شناسه خبر : 53491
دوشنبه 08 خرداد 1396 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

8 سال پس از شورش اشرافیت علیه رأی مردم


معاون اول روحانی می‌گوید هیچ جریانی از تمکین به صندوق رأی و قبول سلامت انتخابات ضرر نمی‌کند.
اسحاق جهانگیری در توئیتر نوشت: «کسانی که این روزها بهانه سیاسی می‌تراشند و اما و اگر در پیروزی قاطع ملت می‌کنند، به جای تلخ کردن کام مردم، وارد بازی شیرین مردم‌سالاری دینی شوند.
رأی مردم پشتوانه و سرمایه ملی است. از تمکین به صندوق رأی و قبول سلامت انتخابات هیچ جریانی ضرر نمی‌کند.»
این قضاوت در حالی است که جریان متبوع جهانگیری، در سال 1388 در برابر رأی 24/5 میلیون نفری مردم تمکین نکردند و مدعی تقلب آن هم در حد 11 میلیون رأی شدند. طرح ادعای تقلب که بهانه ایجاد 8 ماه آشوب و بی‌ثباتی در کشور شد، در حالی بود که کسانی چون تاج‌زاده و خاتمی بارها در محافل حقوقی تصریح کرده بودند باور ندارند تقلب شده است. اما با وجود این آگاهی، افراطیون مدعی اصلاحات به القای تقلب دامن زدند و به تحریک برخی رأی‌دهندگان برای آشوب پرداختند.
با این اوصاف، جا دارد آقای جهانگیری که چند بار تلاش کرد نام خاتمی را در تلویزیون بیاورد، صادقانه به مردم بگوید که خاتمی و دیگر سران فتنه در سال 88 به ملت خود خیانت کردند و موجب خسارت‌های بزرگ به کشور شدند. اما حتی اگر جهانگیری چنین شهادتی هم ندهد، توئیت‌های اخیر وی، تأکیدی است بر اینکه افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی با عدم تمکین به رأی مردم، موجب ضرر به کشور شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi