شناسه خبر : 51972
پنجشنبه 21 بهمن 1395 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعیت جانبازان به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، همه اقشار ایثارگران و ملت فهیم ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، همه اقشار ایثارگران و ملت فهیم ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی شأنه
اینک انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران وارد سی و نهمین بهار خود می شود. انقلابی کبیر و اجتماعی که در عین احترام تام به حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، آرائ ایشان را میزان و البته بزرگترین خصیصه آن خیزش ولایی - دینی در قالب مشروعیت بخشیدن به نظام مردم سالار بود.

مردم در لبیک به رهبری انقلاب، اقیانوس حضور را رقم زدند و همچون پیروزی اولیه ، تشکیل حکومت و نظام اسلامی را میراث مجاهدت های صادقانه عالمان و مبارزان نسل های سلف صالح و محصول تلاش ها و تحمل بیم و امید ها و فراز و فرودهای معاصرین خود می دانند. در حفظ و تداوم آن ، همچنان پرشور ایستاده اند و برای مبارزه با استکبار و استبداد و همه خداستیزان، با ایمان واثق به درستی وعده های خدای صادق الوعد، عَلَم مبارزه را هرگز به زمین نگذاشتند. اینان هرگز دچار فترت و سردی و خاموشی نشدند و سِرّ نجاح و پیروزی را در سایه قیام و قعود خالصانه و نیت های حسنه و نیز پیروی از راهبر و ولیِّ خود دریافتند. اینگونه بود که تمام توطئه ها و گرد آمدن دشمنان ریز و درشت و اذناب بین المللی، منطقه ای و داخلی آنان هرگز اراده آهنین و صفوف چون بنیان مرصوص شان را متزلزل نکرد.

حاصل استواری در این شکل از نظام سازی و پشتوانه مردمی در رویارویی با استکبار جهانی، در شرایط تهدید و ارعاب و چنگ و دندان نشان دادن رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا که تا دیروز از دروغ رسانه ای و فساد نظام مند و نهادینه شده و تضییع حقوق اکثریت ۹۹ درصدی مردم در ایالات متحده دم می زد، امروز ابلهی را می ماند که به توصیه مشاوران و همدستان ابله تر از خویش ، راه همتایان گذشته اش را در پیش گرفت و با فرافکنی و منت گذاری به خاطر توافقی که از منظر ملت ایران، حقا حداقلی و توام با سوء ظن و بلکه یقین به بد عهدی طرف مقابل است، عربده می کشد که من گربه خشم آلودم ، پس باید از من بترسید. حال آنکه امام حکیم ملت بیدار ایران، بآرامی پاسخ می دهند: که از سردمداران مزدور صهیونیزم نه متشکریم و نه می ترسیم.

ملت شریف ایران؛ با فهم درست از شرایط داخلی و تعاملات بین المللی و نگاه واقع بینانه به اهداف ، دستاوردها و آسیب ها و چالش های انقلاب اسلامی و با درک این مساله که در طول این سال ها در کنار دستاوردها و پیروزی های بزرگ به دلیل توطئه ها و فشارهای دشمنان قسم خورده از یک سو و نفوذ نااهلان و نامحرمان و ایفای نقش پیاده نظام برای آن کینه توزان در اجرای تهاجم فرهنگی ، جنگ، ترور و تهدیدهای  سخت و نرم و تحریم های ظالمانه اقتصادی اشعار دارد، قطعا کاستی ها و ناراستی ها و هزاران راه نارفته وجود دارد. لذا باور قلبی  دارد که هیچیک از ضعفها و تهدیدها، هرگز باعث نخواهد شد که حتی لحظه ای از پاسداری ثمره جاوید خون شهیدان و میراث ماندگار امامشان غفلت ورزند.
ملت بیدار ایران؛ با تعقل و اتکال به خدا، یقین به ظفر و پیروزی دارد و هرگز به نام تدبیر و تعقل و با هوای اعتماد به شیطان و کدخدایان خداناباور دل به سراب، خوش نخواهند کرد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی  و همه ایثارگران این مرز و بوم همچون تمامی اقشار و مردم ایران عزیز؛ با درک و تحلیل درست و بهنگام از اوضاع و شرایط خطیر نظام اسلامی، انقلاب و کشور، به ندای مظلومانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای در یوم الله ۲۲ بهمن،  با حماسه حضور دشمن شکن و امید بخش، نه تنها به آحاد از آن ملت استوار، بلکه به مسلمین جهان بویژه حق طلبان یمن ، بحرین ، سوریه ، عراق ، افغانستان ، نیجریه و دیگر مظلومان و آزادگان حق طلب عالم، لبیک خواهند گفت.
 آری ملت بهتر از ملت صدر اسلام ایران، بار دیگر با آرمان های اسلام و امام راحل و انقلاب و رهبری حکیمانه، عهد خواهند بست که همچنان؛ انقلابی، جهادگر، بصیرو مقاوم  برای زمینه سازی دولت کریمه بقیه الله الأعظم "عجج" استوار و با شور و نشاط ایستاده گی کنند و در جمیع عرصه های دینی، علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و دفاعی از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.
آری می آییم؛ تا بار دگر کام و هاضمه استکبار گرگ صفت جهانی، به نماینده گی آمریکا و انگلیس و البته ولد نامشروعشان رژیم صهیونیستی غاصب را، یک صدا با فریادهای پر از ایمان و صلابت تلخ کنیم.  الله اکبر. لااله الا الله .مرگ بر امریکا. مرگ بر انگلیس . مرگ بر اسرائیل.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
مجتبی شاکری                                                                   

                                                      

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi