مرمت و بازسازی آن آغاز شده است هرچند عمرکوتاه عباس اجازه نداد نتیجه تلاش و پیگیری هایش را ببیند.

مرحوم عباس بخشی ماه گذشته به صورت نیمه خصوصی به دیدار مولا و مقتدایش حضرت امام خامنه ای مشرف شده بود که همواره از آن دیدار با شور و هیجان خاصی یاد می کرد.

طبق اطلاع، مراسم تشییع و تدفین او ساعت 8 صبح فردا (یک شنبه سوم بهمن ماه) از مقابل منزل آن مرحوم واقع در کرج، فردیس، شهرک وحدت، خیابان برادران بخشی، کوچه شهید عباس بخشی به سمت بهشت زهرا(س) انجام خواهد شد.

مراسم سوم سه شنبه ساعت 15 الی 17 در مسجد ابوالفضل (ع) واقع در "کرج، فردیس، شهرک وحدت، بلوار شهیدان بخشی"
و مجلس تهران، چهارشنبه ساعت 19 الی 21 در بیت العباس (ع) خیابان کریم خان، خیابان سنایی، خیابان نهم
تلفن گویا   ۸۸۸۲۱۵۴۸

فاش نیوز، درگذشت زودهنگام مرحوم عباس بخشی را به خانواده مصیبت دیده اش، به ویژه پدر جانبازش تسلیت می گوید و برای آنان از درگاه احدیّت صبر و تسلی مسئلت می نماید.

مختصری از زندگی کوتاه عباس

مرحوم "عباس بخشی" که در فروردین سال 1373 متولد شد و نام عموی شهیدش را بر او نهادند، تا کلاس دوم ایتدایی سالم و سرحال به مدرسه می رفت و کودکی و بازیگوشی می کرد که ناگهان دچار نوعی بیماری شد که "دوشن" نامیده می شود.

"دیستروفی" ماهیچه‌ای یا "دوشن" (به اختصار DMD)، شایع‌ترین و شدیدترین نوع از بیماری دیستروفی عضلانی(MD)  به گروهی از اختلالات عضلانی ارثی غیر التهابی ولی پیشرونده و در عین حال بدون اختلال در سیستم اعصاب مرکزی یا محیطی گفته می شود. این بیماری، عضلات را گرفتار کرده و با تخریب فیبرهای عضله همراه است، به طوری که با شدت گرفتن این بیماری، بیمار به مرور دچار تخریب و از بین رفتن عضلات بدن ( دست، پا، قلب، ریه و....) می گردد و قادر به انجام دادن هیچ کاری نیست.

به اعتقاد محققین و پزشکان، باتوجه به اینکه علی بخشی (پدرعباس) در دوران دفاع مقدس در معرض موج انفجارها بوده، لذا تاثیرات مخرب آن به صورت ژنتیکی به عباس منتقل شده  و عباس را به این نوع بیماری دچار کرده بود!

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
روحش شاد. خیلی دوست داشتنی و اجتماعی بود. امیدوارم خداوند رحمتش را شاملش بگرداند و به پدر و مخصوصا مادرش صبر بدهد که پاره جگرش را ازدسشت داده.
چشم چراغ از دست رفته خانواده حاج آقا ....

راست حسینی چند ساعت بود با خودم کلنجار میرفتم تا برای تو.متنی بنویسم ...

دلش را نه دارم و نه می توانم ... چون خیلی جوون بودی ... روحت شاد عزیز . روحت شاد .
چشم چراغ از دست رفته خانواده حاج آقا ....

راست حسینی چند ساعت بود با خودم کلنجار میرفتم تا برای تو.متنی بنویسم ...

دلش را نه دارم و نه می توانم ... چون خیلی جوون بودی ... روحت شاد عزیز . روحت شاد .
ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگوار ایشان از خداوند صبر و شکیبایی را برای خانواده و بازماندگانش خواستاریم.
خدا رحمتش کند .
عباس جان خدا حافظ
دیگر ترا در هیءت عشاق العباس نحواهد دید
خدا حافظ رفیق
خدا رحمتش کند . بعضی وقتها که عکسش را در کنار جانبازان می دیدم می خواستم بپرسم این برادر کجا جانباز شده ؟ به نظرم خیلی چهره مظلومانه ای داشت . اما هر بار یه چیزی پیش می آمد فراموش می کردم ؟ خدای من کاشکی می دانستیم او چقدر به سایت علاقه دارد . اتفاقا من هم یکی از جانبازان را می شناسم که خیلی به مطالب سایت علاقه دارد . فاش نیوز کاشکی زودتر باهاش مصاحبه می کردید ؟ منم خیلی به سایت علاقه دارم .
روحت شاد عباس مظلوم . چه بچه های خوبی دور هم جمع شدن . با چه سرنوشتهای خاصی ؟
باسلام و ادب. خدا روح و روانش راشاد کند. مصیبت سختی است و اولیای بزرگوارش داغدار. خدایا به آنهاصبربده.
از قنبر و نوع نگارش خاص او هم سپاسگزارم. موفق باشی قنبر خان
سلام به دوستان جانباز بنظر من عباس خيلي بي صدا رفت هنوز احساس ميكنم بين ماست بخاطر تلاشهايي كه داشت بخاطر همه اميدي كه توي چشمهايش موج ميزد ازيادمان نروي
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi