شناسه خبر : 55568
دوشنبه 03 مهر 1396 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمایی «زنان جانباز» گیلانی برگزار می شود

همایش «زنان جانباز» برای نخستین بار در گیلان و با محوریت ۷۰ بانوی جانباز این استان که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری نخستین همایش «زنان جانباز» در این استان هم زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
عبدالله پاکاری اظهار کرد: همایش «زنان جانباز» برای نخستین بار در گیلان و با محوریت ۷۰ جانباز خانم این استان که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، برگزار می شود.
وی با اشاره به ماهیت فرهنگی و انقلابی بنیاد تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهمترین اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در این راستا برنامه های متعددی از جمله یادواره های شهدا و ایثارگران برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد استان گیلان، تولید برنامه های فرهنگی و رسانه ای با موضوع شهید و شهادت را از دیگر محورهای فعالیتی این نهاد انقلابی دانست و گفت: نشر کتاب با موضوع ایثار و شهادت، تولید کلیپ های متنوع، سرود و اجرای تئاترهای صحنه ای و خیابانی از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در سراسر استان است که با موضوع ایثار و شهادت به اجرا در آمده است.

 

منبع: ایثار

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
جناب پاکاری این همه مشکلات جانبازان کم بودحال گردهمایی همسران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به فکردرمان بیماران صعب العلاج وزنان بیماروالدین شهداءباشیدنه همایش..هزینه هادرمان وپرداخت به موفع آن.نه هزینه های دیگر..
وارد سایت رفاه شوید برای بیماری های خاص و صعب العلاج
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi