شناسه خبر : 53285
چهارشنبه 10 خرداد 1396 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن در مصلی تهران

برنامه نشست ها و کارگاه های بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

تهران-ایرنا- بخش عفاف و حجاب، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم میزبان 9 کارگاه و نشست تخصصی است.

 

به گزارش روزسه شنبه ایرنا از کارگروه ساماندهی مد و لباس، نخستین نشست بخش حجاب و عفاف نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال با عنوان 'تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی' 11 خرداد و با حضور معصومه حاتمی برگزار می شود.
نشست های دیگر این بخش نیز با عنوان های 'فطرت و حجاب' با سخنرانی فرشته روح افزا در 12خرداد، 'حجاب، حق یا وظیفه' با سخنرانی مریم حاج عبدالباقی و 'وضعیت شناسی سیاست گذاری عفاف و حجاب در ایران و جهان' با سخنرانی فریبا علاسوند در 18 خرداد برگزار می شود.
همچنین پنج کارگاه آموزشی نیز برای علاقه مندان در این رویداد معنوی پیش بینی شده است.
کارگاه 'دوخت و طراحی محصولات حجاب' با حضور آفاق امیریان در تاریخ 17 خرداد، آموزش پوشش های عفیف به استادی اکرم السادات بدری در 19خرداد، کارگاه سجاده چرمی با استادی مریم خرمدره در 23 خرداد، کارگاه پته دوزی کرمان به استادی فاطمه سیدی در 24 خرداد و در نهایت کارگاه آموزش استفاده مناسب از پوشش های عفیف نیز در زمان فعالیت بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد‌.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شب گذشته، هشتم خردادماه با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافت.
این نمایشگاه که به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک یافته است تا 26 خردادماه، همه روزه از ساعت 17 تا 24 پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi