شناسه خبر : 55631
شنبه 01 مهر 1396 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسر خدمت بر اساس مصوبه ستاد کل انجام می شود

س - با سلام. همسر بنده جانباز ۲۵درصد  و آزاده ۲/۵سال اسارت است. قبل از اسارت ازدواج کرده ایم و یک فرزند قبل از اسارت داشته.۲۳سال بیماری اعصاب و روان دارم.آیا حق پرستاری به بنده تعلق میگیرد؟
ج- سلام  برابر مصوبات اخیر مجلس به جانبازان 25 الی 49 درصد مقرر شده است حق پرستاری تعلق بگیرد ولی هنوز خبری از اقدامات بنیاد و دولت در این زمینه نیست .

 

 

س - با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما  از تمامی زحماتتون صمیمانه تشکر میکنم
سوالم این هست که چه زمانی اعضای مجلس و ستاد مشترک درباره ی قوانین تصویبی مربوط به معافیت های جدید سربازی دوباره رایزنی میکنند ؟ به این دلیل که آزمون استخدامی شرکت نفت در میش هست و معافیت داشتن شرط اصلی آن هست

ج - سلام فراکسیون ایثارگران مجلس قول داده است پس از تعطیلات تابستانی  مجلس به این موضوع رسیدگی شود و در صورت لزوم با فرماندهی معظم کل قوا مکاتبه و خواسته مجلس اعلام شود.

 

س - سلام این قانون جدیدی ( کسر خدمت )  که ابلاغ شده همون قانون یک ماه کسری برای هر ماه جبهه  پدره؟؟؟
ج- سلام خیر این همان مصوبه قبلی ستاد کل نیروهای مسلح  برای متولدین سال 72 و قبل از آن است که قبلا"‌غائبین نمی توانستند از آن بهره مند شوند ولی با این اصلاحیه می توانند.

 

س - سلام بنده جانباز 40 درصد هستم در حال حاضر 17 سال سابقه کار دارم  13.5 سال در حراست سد و نیروگاه ..... در خوزستان با ماهیت نیمه دولتی و الآن کلآ خصوصی میباشد و الآن هم 3.5سال در حراست سد ..... در آذربایجانغربی کلآ دولتی میباشد با وضعیت  نیروی پیمانکار مشغول بکار هستم یعنی هر یکسال با یک پیمانکار و تا الآن با 17 پیمانکار کار کرده ام از طریق دیوان عدالت اداری اقدام کرده ام برای تبدیل وضعیت استخدامی ام ولی برای خوزستان رای به نفع بنده صادر شده اما من میخواهم برای آذربایجانغربی تبدیل وضعیت شوم حال سوال بنده این است که آیا در برنامه ششم این امر برای جانبازان محقق واجرایی میشود یاخیر؟آیا ازطریق کمیسیون ماده 16 شکایت کنم با توجه به رای مثبت دیوان مبنی بر تبدیل وضعیت برای خوزستان آیا امکان اجرای حکم در آذربایجانغربی میباشدباتشکر از لطف شما حاجی شما رو بخدا جوابم رو بدهید
ج- سلام اگر رابطه استخدامی شما با دستگاه اجرایی باشد برای تبدیل وضعیت استخدامی باید به کمیسیون ماده 16 شکایت کنید و این کمیسیون به نفع شما رای صادر خواهد کرد ، ولی چنانچه رابطه شما با پیمانکار باشد نمی توانید تقاضای تبدیل وضعیت کنید.

 

س - با سلام و عرض خسته نباشید  قانون کسر خدمت فقط برای کسانی هست که  غیبت دارند ؟  من متولد 73 هستم و پدرم 22 ماه جبهه دارند ، یعنی هیج کسری به من تعلق نمیگیره؟
ج- سلام در قوانین مصوب اخیر برای کسر خدمت  فرزندان پیش بینی  لازم شده است ولی باید اختلاف مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه رفع و توافق شود.  ضمنا" این مصوبه جدیدی نیست ، آنچه که اکنون درباره کسر خدمت بر اساسی مصوبه ستاد کل انجام می شود برای متولدین سال 72 به قبل بوده که در گذشته برای غائبین اعمال نمی شده است و با اصلاح صورت گرفته غائبین هم می توانند از این کسر خدمت استفاده کنند .

اینستاگرام
سلام.
میخواستم بپرسم مشمولان بند(د) ماده 88 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه شامل جانبازان زیر 25 درصد میشه یا نه؟ مثلا پدر من با 10 درصد جانبازی و 9 ماه سابقه حضور در جبهه رو داره، با این شرایط من معاف میشم
قانون جدید کسری خدمت...کی اجرا میشود؟ از کجا مطلع بشیم!؟ ایا اصلا ابلاغ شده؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi