شناسه خبر : 54737
یکشنبه 22 مرداد 1396 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست سردار باقرزاده از حجاج

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص شهادت محسن حججی و سایر شهدای مدافع حرم گفت: حج ابراهیمی فرصتی مغتنم برای اعلام انزجار از جنایات هولناک و ددمنشانه داعش با حمایت مستقیم آمریکا است.

سردار باقرزاده

سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص شهادت شهید عزیز محسن حججی و شهدای مدافع حرم و همچنین دخالت آمریکا در این جنایت ددمنشانه، با یادآوری کلام امام خمینی(ره) که فرمودند: «ما برای کشته شدن حاضریم و با خدای خویش عهد نموده‌ایم که دنباله رویِ امام خود سیدالشهدا باشیم. ای مسلمانانی که در کنار خانه خدا به دعا نشسته‌اید، به ایستادگان در مقابل امریکا و سایر ابرقدرت‌ها دعا کنید»، از حجاج بیت الله‌الحرام درخواستی کرده و گفت:

حج ابراهیمی فرصتی مغتنم برای اعلام انزجار از جنایات هولناک و ددمنشانه داعش با حمایت مستقیم آمریکا در به شهادت رساندن شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم است و بهترین فرصت برای ادای دین به تمامی شهدایی که خون پاکشان، ضامن بقای انقلاب و حاکمیت اسلام شد.

برهمین اساس از همه حجاج بیت‌الله الحرام درخواست می‌کنم: عزیزانی که امسال به حج مشرف شده و یا می‌شوند و یا بستگانی از آن‌ها به حج مشرف می‌شوند؛ در ایام تشرف از طرف عموم شهدا و بویژه شهدای مدافع حرم و از جمله شهید محسن حججی طوافی بجا آورند.

شهید محسن حججی اهل اصفهان در منطقه مرزی عراق و سوریه طی یورش داعش، اسیر و دو روز بعد از اسارت همچون سالار شهید اباعبدالله الحسین علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi