شناسه خبر : 53439
یکشنبه 07 خرداد 1396 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامردی فتنه گران در حق شهدا به خاطر یک مشت رأی

منتخب این جریان فکری، خود راسا" در برنامه سخنرانی و ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با عبور از خطوط قرمزنظام، هر هتک حرمتی را انجام داد که گویا یک تنه مقابل نظام ایستاده است...

فاش نیوز - پس از گذشت سالها از فتنه انگیزی عده ای فرصت طلب و آشوب گر و سوءاستفاده از هیجانات تبلیغاتی انتخابات و اما و اگرهای بسیار دراین زمینه، روزی نیست که از اردوگاه فتنه گران مطالب ضد ارزشی به گوش نرسد!

روزی شهدا و راهشان را تمام شده می پندارند... و ارزش ها را هدف می گیرند و روز دیگر... توهین به ارزش ها و شهدای مدافع حرم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان.

دیروز توهین به ارزش ها و شهدا و ایثارگران در غالب اجرای تاتری که ازقضا حمایت جناب مدیرکل «غیر»فرهنگ و ارشاد«غیر»اسلامی لرستان بود و احساسات پاک و غیرتمند خطه لرستان را برانگیخت... و در تازه ترین این اقدامان موهن و نفرت انگیز، اظهارات سراسرنفرت یکی از اصحاب فتنه که سابقه محکومیت، او را جری تر از پیش کرده در توءیتی موهن، پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را درتقابل با تشییع و تکریم شهیدان دانسته!

وقتی منتخب این جریان فکری نیز برای یک مشت رأی، خود راسا" در برنامه سخنرانی و ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با عبور از خطوط قرمزنظام، هر هتک حرمتی را انجام داد که گویا یک تنه مقابل نظام ایستاده است، دیگر از ایادی فراموش شده این جریان مانند برخی از مدیران دولت، تئورسین های پشت پرده اختناق و ضداخلاق، و امثال «فیض الله عرب سرخی هااااا» که برای جلب توجهی دوباره و سر درآوردن در میان سرهای بی سر و بی دین و ایمان به اراجیفی دست می زنند، چه انتظاری می توان داشت؟

توهین به ارزش ها و جلب توجه به خاطر کسب رای بیشتر چه معنایی میتواند داشته باشد؟

این در حالی است که اینگونه افراد و جریان منتتسب به آن، به خوبی می دانند که مردم سلحشور و شهید پرور همین مملکت، در صورت احساس خطر برای نظام اسلامی و ارزش های پاکش، سکوت را جایز نخواهند شمرد و باحضور قهرآمیز خود پوزه یاوه گویان را چون همیشه برخاک خواهند مالید.

چه کرده اید که
از شما میترسند
زمانی از بودنتان
زمانی از یادتان
و حال عده ای غرب زده وطن فروش از آمدنتان و حتی یک بیت شعر در وصف نامتان...

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
واقعا شرمنده شهدا و جانبازانیم. همین.
بعید نیست که اصولگراها از مقام شامخ شهدای عزیزسوء استفاده کنند چون برای رای بهر کاری دست میزنند از دیدار با خواننده زیر زمینی گرفته تا ایده جدید رای حرام ورای حلال
با سلام به جانباز عزیز
وای بر بی بصیرتی
همه کسانی که متعصبانه نگاه نمی کنند فهمیدند که دولت چگونه رای جمع کرد. خریدن، تهدید و تطمیع و ... دیشب اخبار احضار فرمانداران و استانداران متخلف را برای صندوق های رای اعلام کرد.
تعرفه تمام شده و بدون مهر برای آقای رئیسی و ...
این دولت بود که به هر قیمتی رای جمع نمود
به قول شهید مطهری حتی دین اسلام هم بدون تفکر و با تعصب کورکورانه قابل قبول خدا نیست.
یک روحانی با لباس پیامبر وقتی در امانت مردم خیانت کند، حقیقتا عدم صلاحیتش اش آشکار است
چقدر رهبری از ایشان گله دارد؟ چقدر با رهبر زاویه دارند؟
بصیرت آقا جان بصیرت
ما نه قرار بود در دولت روحانی مقام بگیریم نه دولت جناب رئیسی
شخص گرا نباشید به سیر و سیره افراد نگاه کنید و تشخیص دهید
احمدی نژاد که با رهبر زاویه نداشت پس چرا رد صلاحیت شد.
برادر ناشناس
شخص گرا که نیستیم. راه و سیر و سیره فرد مهم است.
جناب احمدی نژاد هم متاسفانه با رهبری زاویه پیدا کرد.
کسی او را قدیس نمی داند. همانگونه که ماجرای امام ره و بنی صدر
به قول امام ره. صفحه آخر هرکس مهم است... حر بشوی یا طلحه و زیبر!
برادر محرم بنده که ولی امر نیستم و علم مخصوص ندارم از اول تشخیص دادم که احمدی نژاد فرد درستی نیست و عوام فریب است برادر محرم زندگی مردم بازیچه نیست تا بعد از صفحه اخر کسی صفحه اول او معلوم شود برادر محرم اطلاعات دینی و سیاسی شما خیلی اندک است و حقایق را نمی توانید ببینید.
رأی حرام رو که اول بار خود روحانی بکار برد ولی کسی صدایش درنیامد اما حلال و حرام از اصطلاحات دینی و شرعی است که ظاهرا" با شیوه ای که عده ای در کشور پیش گرفته اند دارند همه این ها را قدغن می کنن! اما واقعیتش این است که رأی هم از نوع حلال و حرامش داریممثل هرچیز دیگری که می تواند این دو وضعیت و صفت را دارا باشد. رأی حلال رأیی است که بدون خدعه و فریب و پول و کارهای غیر قانونی کسب گردد و مقابلش رأی حرام است. حال هرکس باشد فرقی نمی کند.
آقای آشناس! اتفاقا" ظاهرا شما علم غیب داشته ای و قبل از همه ازجمله اکثریت قاطع ملت ایران متوجه خیلی مسایل می شوی واین خیلی خوب است ولی حتی اگر اینطور هم باشد حق قصاص قبل از جنایت نداری. رهبری و بسیاری دیگر هم که پس از انتخاب احمدی نژاد از ایشان حمایت کردند به خاطر شعارها و اعمال و ویژگی هایی بود که داشت که البته رهبری طبق اعلام همیشگی شان از همه رئسای جمهور خود را موظف می داند که حمایت کند اگر چه نقد واقعی هم از کارهایشان که نوعی هدایت است انجام می دهند. این هم که یک عده به غلط احمدی نژاد را نامزد رهبری معرفی می کردند معلوم شد که اینطور نبوده است. اما حمایت رهبری از شعارها و برنامه های انقلابی احمدی نژاد هم نوعی هدایت غیر مستقیم بود ولی وقتی در دور دوم تغییر رفتار و گفتار وی مشخص شد بی رودر بایستی و تعصب از سوی نیروهای ارزشی مورد انتقاد قرار گرفت. آقای هاشمی هم در برهه های مختلف از دو زاویه متفاوت مورد حمله و انتقاد قرار گرفت، زمانی از سوی بخشی از اصلاح طلبان و ضدانقلاب جنبه های ارزشی شخصیت آ« مرحوم مورد حمله قرار گرفت و زمانی هم از سوی نیروهای حزب الهی جنبه های غیر انقلابی و دشمن شاد کن ایشان . هردو حمله و انتقاد بود اما این کجا و آ« کجا!
وقتی کسی مثل روحانی میگوید 38سال خشونت واعدام در مملکت اسلامی. بوده دیگر از معلوم الحال هایی مثل عرب سرخی که نوچه بهزاد نبوی است وهنوزدر ماجرای کشمیری و انفجار نخست وزیری پرونده اش مفتوح است چه انتظار دارید.
مشکل ما مماشات دستگاههای نظارتی از جمله شورای نگهبان در مسئولیت خودشان است
جناب دکتر طاهریان گروهی فاسدتر از سازمان منافقین نبوده این گروه عامل مستقیم شوروی سابق بود و هدف اینها تحویل ایران به شوروی سابق بود و اگر موفق می شدنند همین منافقین مذهبیون رو قتل عام می کردنند ولی ما که شیعه هستیم اجازه هر کاری را نداریم وقتی بجای ارحم ترحم که کلام رسولخدا(ص) می باشد شعار مرگ گفته شود نتیجه ای بهتر از این برای گوینده نخواهد داشت حقانیت هیچکس از رسولخدا(ص) بیشتر نیست و در مقابل هم ابوسفیان و هند جگرخوار جزو ناحقترین افراد بودنند ایا رسولخدا(ص) بعد از فتح مکه شعار مرگ بر این و ان داد یا ارحم ترحم را تبلیغ کرد خدا به ما رحم کنه وقتی به گذشته نگاه می کنم خیلی تاسف می خورم رفتار ما کجا و رضای رسولخدا(ص) کجا ای کاش میشد جبران کنیم.
قیاس شما مع الفارق است چرا که اولا شما در این گفته داری متعرض حضرت امام می شوی که دستور اعدام منافقین ملحد و محارب را صادر کردند و دیگران افتخار اجرای آن را داشتند ثانیا" شما ظاهرا" خود را از حضرت امام به رسول الله نزدیکتر می بینی!
اقای دکتر طاهریان وقتی پای دین را به میدان سیاست واردکنید درست و غلط ان به نام دین گذاشته می شود و باید ترسید از بعضی شبیه سازی ها که باعث دوری مردم از معصومین (ع) شود هر کس غیر از امام معصوم(ع) امکان خطا و لغزش داره مجاز نیست لقب امام را برای غیر معصوم بکار برد زیرا نواقص غیر معصوم باعث دوری مردم از معصومین(ع) می شود. برای تائید و قرار گرفتن نظر بر روی سایت بیش از این نمی توانم توضیح دهم.
امام باقر(ع) فرمود: بعد از حسين ابن علی (ع) 9 امام می باشد و نهمی آنها امام قائم (ع) است. (كافی جلد 2 ص 482 ش 13،12،11،10،9،16،15)
امام رضا(ع)فرمود: . . . مگرمردم مقام ومنزلت امامت را درمیان امت میدانند تا روا باشد که باختیارایشان واگذارشود . . . امامت تنها درمیان فرزندان علی ست تا روزقیامت،زیرا پس ازمحمد(ص)پیغمبری نیست این نادانان از کجا و بچه دلیل برای خود امام انتخاب میکنند . . . اجراء حدود و احکام و نگهداری مرزها و اطراف به وسیله امام است ، امامست که حلال خدا را حلال و حرام او را حرام کند و حدود خدا را بپا دارد و از دین خدا دفاع کند . . . امام یگانه زمان خود است،کسی به همطرازی او نرسد،عالمی با اوبرابرنباشد،جایگزین ندارد:مانند ونظیرندارد،بتمام فضیلت مخصوص است بی آنکه خود او درطلبش رفته وبدست آورده باشد،بلکه امتیازیست که خدا بفضل وبخشش باوعنایت فرموده. کیست که امام تواند شناخت یا انتخاب امام برای او ممکن باشد . هیهات ، هیهات . . . اوکجا وانتخاب بشر؟اوکجاوخرد بشر؟اوکجا ومانندی برای او؟ . . . امام عالمی است كه نادانی ندارد سرپرستی است كه عقب نشينی ندارد . معدن قدس و پاكی و طاعت و زهد و علم و عبادت است . . . اطاعتش واجب است ،به امر خدای عزوجل قائمست خیرخواه بندگان خدا و نگهبان دین خداست . . . پس او معصوم است و تقويت شده و با توفيق استوار گشته ، از هر گونه خطا و لغزش و افتادنی در امانست . . . آیا مردم چنان قدرتی دارند بتوانند چنین کسی انتخاب کنند و یا ممکن است انتخاب شده . . . (كافی جلد 1 ص283ش1 )
باز سایت شما شروع کرد متلک گفتن به کسانی که صاحب عقل و تدبیرند و کشور رو از خطرات جنگ نجات می دهند .
شما به حرفهای که برخی از کاندیداها می گفتن گوش نکردین و بی انصافانه به کسی می تازین که امید آینده کشوره
با سلام به جناب جانباز رزمنده
آیا این نشانه عقل و تدبیر است که یکسره خودت را در برابر ابرقدرت های گردن کلفت، کوچک و خوار کنی و ...
شما مگر همان شیران غران جبهه ها نیستید؟ مگر در زمان جنگ حاضر بودید در برابر حملات صدام سر خم کنید؟ که همین امریکا پشتشان بود!
چگونه شده که اینگونه ذائقه تان عوض شده و سرسپردگی دولت و ضعف و ... او شده تدبیر؟
شما چرا جنگیدید؟ خوب سر خم می کردید که جنگ نشود!
انگار برخی مفاهیم از یاد خودمان هم رفته چه برسد به عوام!
جنگیدیم چون روبرویمان زورگو بود. چون مسلمان زیر بار ظلم نمی رود. چون زور نمی پذیرد......
چه کسی گفته از جنگ دارد ایران را نجات می دهد؟ با ضعف اش ؟!...
مضحک است
ایران را شما نجات دادید که با جان پای ایران ایستادید
همان کسی که می گویید ایران را از جنگ نجات می دهد، تهدید به راه انداختن جنگ در کشور کرده! اگر رای نیاورد! و..... بماند
ایشان روبروی رهبری نایستد و مملکت را به جنگ نشکد هنر کرده!
وای به ملتی که امید آینده اش کسی باشد که حتی مدرک تحصیلی اش را هم با تغلب و جعل گرفته و برای یک مشت رأی تمام گذشته انقلاب را زیر سووال می برد و از دروغ و تهمت و تخریب رقبا باکی ندارد و ...
امام علی علیه السلام: بزرگترین مصیبتها نادانی است. عمروعاص به ابایزید: دراین جنگ نه روی توان قشونت حساب کن نه روی خدعه های من . فقط دعاکن که درسپاه علی مردان جاهل و نادان فراوان باشند! ودیالوکی ماندگار ازفیلم مختار: سخنان مختارثقفی درباره ی تزویر: امروزمیخواهم به مصاف تزویربروم که بدترین آفت دین است. تزویربالباس تقواو دیانت به میدان می اید. تزویرسکه ای دوروست که بر یک رویش نام خداوبرروی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش رامیبینندواهل معرفت ابلیسش وچه خون دلهاخوردعلی ازدست این جماعت سربه سجود وایه خوان وبه تظاهرمتدین. تزویربه شماامان میدهد پس ازغلبه شک نکنیدکه گردنتان راخواهدشکست.
سلام حالا فکر میکنی مردان جاهل به کدام طرف حساب میشه آیا جاهل در طرف روحانی است یا ریسی هیچکس نمیگوید ماست من ترش است ولی من میگویم وجدان انسان بهتر از همه میداند که کدام حق را میگوید بسپارید به مردم اگر قبول کنید راحت جواب میگیرید خدا نگهدار
13سال پیش یک تشکیلاتی از دولت جدا شد وعمومی شد چون کسی نور چشمی نداشتند وهنوز لقمه چربی نبود مرا مدیر کردند خلاصه جلوتر از اکثر استانها باروحیه بسیجی (بسیجیان دفاع مقدس)تشکیلات استان وشهرستانهارا راه اندازی کردم .اما چون در فعالیتهای تبلیغاتی از اموال عمومی به نفع وضرر هیچکس استفاده نکردم در سال 88بااینکه مدیر نمونه کشوری شدم اما گفتند شما با دولت نبودید لذا برکنارم کردندوبا اینکه سال 92طرفدار آقای روحانی بودم بااینکه هیچ پستی بمن ندادند. اما این دوره نیز به به آقای روحانی رای دادم که کشور دست افرادی که از ارزشها سوء استفاده می کنند نیفتد
بابا این به روحانی رای داده و پست میخواد فاش ی کاری کن بیچاره دیگه به چه زبانی بگه رزومه اش هم که مختصر توضیح داده چرا دیگه پای ارزش ها را وسط می کشید
سلام ، هزاران مرتبه تذکر دادیم نگذارید اشراف زده های غربگرای سکولار تازه به دوران رسیده که مشتی دلار در جیبشان دیدند و خودشان را گم کردند بطور علنی با اسلام و مسلمین دشمنی دارند وارد حکومت شوند اما گوش شنوایی نبود هزاران مرتبه تذکر دادیم افراد ضد دین و میهن وارد حکومت شدند و مشغول دشمنی با نیروهای ارزشی هستند اما هر مسئولی در کشور بی تفاوت به دشمنی و اهانت و افترا و هتک حرمت نسبت به نیروهای ارزشی راه خودشان را رفتند و هیچکسی به داد مظلومان نرسید.
امروز شاهد هستیم برای کسب رای تخلفات و جرایم گسترده را همگان تایید میکنند اما انگار تاریخ تکرار شده که سکولارها دروغ 23 میلیونی خودشان را باور کردند و ترسی تمام وجودشان را گرفته و همچنان در مقابل هجمه های نفوذی دشمنان نظام اسلامی سکوت کردند یا عده ای با آنان همصدا و هم کاسه شدند و گاهی کسانی که انتظار نداشتیم در جبهه دشمن باشند اما هستند.
باید بدانیم بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) اینگونه حرکتهای ضد اسلامی از سوی اطرافیان پیامبر آغاز شد که با سرعتی شگفت انگیز تاریخ را پیمود تا در کربلا چهره واقعی و شیطانی برخی اطرافیان پیامبر اکرم (ص) آشکار شد. نگذارید تاریخ تکرار شود و عده ای دنیا پرست بر حاکمیت نظام اسلامی که با خون هزاران شهید مزین شده مسلط شوند زیرا همانطور که غفلت از هشدارهای دیروز باعث پیشرفت نفوذ و گستاخی دشمن داخلی شد اگر امروز هزینه این مبارزه پرداخت نشود فردا به مراتب هزینه بسیار سنگین و دشوارتری را تحمیل خواهد کرد.
دشمنان نقابدار بدانند در صورت ادامه دشمنی با نظام اسلامی اولین کسانی که قربانی حرکات ضد اسلامی شوند همان شروع کننده ها و پایه گذاران دشمنی خواهند بود.
در جواب شخصی که به من ایراد می گیره باید گفت هر زمانی متقضیات خودش را دارد و قرار نیست ما ده ها سال در حالت تهدید و جنگ به سر ببریم و همه منابع انسانی و سرمایه های مالی خودمون رو در این مسیر خرج کنیم پس تکلیف رسیدگی به امور ملت چی میشه؟ با این حال همون جنگ هشت ساله در واقع هشتصد سال به ما لطمه زد بهترین انسان ها را از ما گرفت که جاشون هرگز پر نمیشه بله جنگ حتی کلمه اش هم نا زیبا و چندش آور است. ما باید در این مسیر کاری نکنیم که دشمن جسور شود و قصد حمله داشته باشد و بدانیم که یک بار تجربه جنگ هشت ساله برای تمام عمر ایران بسه
برادر با سلام
جنگ رو ما نمی خوایم ولی اگر لازم بشه مرگ باعزت به از زندگی با ذلت است
شما مگر با همین شعار حسینی به جبهه نمی رفتید؟
حالا چه شده که دعوت به مسامحه و مصالحه می کنید آن هم با ابرقدرت؟ ظالم؟
چرا دشمنان باید به خود اجازه جسارت بدهند؟
کی این کار را می کنند؟ وقتی ما را ضعیف ببینند. به همین سادگی
کسی دنبال جنگ نمی گردد اما ماست هم نخورده ایم که هرکس به ما دندان نشان داد، ما مثل موش بچپیم داخل سوراخ!
غیرت شهدا را فراموش کرده اید؟
برادر ! مسلمان شرعا جایز به ظلم پذیری نیست!
عزيزان فاش نيوز قرار نبود سانسور بشويم ولي عليرغم عدم درج نظر قبلي ام دوباره سوالم را بگونه ديگري مطرح ميکنم آيا عملکرد يکجانبه و جناحي برخي از تشکلها و افراد سياسي و همچنين سوئ استفاده بعضي سايتها و روزنامه ها از ايثارگران و فرهنگ شهادت يکي از دلايل انتشار مطالب نامناسب(که در بالا به يکي از آنها اشاره کرديد) نيست؟
بنام تنها مطلق
بحسی نیست.فعلا اوزاع مردم و بی سرپرستها و بدسرپرستها و ایتامو فقرا و کلیه و قرنیه فروشها و دربدرا و بی خونه ها و بیکارها ووووکه اکصریت جامعه را تشکیل دادن بسیار مهمه.
وگرنه نماینده مجلس وروحانی و مادی و احمدی نجات و ریسی و ویسی و غالیباف و گلیم باف ووووووهمه تایید سلاحیت خودشونه ومردم فقت رای دادن.حالا کدوم برن بالا نه برا حاکمیت فرقی میکنه نه برا مردم.
مث هم حالا که ریسی و غالیباف و روحانی که در شبکه سراسری همدیگه را همه چی با سند ختاب کردند و الان شدنه سران سه غوه....ای بابا...کجا کارین هی بحس الکی میکشین....ولی وجدانی بزارش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi