شناسه خبر : 55628
شنبه 01 مهر 1396 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مازندران رتبه برتر مسابقات ورزشی سالمندان ایثارگر را کسب کرد

نخستین دورۀ مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر در 2 رشته پیاده‌روی و ایستگاهی با قهرمانی مازندران خاتمه یافت.

نخستین دورۀ مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر در 2 رشته پیاده‌روی و ایستگاهی با قهرمانی مازندران خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر در 2 رشته پیاده‌روی و ایستگاهی (دارت، پرتاب حلقه،جابجایی توپ مدیسین بال، فریزبی، گلف، تیراندازی و دوچرخه‌سواری) با امکان انتخاب 5 رشته به‌صورت دلخواه از سوی شرکت‌کنندگان از 28 لغایت 31 شهریور در مجتمع اقامتی و تفریحی ایثار البرز (کردان) برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور ایثارگران سراسر کشور در 5 رده سنی برگزار شد، در رده سنی 60 تا 64 سال در بخش مسابقات ایستگاهی محمود ابراهیمی از تهران، شعبان علی ترک‌زبان از همدان و علی وفادارنیا از خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این رده سنی در مسابقات پیاده‌روی با مسافت 2500 متر، رضا دانایی از استان البرز، شعبان علی ترک‌زبان از همدان و حسین فرزان مهر از آذربایجان شرقی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در رده سنی 65 تا 69 سال در مسابقات ایستگاهی محمدعلی جعفری از خراسان رضوی، حسینعلی بذرکار از مازندران و قاسم علی پرست از گیلان اول تا سوم شدند.

بر پایه این گزارش در همین رده سنی و در مسابقات پیاده‌روی با مسافت 2000 متر حسینعلی بذرکار از مازندران، قاسم علی پرست از گیلان و محمدعلی جعفری از خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این گزارش حاکی است در رده سنی 70 تا 74 سال و در مسابقات ایستگاهی، صفدر زندی از فارس، عبدالکاظم سیاحی از خوزستان و رحیم پوشیده نامجو از گیلان رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوزدند.

در مسابقات پیاده‌روی با مسافت 1500 متر نیز احمد رحمانی از همدان، اسماعیل بلوچی از خراسان رضوی و علی آبراهه از مازندران مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بر پایه این گزارش در رده سنی 75 تا 79 سال نیز در بخش ایستگاهی حسن فهیمی از مازندران، محمد محمدی از گیلان و محمود الله‌وردی از تهران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقات پیاده‌روی با مسافت 1000 متر حسن فهیمی از مازندران، محمدحسن مهاجر از فارس و باباعلی یوسفی از مازندران اول تا سوم شدند.

در رده سنی 80 و بالای 80 سال نیز در بخش ایستگاهی، رمضانعلی رمضانی از تهران، محمدباقر حصاری از خراسان رضوی و محمد عابدی از قزوین و عزیزالله مظلومی از مازندران به طور مشترک رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در همین رده سنی و در بخش پیاده‌روی با مسافت 500 متر محمد عابدی از قزوین، محمدباقر حصاری از خراسان رضوی و منصور آهنگی از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

در مجموع امتیازها، استان های مازندران، خراسان رضوی  و تهران به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

 گزارش تصویری مسابقات و اهدای جوایز

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi