شناسه خبر : 51965
سه شنبه 19 بهمن 1395 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دعوت انجمن جانبازان نخاعی از ایثارگران برای راهپیمایی22 بهمن

انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای عموم ملت غیوز و همیشه درصحنه، به ویژه ایثارگران و جانبازان را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت کرد.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای از عموم ملت غیور و همیشه درصحنه، به ویژه ایثارگران و جانبازان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی این انجمن، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«22 بهمن یوم الله است» امام خمینی(ره). 22

بهمن یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است. در شرایطی که انسان‌های آزادی‌خواه جهان چشم به ام‌القرای اسلام دوخته‌اند؛ و سردمداران کفر و الحاد؛ کمربه دشمنی امت اسلامی بسته اند و ما میراث‌دار این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بیم شکست داریم، نه خوف پیروزی دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.

ایثارگران، جانبازان و امت اسلامی ایران در برابر تمام فتنه‌انگیزی و دروغ‌‌افکنی دشمنان اسلام، انقلاب، و رهبر عظیم‌الشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تمام قد ایستاده و از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری، بویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دستیابی به دانش فضایی دفاع کرده، واین امانت الهی را به عصر حضور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهد رساند.

ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن سال 95، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر روی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب اسرائیل خواهدکوبید و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهد زد. انشاالله. قطعا"حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری واقتصاد مقاومتی" نسخه کارآمد ملت ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پی گیری آرمان‌ها و اهداف بلندآن خواهد بود. انقلاب اسلامی و گفتمان آن دارای ظرفیت و استعداد پاسخگویی به چالش‌ها و معضلات تاریخ معاصر به ویژه رفتارهای خصومت‌آمیز دولتمردان آمریکایی و عملکرد متضاد با حقوق بین‌المللی رئیس جمهور جدید آمریکا بوده و فلسفه تأکید مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تبیین ابعاد انقلابی‌گری در شرایط فعلی و غیرقابل اعتمادبودن دولتمردان آمریکا، کمک به فهم درست و منطقی انقلاب اسلامی و لزوم هوشیاری و حفظ آمادگی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

22 بهمن روزتکریم و تعظیم مقام شامخ شهدای همیشه جاوید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای فداکار آتش‌نشانان خدوم در حادثه آتش‌سوزی پلاسکو، در طلیعه‌ سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب از سوی ملت شریف و بصیر ایران است. به فضل خداوند متعال 22 بهمن امسال مصادف با غلبه امت اسلامی براستکبار جهانی وگروهک تکفیری ابداعی آن یعنی داعش جنایتکار و توطئه های رنگارنگ استکبار از طریق دولت های خود فروخته منطقه خواهد بود.

انجمن جانبازان نخاعی دوشادوش ملت بزرگ ایران اسلامی وخانواده ایثارگران در جشن بزرگ 22 بهمن سال 1395، ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) شرکت نموده و فریادگر این حقیقت راستین خواهیم بود که در دوره پسابرجام با اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، به ویژه پروژه "نفوذ"، همچنان شکل گیری تمدن نوین اسلامی را دنبال کرده و در این مسیر خطیر لحظه‌ای از مکر و ترفندهای دشمنان غافل نخواهیم شد.

انجمن جانبازان نخاعی

بهمن سال 1395

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
آقای خرمی چراوام4%خریدمسکن جانبازان رانمیدهند24سالپیش یک میلیون دادند الان مرحله هشتم قراردادند آخه این دیگه چجوریه ماقربانیگری اشرافیگری. شدیم دولت داره. باماچکارمیکنه !!!!??
یوم الله22بهمن ماه 38سال ایثاروفداکاری مبارکباد
یوم الله22بهمن مبارک باد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi