شناسه خبر : 53373
سه شنبه 02 خرداد 1396 , 15:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه‌چیز را باختید!


«آقای روحانی شما نبردید، باختید، همه چیزتان را باختید؛ هم اعتبار و گذشته انقلابی و هم اخلاق و مرام و معنویت را».
این مطلب را داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب و مشاور مهدی کروبی نوشت. او می‌نویسد: این کمال بی‌آزرمی است که در ایام رقابت‌های انتخابات، سفید چشمی کنید و به ثمن بخس همه محکمات و مسلمات و مفاخر و مواضع قابل افتخار و استناد انقلاب و نظام را برای مانائی در قدرت و رای ربایی به لجن بکشید و در فردای پیروزی، با نگاه مستقیم به دوربین تلویزیون، مخاطب خود را سفیه انگاشته و از موضع قلندرانه تواضع‌فروشی فرمائید!
خلعت این تواضع و کسوت آن مقام با چنان ترفند و چنین فرآیندی بر قامت ناراست‌تان زار می‌زند این کمال بی‌آزرمی است که در پروای شکست در انتخابات و در شهوت نشست بر کرسی صدارت اصول فروشانه آرای خود را از بازار سیاه سیاست ابتیاع فرمائید.
نگاهی به راه طی شده خود در رقابت‌های انتخابات بیاندازید و پشت سر خود را ببینید که چه دسته گل‌هائی به آب دادید؟ قدرت را بردید اما اخلاق را باختید. شما سرهنگ نیستید اما حقوق‌دان هم نیستید و گندم نمایانه جوفروشی کردید.
ارزش‌اش را داشت آقای رئیس‌جمهور!؟ می‌ارزید و می‌صرفید تا اخلاق را فدیه مانائی خود در قدرت کنید!؟
می‌ارزید و می‌صرفید تا برای مانائی در قدرت با پنجه کشیدن بر سیمای قهرمانانه نیروهای توانمند سپاه، ایشان را متهم به موشک‌بازی کنید؟
می‌ارزید و می‌صرفید تا مانائی در قدرت را به بهای دفاع از کثیف‌ترین نحله‌های تروریستی بدسابقه در کشور ابتیاع فرموده و رقیب‌تان را متهم به خشونت و سرزنش بابت اعدام آن اشرار وطن‌فروش و قاتل نمائید؟
آقای روحانی! شما نبردید. باختید. همه‌چیزتان را باختید. هم اعتبار و گذشته انقلابی‌تان را باختید و هم اخلاق و مرام و معنویت را واگذار کردید.

اینستاگرام
نه اینکه مخلفین روحانی کم فحش و تهمت و دروغ گفتند!البته ادعای اخلاق گرایی و دین هم داشتند!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi