شناسه خبر : 51950
چهارشنبه 20 بهمن 1395 , 16:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیروز در ایام الله دهه فجر صورت گرفت

ادای احترام جانبازان نخاعی به آتش نشانان شهید /تصاویر

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جمعی از جانبازان نخاعی با حضور در مرکز آموزش آتش نشانی تهران، به مقام شامخ شهیدان آتش نشان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

فاش نیوز -  همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جمعی از جانبازان نخاعی، قطع عضو و بصیر(نابینا) با حضور در مرکز آموزش آتش نشانی تهران، به مقام شامخ شهیدان آتش نشان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ما، در پی دعوت انجمن جانبازان نخاعی از جانبازان و هماهنگی به عمل آمده با مرکزآتش نشانی تهران، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر 19( بهمن) جمع کثیری از جانبازان نخاعی، قطع عضو و بصیر(نابینا) با حضور در مرکز آموزش آتش نشانی، با اهدای تاج گل، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشتند.

در این مراسم که مدیران و مسئولین مرکز آموزش، نیروهای جوان و فعال آتش نشان و مدیران انجمن جانبازان نخاعی حضور داشتند، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، جانبازقطع نخاع "سیدشمس الدین سیّدی" مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی پرداخت و با ذکرنام و یاد تک تک آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو، حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم بخشید.

در ادامه این مراسم، مسئول مرکز آموزش آتش نشانی تهران ضمن خیرمقدم به جانبازان، بیانات کوتاه و ازدل برآمده خود را در رثای همکاران شهید خود ارائه کرد که با ابراز احساسات حضار همراه شد.

گفتنی است در پایان این مراسم نمازجماعت ظهر و عصر برگزار شد.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi