شناسه خبر : 51711
چهارشنبه 06 بهمن 1395 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قراداد نداری!

جانباز مظلوم- برادر مجتهدی!

 اینجانب عبدالله کشاورز جانباز 30درصدفوق لیسانس الکترونیک قبل از خدمت سربازی بصورت قرداد معین در شرکت نفت گچساران در قسمت مخابرات مشغول به کار بودم که مشمول خدمت شدم.

 بعداز 28 ماه اجباری تحمل زور گویی فرمانده و از یک طرف بی امکاناتی، پشت سر گذاشتن زندگی سخت که هنوز در خواب می بینم، سربازم و در آن منطقه ام. التماسم می کنم یا خدا خواب باشد بعد از پشت سرگذاشتن سربازی که یادش نه بخیر، آمدم شرکت پیگیری کارم.

 به حراست گفتن امثال این افراد را راه ندهید. سال 1390شکایت به کمیسیون ماده 16 نمودم ولی قرارداد معین کارم را گم کردم که آن زمان رونوشتش رو بهمون می دادن گمش کردم. با اینکه شرکت پذیرفت که من همکارشون بودم باز رای منفی بهم دادن. دلیلش هم عدم قرداد ذکرشد.

 سال 94 از طریقی اصل قرارداد را از پرونده شرکتم به دست آوردم  و در کمیسیون فوق شرکت کردم. باز رای منفی دادند. یعنی این بار مدارک کامل بود. جواب دادن شما درسال 90 رای منفی گرفتید باید دیوان شکایت کنی. من گفتم سال نود ناقص بود حالا کامله  چه کار کنم؟

  آقای مجتهدی! کمیسیون باید مددکار من بی پناه باشه نه شرکت. خجالت نمی کشند من که جانم را گذاشتم روی دفاع از کشور امروز هم اینان اجرم می دهند. به خدا اگه جواب منطقی بهم ندهند تمام مدارکم را میاورم تهران توی شهر و درجلوی ملت آبرویشان را می برم از شما چون انسان با خدایی هستید انتظار راهنمایی دارم. چون میدانم شما به آخرت ایمان داری.

ممنون

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi