شناسه خبر : 54074
سه شنبه 13 تير 1396 , 14:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم افتتاحیه همایش جانبازان و معلولین ایثارگر در خلیج فارس +تصاویر

به مناسبت بیست و نهمین سالگرد شهادت شهدای ایرباس 655جمهوری اسلامی ایران بیش از 70 نفر از جانبازان و معلولین ایثارگر شیراز به همراه خانواده و تنی جند از بازماندگان شهدای این سانجه و جانبازان استان های البرز ، خراسان رضوی ، مازندران با حضور در خلیج فارس یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند

فاش نیوز- به مناسبت بیست و نهمین سالگرد شهادت شهدای ایرباس 655 جمهوری اسلامی ایران بیش  از 70 نفر از جانبازان و معلولین ایثارگر شیراز به همراه خانواده و تنی جند از بازماندگان شهدای این سانجه و جانبازان استان های البرز، خراسان رضوی، مازندران با حضور در خلیج فارس یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
 
به گزارش روابط عمومی این همایش، اسماعیل دلشاد مشاور امور  ایثارگران شهرداری شیراز به همین مناسبت عنوان کرد : مراسم افتتاحیه اولین همایش  ورزشکاران ایثارگر جانباز و معلول شیراز به همراه خانواده و تنی جند از بازماندگان شهدای این سانجه و جانبازان قطع عضو از استان های البرز  ، خراسان رضوی ، مازندران  و حضور حجت الله دهقان فرمانده سپاه ناحیه قشم و شهردار قشم به میزبانی امور ایثارگران شهرداری شیراز برگزار گردید . همایش بیست و نهمین سالگرد شهادت شهدای ایرباس 655جمهوری اسلامی ایران با حمایت شهرداری شیراز و همکاری منطقه آزاد قشم ، سپاه مقاومت ناحیه قشم ، شهرداری قشم ، اداره بنادر و دریابانی قشم، معاونت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ، برگزار می گردد.
 
دلشاد در ادامه گفت : در روز 12 تیرماه 1367 پرواز 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو هواپیمابر آمریکا مورد اصابت قرار گرفت که موجب شهادت 290 تن از هموطنان و 6 کشور دیگر گردید . به همین مناسبت در این روز برنامه هایی همچون شنای جانبازان و معلولین نخاعی و قطع عضو ،بصیر و سالم تن و آزادگان ،  از جزیره قشم تا جزیره هنگام  ، گلباران محل شهادت این عزیزان و همین حضور در گلزار شهدای گمنام جزیره هنگام  و تشکیل زنجیره انسانی جهت محکوم کردن این جنایت آمریکا برگزار می گردد.
کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi