شناسه خبر : 53856
چهارشنبه 31 خرداد 1396 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت شیرین عبادی از گروهک انصارالفرقان!

 
شیرین عبادی وکیل الدوله دوران طاغوت، از به درک واصل شدن تکفیری‌های تروریست در سیستان و بلوچستان بدست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آشفته شد و به هذیان‌گویی درآمد!
 
حمایت شیرین عبادی از گروهک  انصارالفرقان!
به گزارش کیهان، عبادی، با اشاره به حوادث ۱۷ خرداد تهران، بدون ارائه سندی، ادعا کرد که این حوادث بهانه‌ای برای قتل شده است!

شیرین عبادی به عنوان حامی فتنه ۸۸ نگفت که بر مبنای چه حکمی و بنا به چه میزان مبلغی، وکالت تروریستهای تکفیری و مواجب بگیران دربار وهابی سعودی را بر عهده گرفته و چرا بعد از کشتار مردم بی‌گناه تهران در ۱۷ خرداد و شهادت مظلومانه مرزبانان ایرانی بدست تکفیری‌ها طی سال‌های گذشته، نگران جان انسانها نشده و حس وکیل بودن را فراموش کرده است؟!

عبادی این دارنده جایزه صلح نوبل که سابقه ضرب و شتم همسر رسمی و سابق خود را در کارنامه دارد، مدافع رسمی بهاییان و همجنسبازان و دارای روابط عیان با ته مانده منافقین است و قبلا از کشتار مردم انقلابی ایران در دوران منحوس پهلوی دفاع کرده است!
اینستاگرام
شیرین عبادی تفکر شیرینی داره کلا شیرین میزنه . دچار پریود فکری هم هست .
سلام امروز شیرین با نتان یابو چه فرقی دارد اینها وطن فروشان زمانه هستن که حیف ایرانی باشه چون ملت ایران را باید آن بچه اسیر ایرانی دیدید چگفت گفت اول حجابت را رایت کن بد بیا ما همچه ملتی داریم عبادی باید بمیرد نگوید من ایرانی هستم نگبر تو عبادی آبروی هرچه ایرانی را بردی هزار رحمت به دشمن... وطن فروش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi