شناسه خبر : 55572
چهارشنبه 29 شهريور 1396 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانشین سازمان وظیفه عمومی تشریح کرد

آخرین خبر از معافیت سربازی فرزندان ایثارگران

سردار ابراهیم کریمی  با اشاره به آخرین وضعیت اجرایی شدن مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران اظهار کرد: در مصوبه مجلس اجرایی شدن آن به بررسی های ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص نیازمندی نیروهای مسلح کشور منوط شده است.

جانشین سازمان وظیفه عمومی اضافه کرد: بر اساس این قانون در صورتی که ستاد کل نیروهای مسلح پس از بررسی نیازمندی های نیروهای مسلح کشور اطمینان یابد که با اجرایی شدن این معافیت ها به توان رزمی نیروهای مسلح لطمه ای وارد نمی شود، معافیت های مذکور اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه ابلاغیه ای در خصوص این قانون از سوی ستادکل نیروهای مسلح به دست ما نرسیده و هنوز قانون مجلس نیز به ما ابلاغ نشده است و طبعاً ابلاغ این قانون به سازمان وظیفه عمومی نیز منوط به اتمام بررسی های ستاد کل نیروهای مسلح است.

خبرگزاری تسنیم

 

اینستاگرام
عقده ...عقده ...عقده
سلام عجله نیست سی سال گذشت ولی ژنهای خوب یادتان باشد که سریع انجام شودشایداراییل آمریکا ازشمانارحت بشه اله برکت اله
با سلام انواع امتیازات برای ژن خوب وآقا زاده پشت پرده واشکارا بسرعت اجرایی میشود آنوقت یه امتیاز جزعی را در هزارتوی بوروکراسی میچرخانند اینها کی ها هستند سنگ اندازی میکنند؟!برنامه توسعه ششم به دستگاهها ابلاغ شده ودستورالعمل اجرایی بعداز اتمام نیم سال نوشته نشده است؟!
توان رزمی نیروهای مسلح؟
چند سال پیش فرزندم بدلیل سوابق جبهه بنده از خدمت معاف شد فقط مسئولین حوزه نظام وظیفه گفتند باید دوره آمورشی را حتما بگذراند بعد از دوره معاف می شود.من هم موافق بودم که برود وحتما آموزش نظامی ببیند. او را به پدافند هوایی ارتش درماهشهر بردند و از آنجا به سمنان منتقل شدند. دوره اش تمام شد و من خوشحال از اینکه فرزندم هم معافی می گیرد و هم برای روز مبادا وحفظ نظام آمادگی نظامی دارد. از او سئوال کردم پدرجان چند بار به میدان تیر رفتی ؟. گفت یکبار رفتیم با احتمالا ژ3 تیراندازی کردیم .گفتم باز وبسته سلاح را که خوب بلدی گفت نه اصلا یادمان ندادند فقط گفتن چظور تیر اندازی کنید. این قدر عصبانی شدم که این دیگر چه آموزش دادن است . حالا این آقایان از توان رزمی می گوید .کدام توان .اینها راعمدا برای نگهبانی و کارهای متفرقه استفاده می کنند.
باسلام. تورابخدا شما ومسئولین کشورهای غیر اسلامی را ببیند که آنها چه امتیازاتی برای نیروهای خودشان در جنگها انجام داده اند .جمهوری اسلامی هم پس از جنگ فقط شعار تو خالی داده من خودم 18 ماه جبهه بسجی در گردانهای رزمی داشته ام ومجروح نیز بوده ام که در سال 1391 از طرف سپاه تشکیل پرونده جانباز دادم پرونده من از طرف کمیسیون عالی سپاه تهران بعنوان جانباز شناخته شد واز سال 1393 به بنیادشهید فارس جهت تعین در صد ارسال شد که با توجه به قانون برنامه پنجم توسعه وششم توسعه میبایست بنیادشهید در صد اعلام کند که متاسفانه بنیادشهید در تاریخ 25/5/96 کمیسون تشکیل داد وبرای تمامی ماها صفر درصد زدند ما مظلومان وجان بر کفان دوران دفاع مقدس عاجزانه از مسئولین امر ورهبر کبیر انقلاب درخواست مساعدت داریم که پس از گذشت 27 سال حق وحقوم ما وزن وفرزندانمان را رابدهند. با تشکر جمعی از جانبازان بدون درصد وبلا تکلیف استان فارس
توان رزمی با فروش خدمت به کسانی که ۸ سال غیبت دارند هیچ لطمه ای نمی بیند
ولی با معاف شدن بنده که دانشجوی فوق لیسانس هستم از ۱۸ سالگی ادامه تحصیل داده ام و پدرم در جبهه از خود گذشتگی کرده به توان نظامی اسیب بزرگی میرسد!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi