شناسه خبر : 54664
دوشنبه 23 مرداد 1396 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موضع جانبدارانه جعفرزاده ایمن آبادی از سلفی حقارت:

برخورد سیاسی و انتقام جویی شده!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی واکنش ها به سلفی حقارت بار نمایندگان در مراسم تحلیف را برخورد سیاسی و نوعی انتقام جویی سیاسی عنوان کرد!

فاش نیوز - غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی واکنش ها به سلفی حقارت بار نمایندگان در مراسم تحلیف را برخورد سیاسی و نوعی انتقام جویی سیاسی عنوان کرد!

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده شهر رشت در مجلس شورای اسلامی که خود نیز به عنوان جانباز روی ویلچر نشسته است، در باره واکنش ها و احساسات برانگیخته مردمی به سلفی حقارت بار برخی نمایندگان فراکسیون امید در مراسم تحلیف گفت: به نظر من برخورد با این عکس، برخورد سیاسی و نوعی انتقام جویی سیاسی بود!

وی که همزمان با شروع دولت یازدهم از اردوگاه اصولگرایان به اردوگاه اصلاح طلبان کوچ کرده است و از آن زمان به بعد به خاطرمواضع مسئله دار وحمایت آمیزاز سران فتنه و فتنه گران مورد انتقاد شدید ایثارگران و نیروهای ارزشی بوده است، با بیان اینکه من نمی خواهم بگویم که کار خوبی بوده است و ای کاش این کار را نمی کردند، ولی اینکه برخی بیایند و نمایندگان مجلس را متهم به مسائل جنسی کنند، ظلم فاحش و بزرگی بود که در حق آنها انجام شد.

جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به این سووال که شان و جایگاه نمایندگی در مجلس چگونه باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: در مسائل دیپلمات ها گرفتن عکس سلفی خیلی اشکال دار نیست! اگرچه عرض کردم بهتر بود این عکس را نمی گرفتند.

ایمن آبادی با نوعی فرافکنی، ضمن تحریف واکنش ها به سلفی حقارت بار مجلسی ها و جنسی معرفی کردن نوع واکنش های انجام شده، ادامه داد: ولی اینکه بیاییم اینگونه به این عکس ارتباط جنسی بدهیم، کار زشتی ست و ظالمانه بود.

نماینده مردم رشت، ضمن انتقاد از منتقدان عکس سلفی نمایندگان! خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که قصد ندارند نقد کنند، بلکه قصد دارند انتقام بگیرند!

نماینده رشت در مجلس با تأیید تلویحی صف کشیدن برای عکس سلفی با خانم موگریینی مسئول سیاست خارجی اروپا امدعی شد: در این عکس هم اصلاح طلب و هم اصولگرا بود اما نوع چیدن کرسی های مجلس به شکلی بود که راه اینها را بسته بودند و نماینده ها نمی توانستند راه بروند و مجبور بودند به این شکل بگیرند!

ایمن آبادی با عنوان کردن این مطلب که ای کاش به این شکل نمی شد! در پاسخ به این سوال که حالت بعضی از نمایندگان در عکس سلفی از چیز دیگری حکایت می کند، اظهار داشت: من احساس می کنم به آقای رحیمی خیلی ظلم شده است، چون ایشان هم جانباز و هم آزاده است و من فکر می کنم این نقدها و جملات برای رضای خدا نبود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اقای غلامعلی جعفر زاده ایمن ابادی بجای اینکه نقش اپوزیسیون خارج نشین لس انجلسی را در بیاورید واز رفتار هتاکانه وشرم اور نمایندگان سلفی بگیر حمایت کنید
کمی بفکر جامعه مظلوم و رنج کشیده ایثارگر جانباز رزمنده خانواده شهید و از امثالهم باشید
اینهمه ژست منورالفکری قاجاریه را به خود نگیرید
با اینکه میبینید طیف وطن فروش غربگرا نه محبوب جامعه خود میباشند نه محبوب جامعه غربی ، چون جامعه غرب ودولت مردان غربی در طول تاریخ چند صد ساله غرب نشان دادند
وقتی کارشان با ملیجک های غرب گرا تمام شد و دیگر نقش مهره سوخته ایفامیکنند ،این ملیجک ها را مثل دستمال توالت درون توالت انداخته وسیفون توالت را میکشند تا از بوی تعفن بوجود امده جلوگیری کنند
تو هم نامت جانباز است ولي ابرو.ي جانبازان را بردهايد با ايكارهايت خوهشن كم...
اگر این زن همسر یکی ازاین اقایان بود حاضرند در مجلس اروپا ییها همچین عکس سلفی با خانم شان داشته باشند .همیشه ما باید دیگران رامثل زن وبچه خودمان بدانیم.بااین کارتان شوهر بنده خدا را روانی کردید که گناه تان صد برابر تمام گناهان عمر تان است
آقاي جعفرزاده
در رفتارت و مواضعت تجديد نظر كن تا كي مي خواهي همه چيز را بر طبق منافع شخصي خود تحليل كني . همه چيزت را به حراج نگذار و به خاطر سوء استفاده هاي شخصي خودت همه چيز را بر باد نده
جناب جعفرزاده مرددقیقه های نود.همیشه آخرکارمیآیدویک نظرمیدهدواینبارهم میگویدبرخوردسیاسی شده!!!واقعاچه بایدگفت.همان حرف فرزندشهیدهمت زیبابودکه گفت اینهانماینده نیستندوفقط دنبال پول وثروت وقدرت هستند.نماینده که خودش رااینقدرخاروذلیل نمیکند..چی بگیم.متاسفیم.
سلفی گرفتن در مجلس گناه محسوب نمی شود
ولی قطعا اخذ تصمیمات نا متعادل توسط نمایندگان ملت گناه کبیره است .
نمایندگان مجلس بیایند و برای دنیا و اخرت خود رضایت خانواده های جانبازان زیر25% را جلب کنند و قانون ایثارگران را اصلاح کنند .
چرا جانباز زیر25% فاقد شغل در ایام کهولت سن نیز فاقد حداقل حقوق است ؟
چرا باید گروهی از ایثارگران مشمول چندین حقوق از صندوق های مختلف و تسهیلات باشند و گروهی دیگر هیچ ؟
چرا هنوز امتیازات جانباز 25% برای زیر25% ها تسری داده نشده است ؟
چرا به ازای ایام حضور درجبهه همانند ازادگان گرامی در صد جانبازی اعطاء نگردیده است ؟
آقاي جعفرزاده
از آن پولهاي كلان كه طلبكاران دولت و پيمانكاران پروژه ها ناچارند به اسم هديه ولي در اصل رشوه بدهند و با حمايت و فشار بر سازمان برنامه و بودجه اخذ شود كمي سخن بگوييد. از مبالغ ميلياردي و . . .
برخي پورسانت خود را از اين واسطه گريها و معاملات به اسم اينكه در حوزه انتخاباتي خود خرج داريم مي گيرند. پيمانكاري چند ده ميليارد از دولت طلبكار است برخي با اخذ ده ميليارد تومان ناقابل و با استفاده از رانت ارتباطات طلب پيمانكار را نقد مي كنند.
بنام خدا
جناب ایمن آبادی من دیگه جیزی نمیگم دوستان همه چیز گفتن من فقط میگم شما جانباز هستید . با این حرفات اجر جانبازیت از بین نبر . من متاسفم برای شما ....
جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی بسیج
هر کس کار خلافی را توجیه وتایید کند گناهش از ان خلافکار یا خلافکاران بیشتر است.اینان که نماینده مردم ایرانند با این کار زشتشان وجهه ایران را در خارج بیش از پیش خراب کردن.من احساس شرم دارم برای داشتن چنین نمایندگان سبک و بی فکر.
لطفا تبصره و ماده ای قانونی که نشان بدهد عکس گرفتن خلاف است را ارائه بدهید .
عکس گرفتن در جهت مستند سازی فعالیتها کاری است بسیار عادی .
ایثارگر محترم عکس گرفتن خلاف قانون نیست ولی در خانه ملت که امام راحل بیان میکند مجلس دراس همه امور میباشد سلفی حقارت گرفتن با نماینده ای از اتحادیه ای که طی چند سال اخیر یکی از اصلی ترین بازیگران عرصه تحمیل تحریم های ظالمانه برای ملتی که میخواهند مستقل باشد هویت واستقلا ل خودرا حفظ کنند بوده چه معنی دارد این خانم بعنوان دبیر اتحادیه ای که بعد از گذشت نزدیک به چهل سال از انقلاب ایران ودشمنی اشکار وعلنی وبه عنوان نماد استسمار و استعمار سیصد الی چهارصد سال وبه زیر یوغ بردن جامعه ایرانی میباشد اگر کمی به عقب بر گردیم وتاریخ را مشاهده کنیم تاسف باید بخوریم که انها با میهن ومردم ما چه کردند ودبیران ونماینده های ما در مقابل هیجان زده وشرم اور وخفت زده دوره نماد اروپا حلقه زده سلفی بگیرند و شعار دورود بر اروپا سر بدهند این تحمیل چه حقارتی است که به یک ملت بزرگ با خون هزاران شهید و مجروح وجانباز روا داشته میشود
این چه نوع تعامل با دنیا است که دشمنان هرروز یک توسری به ملت ایران بزنند بعد وکیلان ملت ایران در صف کف و سوت درود و تعظیم برایند براستی امام راحل را باید پیشگوی بزرگ قرن ایران وحتی جهان نامید که در کلام پر از معانیشان فرمودنند نگذارید انقلاب بدست نا اهلان بیفتد
این بنده خداهم روی ویلچرنشسته بود ودستش به گوشت نرسید!وگرنه.....
حیف کلمه جانباز که یدک میکشی پول هم چشم وهم باورت را کور کرده
شمر هم جانباز بود ولی مقام چشمش گرفت امام حسین شهید کرد سر برید
این آقای جعفری روی ویلچر نشسته واون را سنگر خودش حساب می کند. ولی تا حالابه سمت خودی شلیک کرده است پشت ویلچرش اصلاحطلب ها قایم شده اند. توی مجلس از این امنیت اجتماعیش که دیگران رعایتش می کنند سوءاستفاده کردند اون زن نماینده پشت ویلچرش ایستاده بود وبرای متلک ها وحرف های غلط ونامربوطش جیغ وکف می زدند.
جانبازی یک تفضل الهی است که به فرد موقعیت می دهد باید قدر دانست نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد. صرف جانبازی ملاک نیست بصیرت و ولایت اهمیت دارد. خدا همه را عاقبت به خیر کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi