شناسه خبر : 54079
چهارشنبه 14 تير 1396 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه اعتراضی فراکسیون ایثارگران مجلس به عدم اجرای قوانین ایثارگران

فراکسیون ایثارگران با ارسال نامه ای به رئیس مجلس از عدم اجرای کامل مواد قانونی مربوط به ایثارگران و رزمندگان در برنامه ششم توسعه توسط دولت ابراز تاسف و انتقاد کرد.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران از ارسال نامه ای به رئیس مجلس در اعتراض به عدم اجرای کامل مواد قانونی مربوط به ایثارگران و رزمندگان در برنامه ششم توسعه  توسط دولت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم  در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از دولت یازدهم در عدم اجرای مصوبات مجلس در حوزه ایثارگران خاطر نشان کرد: امروز از سوی ایثارگران مجلس نامه ای به آقای دکتر لاریجانی ارسال و در آن نسبت به عدم  اجرای بندهای مواد 86، 87، 88، 89 و 90 قانون برنامه ششم توسعه مربوط به ایثارگران به دولت تذکر داده شد.


نماینده آزاده مجلس دهم با بیان اینکه حرف ما  این است که دولت باید به بندهایی که مربوط به ایثارگران  و رزمندگان است عمل کند اظهار داشت: در این نامه ایثارگران مجلس شورای اسلامی مراتب گلایه کتبی خود را نسبت به وزرای مختلف و بیاد شهید و ایثارگران که از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند اعلام کردند و همچنان این موضوع را از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری می کنیم.


معافیت فرزندان ایثارگران

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از عدم اجرای بند 89 مربوط به معافیت سربازی فرزندان ایثارگران تصریح کرد: متاسانه در ستاد کل نیروهای مسلح ارتش یک عده با این مصوبه مخالفت می کنند و ادعای انها این است که چون در کمیته ای  که شش ماه قبل در فارکسیون ایثارگران مجلس تشکیل شد حضور نداشتند بنابر این در جریان موضوع نیستند در حالی که وقتی ما از مسئولان برای جلسه ستاد کل دعوت کردیم معنی آن این است که از دستگاه های مختلف دعوت بعمل آمده است.
وی گفت: برخی از آنها ادعا دارند در صورت اجرای این مصوبه، پادگانهی کشور خالی خواهد شد اما ما در مقابل از آنهاا درخواست کرده ایم تا به  ما آمار بدهند که چقدر از ظرفیت پادگان ها خالی خواهد شد، هر چند که بنظر ما قانون قانون است و باید اجرا شود و نباید هیچ دستگاهی از اجرای ان شانه خالی کند.


انتخاب وزرای ایثارگر

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم بهره گیری از توانمندی ایثارگران در کابینه دوازدهم تاکید کرد و یادآور شد: برخی از ایثارگرانی که در ستاد انتخاباتی اقای روحانی مشغول فعالیت بودند در رابطه با اینکه به رئیس جمور اعلام کنیم که حتما بخشی از وزرا برای کابینه دوازدهم  باید از  از ایثارگران باشند تاکید دازند.


حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: ما معتقد هستیم که ایثارگران از هر جناحی که هستند چون جان خود را برای مملکت فدا کردند لایق این هستند که مدیریت وزارتخانه را بر عهده داشته باشند. چرا که کسانی که خود یا پدرانشان  سختی و مشقت هایی کشیده و شهید و جانباز شده و یا رزمنده هستند طبیعتا بهتر می توانند به مملکت و نظام اسلامی خدمت کنند و در این ارتباط هفته آینده جلسه ای با از ایثارگران مجلس شورای اسلامی داریم.


نماینده آزاده  مجلس دهم  در پاسخ به این سوال که آیا برای تحقق این موضوع به جمع آوری امضا از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیاز است خاطر نشان کرد: در این رابطه  موضوع در جلسه هفته آینده  طرح و تقاضای ملاقات با رئیس جمهور را مطرح خواهیم کرد تا به ایشان اعلام کنیم که این مطلب خواست ایثارگران است چرا که ایثارگر حزب و جناح نمی شاسد و در خدمت دولت و نظام اسلامی است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باعرض سلام ایارزمندگا جبهه رفته ایثارگر هستند یانه اگر ایثارگر هستند چرا مدرک تحصیلی اینجانب کارمند26سال خدمت امدت یک سال فارغ ازتحصیل شدهام درحکم کارگزینی نمی زنند درصورتکه دربخشنامه که دولت اعلام کرده است ایثارگران تابع قوانین و مقرات خاص خود می باشند
اين دولت بيشتر به فكر مسايل حاشيه اي براي پوشاندن ضعفهاي خود و فرار از تعهدات و وعده هايي است كه موقع انتخابات داده است . مديران آن بيش از اندازه ناتوان در تحقق وعده ها و قوانين هستند و اين موضوع در بنياد شهيد به مراتب بيشتر نمود دارد.
جناب نوروزی سی ساله که شما نمایندگان فقط شعار میدید بعلاوه ظلم وتبعیض هم به قوانینتون اضافه شده نمونه ش اینکه جانباززیر25 ودانشجو ازپرداخت شهریه معاف نیست اما متاسفانه فرزندجانباز25 درصد کاملاازپرداخت شهریه معاف هست !!!!! اگه مسلمانید از اتش جهنم بترسید.
سلام برتمامی جانبازان 8سال جنگ .جانبازعزیزاگرمسولین ازاتش جهنم میترسیدند28سال درحق این شیرمردان ظلم نمیکردند!پس مسولین ازجهنم نمیترسندتو سخنرانیهایشان ماراازاتش جهنم میترسانند .چرا28سال استکه رزمندگان وجانبازان زیر25درصدازهمه چیزمحروم کردند؟حتی یک دفترچه درمانی که هیچ بارمالی هم ندارد.مسولین ازخدابیخبرالبته همانهاییکه برای اجرایی شدن برنامه ششم توسعه بخش 16رزمندگان وجانبازان سنگ اندازی میکنند28سال چشم انتظاری این عزیزان بس نیست؟28سال شرمنده زن وبچه شدن این شیرمردان کافی نیست ؟پس کی میخواهیدبه گفته امام راحل مان که گفتندنگذاریدپیشکسوتان جبهه وجنگ درپیچ وخم روزمره خودبمانندراجامه عمل بپوشانند؟این مسولین چون همیشه جیبشان پراست وهمگی یک یاچند نوکردارند خیلی ازچیزهاراندیدندکه دردمنوتورادرک کنند چون این یک واقعیت است.....اگرمثل من رزمنده که بالای20سال استکه دارم ازانواع قرصهای اعصاب وروان استفاده میکنم انهم ازاد.برای یک باربخاطرشهریه بچه اش جلوزن وبچه شرمنده میشد وبچه گریه کنان به مدرسه میرفت وبعدپدرازدردبچه وشرمندگی خودش می نشست زاروزارگریه میکرد انوقت شاید دردمن وتورادرک میکردوگرنه هیچ وقت خدا شکم سیر باگفتن ازشکم گرسنه خبردارنمیشود بایداتش گرفت تا دردسوختن دیگران را فهمید..........رزمندگان وجانبازان 28سال استکه همچنان مظلوم واقع شده اندوهیچ مسولی هم باگذشت28سال ازپایان جنگ بیاد این عزیزان نیستند.....چرابرنامه ششم توسعه راباگذشت4ماه از96 اقای ریس جمهور اجرانمیکند؟باوجوداینکه ریس محترم مجلس ابلاغ نموده وروزنامه رسمی هم درروزنامه خودمنتشر چرا؟ایا ریس جمهور بااین کارش نشان نمیدهدکه ضد رزمنده گان وجانبازان است؟اگراین چنین نیست چراتمام لایحه های تصویبی 96 اجراشدن بجز بخش 16که مربوط میشه به رزمندگان وجانبازان چرا ....سایت فاش نیوزعزیزهم بایدپیگیراین مسایل به جدباشد چون این خودش جای سوال داردکه چرا اجرانمیشود........ایاکسی ازمسولین استکه این ابهام راتوضیح دهد؟؟رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهمچنان زیرفشارمریضی وزندگی بااین گرانی دواودکترو مخارج روزمره دارند زجرمیکشندامافریادرسی نیست28سال چشم انتظاری یک عمراست چراهنوزمسولین درپله اول مشکلات این عزیزان رانگه داشته ؟ایا نفوذی وارد پست های مهم کشورشده؟اگرهم نه پس چرا اینهمه لایحه که برای این عزیزان تصویب وتاییدمیشودشکل اجرایی بخودنمیگیرد؟سندراهبردی رزمندگان که مدتی استکه توفضای مجازی مثل بمب صداکرده به کجارسیده چرا مدتی استکه حرفی ازسندراهبردی رزمندگان زده نمیشود؟مسولین بداداین شیرمردان 8سال جنگ نابرابررسیدگی کنید28سال کم نیستکه شمادورشان میزنید...........رزمنده داوطلب27ماه جنگ موج گرفته بدون صورت سانحه وبدون دفترچه بیمه درمانی مشکانی
با سلام و احترام.اینجانب منصور دهقانیان رزمنده دوران جنگ تحمیلی با داشتن 10 سال سابقه کار در حراست مجنمع گاز پارس جنوبی و 2 سال در خط لوله گاز شیراز و 4 سال همکاری با شرکت نفت در جزیره خارگ. هنوز بصورت پیمانکاری مشغول به کار هسنم و نه بصورت رسمی استخدام شده ام و نه بصورت قرارداد مستقیم. در این مجتمع هستند افراد رزمنده اي که بلاتکلیف هستند و امیدواریم که در این زمینه مجلس محنرم دستورات و اقداماتی نسبت به تبدیل وضعیت این رزمندگان اسلام بفرمایند. با تشکر و سپاس از حسن نوجه شما به رزمندگان.
منصور دهقانیان. حراست مجنمع گاز پارس جنوبی. عسلویه.
تشكر ميكنم
با سلام. اینجانب منصوردهقانیان. رزمنده دوران جنگ تحمیلی که مدت 2 سال در حراست خط لوله شیراز و 4 سال در شرکت نفت در جزیره خارگ و در حال حاضر مدت 10 سال در عسلویه مجتمع گاز پارس جنوبی در واحد حراست مشغول به کار هستم. ولی تا کنون نه استخدام شده ام و نه بصورت قرارداد مستقیم هستم و همچنان بصورت پیمانکاری در این مجموعه مشغول به کار هستم. و هستند تعداد کسانی امثال بنده که منتظر هستند تا قانون جدید رزمندگان شامل انها گردد. لذا خواهشمندیم در این خصوص راهکار و تصمیمی اتخاذ فرمایید تا اخرین نفرات باقیمانده رزمندگان از مزایای قانون رزمندگان استفاده نمایند. با تشکر.
منصور دهقانیان. حراست مجتمع گار پارس جنوبی. عسلویه
سلام آقای نماینده :
چرااز ستادکل نمی خواهید وضعیت قوانین جدید مربوط به معافیت فرزندان ایثارگران را مشخص کند. از تصویب این قوانین بیش از ۵ ماه گذشته است. شما فقط حرف میزنید. تعداد ی جوان ذینفع اجرا این قوتین هستند.تکلیف رامشخص کنید
با سلام جناب دکتر نوروزی 8 ماه پیش طی تماس تلفنی در مورد درخواست اعاده به خدمت و ارسال درخواست که خود فرمودید متاسفانه در این مدت بخاطر اینکه سرتان مشغول بازی های سیاسیتان میباشد هیچ اقدامی ننمودید خواهش میکنم شعار ندهید اینجا منبر نیست عمل کنید ...
باسلام به تمام جانبازان زیر۲۵/وایثارگران عزیز که تابه حا ل هیچ دولتی برای انها هیچ کاری نکرده
دوستان تمام حرف های گفته شده فقط برای دل خوشی ماست همه سرکاریم اگرهم خدای ناکرده کاری هم انجام برسدبرای بازماندگان مان هست خلاصه کلام سی ساله دروغ گفتند تابعد هم خداکریمه
رزمندگانی که در جبهه ها حضور داشته و کمترین عارضه شان اعصاب نابود شده شان است گویا ایثارگر نیستند. گویا فرزندان این رزمندگان، نسبت به غایبین خدمت که اخیرا کلیه غیبتشان بخشیده شد، از حق کمتری برخوردارند.
ای مسئولین فاش نیوز، به داد ایثارگران برسید، ای نمایندگان مجلس به داد ایثارگران برسید.
قوانین کهنه و ناکارامد قدیمی را پس بزنید
کسی که 29 ماه جبهه دارد کلا نزدیک به 9 ماه کسری خدمت برای فرزندش درج می شود. و کسی که 30 ماه جبهه دارد، فرزندش معاف می گردد، آیا این انصاف است؟
این بی عدالتی نیست؟؟؟؟؟
از شما مسئولین دلسوز سایت محترم فاش نیوز تقاضا دارم تا مطالبات ایثارگران را از جمله همین مواد مربوط به کسری خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران را به جد پیگیری کنید تا ستاد کل نیز این قوانین را به شرف حضور رهبر عزیز ما برساند.
انشاءالله
در پناه حق باشید
اینهارزمنده ستیزند
دراینکه توان نظامی هرکشوری خیلی مهم است شکی نیسا اما ایمان درهرکاری حرف اول را میزند ملت ایران نشان دادندکه درمواقع بحران ازهیچ دشمنی نمیهراسند لکن درزمان صلح لازم است پشت گرمی به جوانان دادتا درفعالیتهای اقتصادی سهیم باشندنه اینکه با عدم اجرای مصوبات مجلس درحملیت از فرزندلن رزمندگان اآنها راسرگردان گذاشت برادرمن...
سلام خواهشا زودتر پیکیری کنید //پدر مان ۲۷ ام توی کردستان جونش توی کف دستش گذاشت از این خاک دفاع کرد / البته وظیفه بوده ولی نامردی بعضی ها استفاده کردن بعضی ها نه //تورو خدا پیگیری کنید رهبر عزیز ما منتظریم
سلام ضمن تشکر از شما که پیگیر امورات رزمندگان معسر هستید خواهشا پیگیری بیشتری نسبت به اجرای قانون داشته باشید چون واقعا نسبت به یه عده از رزمندگان اجحاف شده است نمونه آن پدر بنده خدای ما که هیچ امتیازی تا به حال با وجود ۱۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه دریافت نکرده و فاقد هرگونه درآمدی میباشد که استعلامات آن نیز در پرونده او وجود دارد. و فقط میگویند بودجه نیست خوب مگر شما نمیگیید که برای آنها در برنامه ششم بودجه تعریف نشده ؟ خواهشا پیگیری کنید
باسلام آقای فاش نیوزجان هرکس که دوست داریداین موضوع راچاپ وبه گوش هرمقامی که میتوانیدبرسانیدباباهرروزبدون سروصدایکی دونفرازآزادگان کوچ میکنندازاین دنیادریغ ازاینکه شبته خبرحتی زیرنویس بکند چقدرآزادگان مظلوم هستندیک ستادداشتندآن راهم جمع کردننددرعراق ته غریبانه بچه رفتندحالاهم درکشورخودشان غریبانه میرونندواقعاجای تاسف داردبرای عده ای ازدوستان که دراسارت فقط ادعامیکردنندحالاکه به پست ومقام ومنزلتی رسیدنندهمه چیزرافراموش کردنندتنهاآرزوی بنده بعنوان آزاده 8ساله و جانباز 55درصدبه رهبری بگم آقاآزادگان واقعابی کس وکارهستتدواقعامظلومانه درگوشه کنارخانه هاازبین رفتن ای کاش ماهم مطرب وبازیگربودیم حداقل درجامعه کنونی مسولیین عکس یادگاری میگرفتتدخداراشکرکه بچه های اصیل جنگ وجبهه وانقلاب رفتندیک مشت افرادپول پرست ودنبال مقام باقی ماندنند
با سلام خسته نباشید .مممون میشم پیگیر این قانون باشین .خیلی ها چشم انتظار این قانون هستن .با تشکر
عدم اجرای مصوبات مجلس تضعیف مجلس وتوهین به مردم اللخصوص رزمندگان است..الیحال پس از30 سال واندی حال میخواستن یه خدماتی بدن...چشم تنگی هم حدی داره
آیاتاکنون ازخودپرسیده اید صداسیمادرمقابل هزاربارنشان دادن روایت فتخ عرض40سال چرا 4بارمشکلات رزمندگان رامنعکس وبتصویرنکشیده.....
ققط می نویسم که نه تحمل انتقاد دارید و نه قصد جواب دادن چندین ایمیل زدم یکی از کارمندان معاونت درمان که اگر روری ملاقاتش کنم بدلیل بر خور محبت امیزش و راهنمای اینکه اگر فرزندتان دیوانه زنجیری است شاید کار ی کنم که انگار می خواست از گنجینه اجدادی کمک کند دست وصورت ماهش را قرق در بوس می کنم انشا الله که به هم برسیم البته از معاونت درمان مورد لطف قرار گرفتم و چه زیبا پاسخ شنیدم ( که چه می خواهی)
بنی صدر قانون را اجرا نمی کند
با سلام.
پدرمن زمان بمباران هوایی جانباز شدو یسال تو کما بود. ولی از اونجایی که پدر نداشت که پیگیر مراحل جانبازیش باشه فقط 10 درصد بهش دادن..آیا واقعا حقه که بخاطر یه عدد 25 درصد به اونا کلی مزایا بدن ولی به ما هیچی..حالا هم که یه امتیاز میخوان بدن کلی بالا وپایین میکنن..والا حق ما نیست...
بسم رب شهدا. الملك يبقى مع الكفر ولا يبقى مع الظلم
مافرزندان ايثارگران دوكلام باشما حرف داريم اياگوشي هست يابازم حرفايمان را به ديوار بگوييم.باخبرشديم ستادكل نيروهاي مسلح اعلام كرده كه پادگان ها خالي ازس بازميشه اگه قانون خدمت ايثارگران اجرابشه،البته خالي ميشه،وقتي رهبرعزيزمون عفوميكنن خودستادخدمتو ميفروشه ووخب يقيناا خالي ميشه،اخه كسي كه هفت با شش سال نرفته جبهه ديگه نميره دارين تشويق ميكنن كه نره بعد عفوميدين بهش جالبه،اونوقت ماهاكه پدرامون جنكيدن تا عده اي كه هزاران كيلومتراونطرف تر حتي صداي جنگ هم نشنيدن و الان كرسي هاي خيلي بالا رو بدست گرفت كه الان مدعي العموم شدن قانون واسه ما مشكل داره،سخنانم با همه شماهاست از بالا بالاي گرفته تا پايين پاييني هرچه داريد هرچه داريداز خون شهداو جانبازانه همون لباس تنتونم از اوناست حلالتون نميكنيم،نه جنگيدن براتون نه اسايش الان رو حلالتون نميكنيم،بدران ما بودن كه جنگيدن تا شما الان توي اسايش باشين ليكن به گفته رهبمون جاي.....بگذريم.يك فرزندان ايثارگران ديو خودشون رو پدراشون ادا كردن وما كاري نداريم،دو پدران ماگردن شماحق دارند كه شماحقي ندارين و ازحق والناس نميگذريم،سه اتفاقي بيفته فرزندان اون بدبختا كه الان هيچكدومشون خوب نيستن بايد از اين مرزو بوم دفاع كنن كه ماكاري نداريم،چهارخودتون انگشت نما كردين كه ميگن اينا وقتي به خانواده ايثارگران رحم نكردن چطور ميخوان به ما رحم كنن،پنج تا قيام قيامت دينمون گردنتون حلال نميكنيم،اقايوني كه توي ستاد كل ووو هستين اينو خوب ياداون باشه خيلي خوب ماه پشت ابر نميمونه حقمون رو خدا ازتون ميگيره اينوبهتون قول ميدم.نه ما از اين مملكت دفاع ميكنيم نه كاري به شماها داريم نه به كسي با پدرمادرهاي بدبختمون زندگي ميكنيم و وقانوني كه نماينده تصويب و شوراي نگهبان تاييد وتصويب كرده و شما احرا نميكنيم سرباز ميشيم خدمت نميكنيم فقط سربازميشيم تا فعلا پدرمادرامونو دست خدا بسپاريم.
حرف اخر. هرچه داريم از خون شهداست ،اين جمله براتون اشناست نه ؟!هه
٢٥٠نفر ازفرزندان ايثارگر به نوشته حسين احمدي بهرامي
به اميد قيامت
از نماینده گان ایثار گر که پیگیر مشکلا ت خانواده جانبازان زیر 25درصد ورزمندگان وخانوده این عزیزان فرامو ش شده ایثار گر هستند تشکر می کنیم وسوال این است چرا مصوبات نمایندگان در مورخه 28/2/95 چرا اجرا نشد وچرا دولت در حق ایثار گران وجانبازان زیر 25 درصد کوتاهی می کند و مصوبات مجلس درباره جانبازات زیر 25 درصد را اجرا نمی کند
چرا وضعیت اخرین مصوبات مجلس درخصوص معافیت فرزندان جانبازان که چند ماه است که قرار بوده توسط ستاد فرماندهی کل قوا ابلاغ شود مشخص نمی شود تافرزندان ما ازبلاتکلیفی خارج شوند ،در خصوص دیگر مصوبات مجلس گفته شده که مشکل تامین بار مالی دارند،این موضوع که ربطی به بودجه ندارد چرا در محاق قرار گرفته است؟
جناب آقای مجتهدی کارشناس محترم حقوقی سایت فاش نیوز

با سلام و احترام

احتراماً به استحضار می رساند که اینجانب جانباز 25 درصدبا مدرک کارشناسی و زیر 65 سال سن با استفاده از قانون بازنشستگی جانبازان با 29 سال خدمت واقعی با یک سال سنوات ارفاقی از لحاظ محاسبه حقوق بازنشستگی استفاده کرده و بازنشسته شدم و اخیراً با عنایت به ماده 4 قانون تسهیلات استخدامی ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضای اعاده بخدمت نمودم که محل خدمتم از پاسخگویی به آن امتناء می نمود که با گذاشتن انتقاد در سایت وزین فاش نیوز بالاخره جواب دادند که شما مشول بند چ ماده 87 برنامه ششم بوده و چون از سنوات ارفاقی استفاده نمودید امکان اعاده بخدمت برای شما وجود ندارد و از آنجایی که ماده 4 تسهیلات استخدامی ایثارگران و ماده 60 قانون جامع در برنامه ششم لغونگردیده بلکه قانون جامع دائمی شده است استدعا دارد در صورت مقدور به سئوالات ذیل پاسخ دهید.

1 – آیا درصورت شکایت در کمسیون ماده 16 می توانم برابر ماده 4 قانون تسهیلات ایثارگران از اعاده به خدمت استفاده نمایم یا خیر ؟

2 – در بند چ ماده 87 به بازنشستگان پیش از موعد و عادی و بدون استفاده از سنوات ارفاقی اشاره شده است در صورتی که اینجانب برابر قانون بازنشستگی جانبازان ( قانون خودمان ) بازنشسته شدم آیا این بند مشمول اینجانب میشود یا خیر و به نظر می رسد که اسمی از قانون بازنشستگی جانبازان نشده است و مشمول ما نمی شود لطفاً راهنمایی فرمائید .

3 - نظر به اینکه قانون تسهیلات استخدامی و قانون جامع موخر بر برنامه ششم بوده و محل خدمتم می تواند آنان را نادیده و به استناد ماده 87 مانع از اعاده به خدمتم شود ؟
باسلام احتراما باستحضار ميرساند حق وحقوق رزمندگان وجانبازان زير25درصدازبدو استخدام منظور گردد 28ازين حقوق محروم بوده اند به والدين آنهانيزتسهيلات بايد در نظر گرفته شود الان بچه مسيولين براي كار كردن به مناطق جنگي نميروند پس والدين ما چقدرتحمل داشته اند كه بچه هايشان براي جنگيدن ميرفتند
باسلام چرابنیادشهیدوامورایثارگران رزمندگان ۸سال دفاع مقدس که جانبازنیستند تحت پوشش قرارنمیده مگرکسیکه جبهه دارایثارگرمحسوب نمیشه متاسفانه الان خودم ۴۰ ماه حضوردرجبهه دارم وبنیادشهیدوامورایثارگران اهواز مرا تحت پوشش قرار نمیده باتشکرفاضلی ازاهواز
آقایان ستاد کل و یا هر کس دیگه! فرق فرزند من ایثارگر که متولد 73 هست با ایثارگری که فرزندش متولد 72 هست چیه که او می تونه از کسر خدمت استفاده کنه و من نمی تونم استفاده کنم. حالا هم که با ضرب و زور این قاون تصویب شده شما آقابان حق من و من نوعی را نمی دهید. پسرم ماه ها قبل باید با استفاده از این قاون خدمتش تمام می شد ولی به دلیل خودخواهی و دلایل واهی شما هنوز خدمت می کند. بابا فکر آن دنیاتان هم باشید. به حق فاطمه زهرا از حقم نمی گذرم. چطور آن دنیا می خواهید پاسخ بدهید؟
بنام خدا.من با سن وقامت بسیار کوچک 9ماه و15 روز جبهه رفتم.اونم زیز صندلیهای اتوبوسهای قدیمی.چند بار دست تو شناسنامه کردم وداخل کیسه خواب اندازه ای ک بتونم نفس بکشم با دندونم پاره کردم وفقط بینیم بیزون بود.در اون گرما ک فقط خدا شاهد بود وچند نفر که بزرگتر بودن من را میدیدن ومتعجب میشدن ک ب چه دلیل 600کیلومتر داخل کیسه ...میخوای کجا بروی اما عشق ب امام جلودار همچی بود.اکنون. در26سالگی با شغل انبیا معلمی بدلیل نیاز ب پول پاداش خودم را باز نشسته کردم.میخوام برگردم نامهای مربوط را فرستادم.پیگیر کار ما رزمندها باشین خدا جواب کار انسان دوستی تون را میده..ودر برنامه 43ماده ای امده ب ازای هر ماه جبهه درصد جانبازی شامل میشه.من ک نمیدونستم بعد چی میشود.دستم در حال قطع شدن بود ولی ب بیمارستان نرفتم.خدا معجزه کرد بسرعت دستم خوب شد.یک بار هم در بیمارستان گلستان.همون جندی شاپور14روز بستری شدم رفتم اونجا هیچ اثری نبود.گفتن اسم شما تو لیست عادی ثبت شده.الان برای این مشکلات اعصاب وروان وووووچکار کنم تا از بنیاد درصد بگیرم.والله ک14سال خیلی کوچک بودم .اگه خدا ب دلتون انداخت یه کاری بکنید.چون سالهاست درد میکشم ک خدا داند وخانواده. ضمنا یه بار حاج قاسم سلیمانی ف ل 41ثارالله من را دید باورش نشد.واسم رمز شب رادپرسید نگفتم.چون ناشناس میومد صبح در صبحگاه اعلام کرد وجریانو گفت..ما رزمنده بودیم وخواهیم بود .یاحق
باسلام خدمت خادمبن واقعی.فقط میخواستم بگویم زمان جنگ چی فکرمیکردیم ولی چی شد.الان انکه پول دارد برایش قانونی که خیلی هم سریع اجراشد گذاشتندتاخدمت فرزندش راخریداری کند ولی منکه تمام خدمتم رادراوایل انقلاب درجبهه گذراندم ولی پولی برای خرید ندارم میبایست تنها فرزندم را بخدمت بفرستم .فکر میکنم کسانی که ازاجرای قانون معافیت فرزندان رزمندگان جلوگیری میکنند اگرفرزند مشمولی داشته باشندیادرزرورق نگهمیدارند یادرجایی بخدمت میگمارند که ازخانه برایشان راحت تراست ان موقع که مازیررگبارتوپ وخمپاره بودیم شما کجا بودید حال که نمایندگان مردم قانونی تصویب کردند ورهبری هم مخالفت نکردندومیتواندارزوی ماباشدچرامیبایست دچاراینهمه مشکل شودای رهبرعزیزخودت بدادمان برس
باباکی بره سفر انتالیا ..کجادانند حال ما سبکبالان ساحلها دور ه عوض شده ادم سیر خبر از گرسنه نداره ...متاسفیم ازوضع موجود فرهنگ ایثار شهادت هرکی دنبال رانت اختلاس واشرافی گری هست اگه یه رزمنده یاایثارگری مسول این طیف مظلوم بود میفهمید چه میگیم عزیزان تمامی جوامع شرق وغرب به سربازان جنگ معلولین وخانوادهارسیدگی میکنن ۸سال جنگ یادشون رفته صندلی نرم وخانه های اشرافی .وتبعیض بی عداالتی به این عزیزان به ظلمی نابخشودنی وبی توجهی به ارمان شهداوامام راحل است .فقط سید علی خامنه ای همرزم ماست فقط خودش به ماتوجهی کند
سلام، دولت قبل احترام بیشتری برای ایثارگران قائل بود. لا اقل در برنامه ششم بازگشت به کار جانبازان بازنشسته را آورده بود. دولت سیزدهم به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران وقتی ننهاده و در برنامه هفتم به بازگشت به کار جانبازان اشاره ای نکرده است. لازم است مجلس ورود کند و برنامه هفتم را اصلاح کند. خدا نگهدار.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi