شناسه خبر : 52007
دوشنبه 09 اسفند 1395 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوکران امریکا به دیوار سستی تکیه زده اند

کسانی که خود را استاد سیاسی دانشگاه دانسته و حاضر نبودند در روز 13 ابان پا روی پرچم امریکا بگذارند و عبور کنند بوضوح دیدند که ترامپ حتی حاضر نیست به آنها اجازه دهد به کشورش رفت امد کنند.

معلم جانباز  -کسانی که خود را استاد سیاسی دانشگاه دانسته و حاضر نبودند در روز 13 ابان پا روی پرچم امریکا بگذارند و عبور کنند بوضوح دیدند که ترامپ حتی حاضر نیست به آنها اجازه دهد به کشورش رفت امد کنند.

دوستان عزیز، پیام یوم الله 22بهمن همراه با خروش ملت همیشه بیدار ایران اسلامی را، همه جهانیان به روشنی و وضوح دیدند و فزیاد مرگ بر امریکا را شنیدند.

مهمتر از آن پیام رهبز معظم انقلاب در دیدار با پرسنل نیروی هوایی بود که ایشان طی سخنانی حماقت ترامپ را به چالش کشیدند و این مهم را عنوان فرمودند که شناساندن چهره خبیث امریکا به این سادگی ها صورت نمی گرفت،مگر با اقدامات اخیر رئیس جمهور پوپولیستی ایالات متحده که باعث شد آنهایی که امریکا را کدخدای جهان می دانستند بفهمند که این کدخدایان چه روش و سیرت خطرناکی دارند،همچنین نوکران شیطان بزرگ دریابند پشت به دیواری تکیه زده اند که هر آن امکان فرو ریختن آن وجود دارد.

بنابر این خدا کند کدخدا پرستان با آمدن ترامپ از خواب خرگوشی بیدار شده باشند و یا اگر هنوز هم خود را به خواب زده اند بیدار شوند و ببینند که اگر همه وجود خود را هم مشتعل کنند امریکا هیچ اهمیت و ارزشی از نظر نژادی و قومیتی برای آنها قائل نیست.

کسانی که خود را استاد سیاسی دانشگاه می دانستند و حاضر نبودند در روز 13 ابان پا روی پرچم امریکا بگذارند و عبور کنند و گرین کارت هم دارند بوضوح دیدند که ترامپ حاضر نیست به آنها اجازه دهد که به کشورش رفت امد کنند و خوب فهمیدند که امریکا پناهگاه مناسبی برای آنها نیست تا هر وقت که دلشان خواست و قصد نوکری داشتند به آنجا بروند.

جالب تر اینکه وزیر فراری فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات که در نوکری امریکا ید طولانی دارد از اقدامات ارباش ترامپ ناراحت و اظهار نگرانی کرده است.

حالا با توجه به اینکه سیمای منکیر سردمداران نژاد پرست امریکا برای همه نمایان شده است فکر می کنم دلیلی بر ادامه دلگرمی به برجام بی سرانجام و تحمیلی نباشد چرا که آنها اهل خدعه و نیرنگ هستند و هر آن که دیوانگی شان گل کند نه برجامی خواهد ماند و نه فرجامی.

 لذا دولتمردان ما باید گوش به فرمان سخنان گوهربار و آینده نگر رهبری باشند و در تقویت بنیه علمی و تسلیحاتی (به خصوص موشکی) که در حال حاضر خار چشم دشمنان ایران اسلامی است کوتاهی نکنند و بدانند که حتی یک چوب دستی می تواند مانع گزیدن سگ هار شود.

ما بسیجیان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس با پیروی از امام بزرگوار و رهبری معظم نظام، از همان ابتدای پیروزی انقلاب و مبارزه در بهمن 57 تاکنون خطر امریکا را جدی شمرده و باور داریم دشمنی با امریکا، دشمنی با شخص و افراد خاصی نیست بلکه امریکائی ها با اسلام ناب محمدی (ص) و بنیان های فکری ما دشمنی شدید دارند.

این را هم مطمئن باشید که اگر امریکایی ها تا به حال قدرتش را داشتند حتما جنگی را بر ضد ما براه می انداختند، اما به خوبی به این امر واقفند که جمهوری اسلامی با اتکا به پشتوانه عقیدتی ولایت مطلقه فقیه، فرزندان جان برکف سپاه و ارتش و مسلح بودن به سلاح های ایمان و وحدت این مجال را از آنها گرفته است.

این در حالی است که یکی از مسئولان معتقد بود برجام سایه جنگ را از سر ما برچیده است،بلکه باید به او گفت، عزیز برادر آنها با ترفند گفتگو و مصالحه دیپلماسی و...برای فریب و زیاده خواهی جلو می آیند و وقتی شرایط برخلاف میل شان باشد هر قراردادی را لغو می کنند، لذا سایه جنگ را قدرت موشکی و نیروهای آماده جهادی ایران اسلامی تا کنون خنثی کرده است.

 درود بر ملت بیدار ایران که به خدا چنین ملت فهیمی در هبچ کجای دنیا وجود ندارد که با وجود اینکه می دانند مدیران نجومی بگیر و دزدان بیت المال در حال چپاولگری هستند باز هم صحنه را ترک نمی کنند.

هر چند قاطبه مردم از نظر معیشتی در تنگناه هستند و  هر خانواده ای چند جوان بیکار دارد و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است و حقوق ها کفاف زندگی را نمی دهد و رکود و تورم را با گوشت و پوست لمس می کنند، اما صحنه را خالی نمی گذارند.

وقتی هم پای ارزش ها به میان می آید و رهبر می فرمایند "مردم جواب ترامپ را می دهند همه با هم از زن و مرد و پیر و جوان در روز 22بهمن به صحنه دفاع از انقلاب و اسلام آمدند.

حال این سوال مطرح است چرا مسئولان شرایط معیشتی مناسبی برای مردم فراهم نمی کنند و مدیریت ناکارامد انها بلای جان خانواده ها شده است ،هرچند ملت دل خوشی از برخی از وزرا و یا وکلای مجلس ندارند، اما با این وحود حساب نظام اسلامی را با افراد در راس هرم مسئولیت جدا می دانند.

این ملت بزرک عجب سخاوتمند ودور اندیش است کاشکی درس های این ایام مردم زنگ خظری باشد در گوش کسانی که فکر می کنند هرکاری که دلشان بخواهد می کنند.

لطفا اقایان بهوش باشند و در رفع موانع معیشتی مردم بکوشند از دادن امار وارقام خیالی تورم دست بردارند و جدی به فکر جوانان وخانواده ها باشند و هر طوری که می شود پاسخ محبت مردم را شایسته بدهند و بدانند که محبت همیشه یک طرفه نیست.

همچنان که قوه قهریه هم روزی بخاطر عدم توجه مسئولین بکار می رود امیدواریم همیشه ملت ایران سرور وسالار و ولی نعمت باشند ومسئولین هم خدمتگذارتر ونوکری ملت را فراموش نکنند. به امید ظهور اقا امام زمان عج

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام

...

جنگ علنی دولت با ۸۰ ملیون ایرانی ؟!

کابینه اعیان و اشراف دولت ،

علناً مردم ایران را به جکگ طلبیده است ؟!

و می گوید :

دلار را با تورم سالانه بپذیرید ؟!

و این در دنیا سابقه ندارد :

که دولت نفت را بفروشد و پولش را خودش نگه دارد ؛

و یک بار دیگر هم پول نفت را از مردم بگیرد ؟!

یعنی پول نفت را ۲ بار بگیرد ؟!

دلار ۱۲۰۰ تومان را تحریم یکشبه ۳۴۰۰ تومان کرد ؟!

آقایان گفتند با برجام دلار را ۱۲۰۰ برمی گردانیم ؟!

فروش نفت آزاد شد .

پول نفت را گرفتیم .

و خوششان آمد که پولدار شدند ؟!

حالا ارزانی نشد که هیچ :

قانون جدید منحصر بفرد دنیا تصویب کردند :

که دلار هر سال تورم گرانی را بپذیرید ؟!

و این اعلان جنگ اشراف و ظالمان ؛

با ۸۰ ملیون ایرانی است ؟!

که یعنی با لبخند :

به روز سیاهتان می نشانیم ؟!

و این نتیجه قانون نویسان نادان است که از رزمندگان و جانبازان

بالاخص ۵% شروع کردند :

که از بنیاد بیرونشان کردند .

که حقوق و معیت و مسکن ندهند .

و فقیر و بدبخت نگهشان دارند .

که خاموش نگهشان دارند .

که فرهنگ ایثار و شهادت تعطیل شود .

و درستی و پاکدستی تعطیل شود .

و فریب و نیرنگ برقرار گردد .

و نجومی بگیرند .

و مردم هم از ترس هیچ نگویند ؟!

کسی جرات ندارد .

و در پایان :

دلار زنده بادا ؟!

ببخشید ؟!

دلار بازان زنده بادا ؟!

بانک دست خودشونه و ؛

دلار دست خودشونه ؟!

ویزا هم ارزونه ؟!

پس :

هجوم دلار به آمریکا زنده بادا ؟!

و به کانادا .

ناراحت نشو .

انگلیس و فرانسه ...

فقط از ایران دور شوند :

که سرمایه شان محفوظ شود ؟!

مهم نیست که کدام کشور بروند ؟!

مهم برداشت دلار است به جیب نجومی بگیران ؟!

خوش باشید ؟!

کار از رزمندگان ؟!

خوردن از رانت خواران ؟!

دشمنی همسنگران حقوق بگیر رزمنده ستیز را چه کنیم ؟!

...



تازگیها مد شده بعضی از مسئولین متلکبازی میکنند که قبلا جوانانی جاهلی در خیابان میکردند وگروه های امر به معروف ونهی از منکر ارشادشان میکردند حالا که این فرهنگ ناپسند وازد دولت شده ورسمیت گرفته وظیفه ناهیان از منکر چه هست ایا این فروع دین زبانم لال اجرا نشود یا اینکه متلک های سیاسیون اشکال شرعی ندارد
وای خدا من چه روزگاری سپری میشود بانیان امر به معروف به تازگی وبرای حفظ پست ومقام مروجین منکر شده اند به قول معروف هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک الهی در تعجیل ظهور منجی عالم بشریت تسهیل بفرمایند تا بیش از این گناه ومنکر رسمیت نیابد
باسلام .دوست عزیز ما جانبازان تکیه به دیوار سستی زده ایم نوکرهای امریکادرهمه ی ادارات مملکت نفوذکرده با حقوقهای نجومی عشق وحال می کنند جانبازان رادرفقروتنگنا نگهداشته اند وتکیه به دیوار زده ایم منتظر نوکرهای امریکاونفوذیها.دلشان بسوزد چیزی بهمان بدن....من فاکتور سفرسه ساعته جهانگیری.وچند نفرهمراهش به کرمانشاه دیدم ۵۰۰ میلیون تومان پول نهار جهانگیری بود این ها نفوذی امریکان که دلشان برای مملکت نمی سوزد ۵۰۰ میلیون تومان پول نهاردریک سفر ۳ ساعته استانی.استانی که تهیدست ترین افرادجامعه در آنجا ساکنن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi