شناسه خبر : 53863
چهارشنبه 31 خرداد 1396 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«جام جم» رنگ «چمران» می گیرد

شهید چمرانبرنامه زنده «میشه بهتر شد»، امشب با موضوع شهید دکتر مصطفی چمران به روی آنتن می رود.

این برنامه زنده با موضوع اجتماعی که هر شب از شبکه جهانی جام جم به روی آنتن می رود امشب با حضور امیرحسین انبارداران، نویسنده دفاع مقدس که پیش از این کتاب «سه روایت از چمران» او با استقبال خوبی از مخاطبان روبرو شده، اجرا خواهد شد. انبارداران همچنین مدیرمسئولی نشر مجنون را برعهده دارد که ناشر تخصصی دفاع مقدس است.

با توجه به محتوای این برنامه که هر شب قبل از دعوت از مهمان اصلی، مهمان های فرعی به معرفی او می پردازند، همسر امیرحسین انبارداران نیز در این برنامه حضور دارد و درباره تاثیر متقابل فعالیت های فرهنگی او و خانواده اش صحبت خواهد کرد.

شهید دکتر مصطفی چمران، فرمانده گروه جنگهای نامنظم بود که 31 خرداد 1360 در منطقه دهلاویه در حوالی سوسنگرد خوزستان به شهادت رسید.

تهیه کنندگی این برنامه را میثم ریاحی بر عهده دارد و اجرایش بر عهده مریم پوریامین است. این برنامه امشب از 10:30 تا 11:30 شب به طور مستقمی پخش خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi