شناسه خبر : 53608
پنجشنبه 18 خرداد 1396 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موذی گری سکولارها علیه نیروهای انقلابی

سلام، مقام معظم رهبری در فرمایشات مبسوط برای تشکل های دانشجویی گله مندی نیروهای خوب و انقلابی از سیاست جذب حداکثری و افزایش حضور مردم در انتخابات را تاکید کردند. گرچه گله مندی خوبان انقلابی نگاهی همچون نگاه ایشان از بالا بر کلیات نیست اما نتیجه گله مندی خوبان انقلابی در سخنان نامزدهای ریاست جمهوری تجلی کرده و باعث شده برای کسب رای از ضد انقلابیون حرف هایی گفته شود که موجب فشارهای شدید و علنی به پرسنل خوب و انقلابی توسط مسئولان سکولار بالا دستی در داخل و فشارهای شدید جریانات ضد نظام در خارج گردد.

با کمال تاسف طی چهار سال گذشته پرسنل انقلابی و نیروهای ارزشی شاغل در ادارات تحت فشارهای شدید مسئولان سکولار و توهمات سیاسی آنها بوده است. انواع اهانت و دسیسه چینی و افترای کذب و گاهی تمسخر تفکر انقلابی و دینی در دستور کار سکولارها قرار داشته که هیچگونه حمایتی از مقاومت خوبان انقلابی به عمل نیامده؛ از این رو مماشات و بی تفاوتی نسبت به نفوذی ها باعث گستاخی بیشتر سکولارها گردیده است.

تصمیم سازان نظام فکری برای نفوذ سکولارهای ضد دین که در پست های حساس مشغول انتشار توهمات سیاسی و ضد دینی هستند که بطور مستقیم از تریبون های رسمی برعلیه مواضع دینی و مذهبی نظام بویژه نیروهای ارزشی پخش می شود.

واضح است اینگونه گفتار علنی بر علیه سیاست های نظام اسلامی و برای خوش آمد و کسب رای و حمایت دشمنان انقلاب دارای اعمالی پشت پرده بوده که در حال آشکار شدن بوسیله حذف نیروهای ارزشی و انقلابی می باشد.

دستگاه های نظارتی و رسیدگی کننده به شکایات نیروهای ارزشی و انقلابی نیز از جنس همان افراد هستند یعنی نسبت به اهانت و افترا و دسیسه چینی مسئولان سکولار بر علیه خوبان انقلابی بی تفاوت و حتی همگام با آنها هستند.

به این ترتیب انسان های شریفی که جان بر کف از نظام اسلامی پشتیبانی کردند مورد هجمه و فشارهای روحی و روانی و شغلی اینگونه افراد نفوذی قرار دارند. لذا مقاومت خوبان انقلابی با وجود جراحات کهنه و مزمن در برابر آنها حدی دارد که نمی توان انتظار بیشتری برای مقاومت داشت مگر اینکه تصمیمی اتخاذ گردد تا خوبان انقلابی که با بیش از 35 سال ضمن تحمل انواع درد و رنج و پوشش معیشت و درمان بدون هیچگونه حمایتی از دولت و بنیاد، مدافع و حافظ خط امام و رهبری و نظام اسلامی بودند صلاح نیست به جای حمایت و تشویق اینگونه مورد هجمه های ناجوانمردانه مسئولان سکولار و متوهم سیاسی قرار گیرند.

گناه انسان های مومن و انقلابی چیست که پس از عمری ایثار و فداکاری برای دین و میهن، اینگونه مورد تهاجم و هتک حرمت قرار گیرند؟

اینستاگرام
چرا فاش نیوز همیشه و به هر بهانه ای درصدد تخریب دولت است؟خصوصا درآستانه انتخابات، شما هرکاری که می توانستید، برای آقای رئیسی کردید،ولی قبول کنیدکه اکثریت مردم،آقای روحانی را دوست دارندو به ایشان هم رای دادند.
راست میگه ؟ چرا فاش نیوز یه کم درباره موذی گریهایی که به اسم نیروهای انقلابی و شهدایی به سر مردم روا میشه حرف نمی زنه ؟ چرا شهید گمنام برای خاطر دل ما یه داستان یا یه گزارش اینجوری تو سایت نمی فرسته ؟ موذی گریهایی از نیروهای به اصطلاح انقلابی دیدم که قدرت تخریبش چنان زیاد بود که هزارتا دشمن تخریب نداره ... ولی اگه ما بخواهیم درباره آنها بنویسیم به سوز دل ما می گن فوش ، میگن بداخلاقی ... اما من کمی که سرم خلوت شد عین فرفره از این نطالب به سایت سرازیر می کنم که باعث تنبه افراد بشه ... دیگه فاش می دونه و خداشو و رسالتش و حفظ امانت داریش
سلام ، کافیست به سخنان مسئولان آمریکا و اروپا در خصوص وجود عناصر معاند با نظام اسلامی برای براندازی توجه کنید که اینگونه افراد چه کسانی هستند؟ یقین داریم همان فتنه گرانی که در سال 88 مورد حمایت دشمنان اسلام قرارداشتند و شعار مستقیم براندازی سر دادند منظور آنها بوده است. عده ای فکر میکنند نیروهای انقلابی و ولایتمدار یا مدافعان حرم و سپاه با عظمت پاسداران انقلاب اسلامی که امنیت کشور را تامین کردند و در حادثه ترقه بازی اخیر با سرعت عمل بی نظیر و فوق العاده مانع از هرگونه اقدامی شدند منظور دشمنان نظام هستند!!!
اشتباهاتی در نظام اسلامی وجود داشته که بطور عمده از سوی اصلاح طلبان بوده البته آنها با هر ترفند و مماشات مسئولان در خصوص تخلفات و جرایم گسترده در انتخابات موفق شدند اما در ادامه راه و تکرار اشتباهات و تشدید مطالبات مردمی در حالیکه آنها فکر و دست در دست دشمنان نظام دارند چه خواهند کرد یا چه ترفند دیگری برای دور زدن قوانین در آستین دارند؟ خواهیم دید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi