شناسه خبر : 55016
شنبه 04 شهريور 1396 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یاد شهید یعقوب یوسفی

از جنگ و محاصره اقتصادی هراسی نداریم زیرا که مرد جنگ و رمضانیم

فاش نیوز- سوم فروردین سال ۱۳۳۸ در روستای ضیابر از شهرستان «صومعه‌سرا»ی گیلان در خانواده‌ای متدین و کشاورز فرزند پسری به دنیا آمد که یعقوب نام گرفت. در سال ۶۰ پس از بازگشت از جبهه به عضویت سپاه درآمد و در صف مردان سبزپوش، سرخ قامت قرار گرفت و در طول جنگ تحمیلی به‌عنوان فرمانده گردان مسلم بن عقیل لشکر ۲۵ کربلا در عملیات‌های فتح المبین - محرم - از شروع عملیات والفجر مقدماتی تا عملیات والفجر ۸ پیوسته در جبهه‌های نبرد مبارزه کرد و یک‌بار هم از ناحیه پا مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت. یعقوب یوسفی سرانجام پس از ۴۳ ماه رزم بی‌امان با دشمن بعثی در عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو دعوت حق را لبیک گفت و به درجه شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای دهستان ضیابر آرمید.

بخشی از وصیت‌نامه شهید: عزیزانم در درجه‌ اول از دستاوردهای خونی و مکتبی انقلابمان در حد توان و وجود امکانات پاسداری‌نماییم. اکنون روز امتحان الهی فرارسیده بی‌درنگ به جهاد برخیزیم و یکسره با تلاش و کار بیشتر، تولید بیشتر و اتحادمان، پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب خون‌بار اسلامی‌مان باشیم.

هرچند ما از جنگ هراسی نداریم، زیرا که مرد جنگیم و از محاصره‌ اقتصادی هراسی نداریم، چون مرد رمضانیم.

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi