شناسه خبر : 53302
یکشنبه 31 ارديبهشت 1396 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه پارلمان اروپا علیه انتخابات ایران!


156 تن از اعضای پارلمان اروپا، در بیانیه‌ای مشترک انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران را «غیرآزاد و نامنصفانه» خواندند. این نمایندگان اروپایی در بیانیه‌ خود، با اشاره به تایید آنان از سوی شورای نگهبان، از این روند انتقاد کرده‌اند.
این نمایندگان پارلمان اروپا گفته‌اند که در دوره دولت روحانی بیش از سه هزار تن در ایران اعدام شده‌اند. آنها همچنین نوشته‌اند که حسن روحانی از اعدام‌ها حمایت کرده و آن را «قانون الهی» توصیف کرده و از حکومت بشار اسد، حتی پس از حمله شیمیایی در ادلب، نیز حمایت کرده است.
این نمایندگان، مصطفی‌ پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت روحانی را نیز از اعضای کمیته مرگی دانسته‌اند که شماری از اعضای گروهک‌ها را اعدام کرده است.
یادآور می‌شود طیف وسیعی از نمایندگان پارلمان اروپا با گروه‌های تروریستی مانند منافقین، جبهه‌النصره و... مراوده و ارتباط دارند.

اینستاگرام
آقایان نمایندگان پارلمان اروپاشماکه خودتان راروشن فکران جهانی میدانیدچطورتابحال نفهمیدیدکه جمهوری اسلامی ایران تنهانظام مردمی دنیاست ضمنااین...خوردن هابه شمانیامده که درامورات کشورمادخالت بیجابکنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi